Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני לפני רכישת רכב ונתקלתי בהתלבטות.

אני תמיד הייתי בקו מחשבה של למה לא לרכוש רכב חדש, מסיבה אחת פשוטה:

נגיד רכב חדש עולה בסביבות ה100K, לאחר 3 שנים (יש אחריות רא שקט מתיקונים), יש ירידת ערך 30-40K בערך, לעומת זאת רכב משנת 2008 נגיד, יעלה לי 30-40K וירידת הערך תיהיה 3-5K, יש פה הפרש של 20-30K בירידת הערך.

הסיכוי שיהיה לי תיקונים ברכב בסך 20-30K ב3 שנים האלה דיי נמוכים, במיוחד אם אני אקנה רכב אמין, עם ביקורות טובות ואחרי שעבר בדיקת מוסך ראויה.

 

לאחרונה שמעתי כל מיני אנשים למה כן לקנות רכב חדש ( בעיקר מאנשי בעלי 'חבר').

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

פורסם

אם תעשה חיפוש מעמיק בפורום תראה שהנושא עלה לדיון כבר לא פעם אחת.

אם תהיה קצת יותר ספציפי לגבי הצרכים שלך והמכוניות שאתה מחפש, יהיה יותר קל לעזור לך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

האמת שחיפשתי לא מצאתי כל כך, קצת קשה לתאר את השאלה הזאת בחיפוש.

 

לגבי הצרכים זה בעיקר נסיעה יומיומית לעבודה, שיהיה משתלם מבחינת הוצאה, עניין התקציב פחות רלוונטי.

בעקרון השאלה שלי דיי כללית ולא בהכרח לפי מה שאני צריך.

פורסם
לאחרונה שמעתי כל מיני אנשים למה כן לקנות רכב חדש ( בעיקר מאנשי בעלי 'חבר').

כי חברי "חבר" נמצאים כל הזמן תחת התקפה שיווקית אגרסיבית של יבואני הרכב.

כי חברי "חבר" נהנים ממשרה ומשכורות יציבות ויכולים לקבל מימון מאוד נדיב לרכישת מכונית חדשה.

כי באופן כללי יש בישראל (אבל לא רק כאן) נהירה המונית של משקי בית לנטילת אשראי זול לרכישה של מוצרים שונים ובהם מכוניות.

 

לאחר 3 שנים (יש אחריות רא שקט מתיקונים), יש ירידת ערך 30-40K בערך

לפעמים יותר.

ד"א - כל ההנחות על עלות רכב חדש וכו' מתבססות על סביבת הריבית הנוכחית. עליה של הריבית תגרום לשתי תופעות שישפיעו על התחשיב באופן דרמטי --

א. עליה של ההחזרים (העליה תהיה גבוה יותר ככל שתקופת ההחזר ארוכה יותר).

ב. פליטה של מכוניות רבות לשוק על ידי משקי בית וחברות ליסינג שיקלעו לקשיי נזילות.

פורסם

לחברי "חבר" יש גם הנחות שבעזרתם הם יכולים לספוג את הירידת ערך.

 

האם יש דרכים נוספות להיכנס לקו הזה? האם כדאי ? או לפי הדוגמה שנתתי הייתם ממליצים פשוט לקנות יד 2 ?

×
×
  • תוכן חדש...