Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי רק ה-508 עבר למנוע החדש, ה-3008 עדין נמכר עם מנוע ה-156 כ"ס. לפי מה שהבנתי הבעיות נפתרו עם החלפת מותחנים. וגם יש 5 שנות אחריות. במחיר הזה זו עסקה מאוד אטרקטיבית.

פורסם

מדהים איך מה שקובע זה פח/שקל. למנוע היו בעיות גם של בוצה וחשמל. זו הסיבה שלא רכשתי 508 שהוצעה לי במחיר דומה אחרי שסגרה 12ח אצל היבואן. אם מדובר במנוע חדש - יש באמת סיכוי לשיפור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)

המנוע אותו מנוע. פשוט מחליפים את תוכנת ניהול מנוע. כמו שדרוג גרסה בחלונות. בתיאוריה אפשר להאיץ את המנוע הזה גם ל 175 וגם 200 כוחות סוס.כפי שעשו בפיגו CRZ. בעיית שרשרת התזמון נפתרה מזמן. הגיר יפני של אייסין ואמין מאד. המנוע דורש טיפולים כל שנה או כל 15000 כדי לשמור על ניקיונו. זה לא כל 30000 כמו ברכב יפני. מנוע גרמני של BMW .למעשה הרבה מדגמי המיני קופר מחזיקות אותו מנוע (R56) מחירי החלפים בהתאם. יש לו שתיים שלוש מחלות ילדות שניתן בקלות לטפל בהן. בטח אם יש 5 שנות אחריות. הטורבו מתפוצץ לפעמים אבל דיי נדיר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

יש מקרים של הזנחה בטיפולים השוטפים ואז רואים בעיות כפי שנכתב פה... המנוע רגיש להזנחה. יש שני דברים שלא קשורים להזנחה ואלה משאבת הדלק וטרמוסטט . אלה נשחקים לקראת 100K. שוב התקלות קיימות במימדים קטנים. בטח לא בעשרות אלפי רכבים כפי שקרה בפולקסוואגן.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

להלן מספר כתבות מאתרי הרכב השונים (חיפוש בגוגל).

בכל הכתבות מככב המנוע לפני ביצוע השידרוג 156 כ"ס והתאתמה לתקן יורו 6.

 

כיום הרכב הנמכר במבצע חבר בהספק 165 כ"ס.

לכן מי שיכול להנות מהמבצע של חבר עליו לשקול בחיוב את רכישת הרכב הנ"ל

בהשוואה מול הרכבים המתחרים מבחינת עלות כספית ונתוני מנוע ונוחיות.

לדוגמא: קייה ספורטג', יונדאי IX35, סקודה ייטי, אופל מוקה וכו...

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1475/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95-3008-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-(2014)--%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

 

http://www.netcar.co.il/magazin/focus/p300810.asp

 

http://www.autosport.co.il/magazin/46555/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95-3008-%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%9D-%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95/

 

http://www.kvishim.co.il/cars/%D7%A4%D7%99%D7%96%D7%95-3008/

 

http://wheel.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95-3008-2014/

 

http://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A4%D7%99%D7%92%27%D7%95_3008_-_%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F_%D7%A8%D7%9B%D7%91/

פורסם

ה-3008 באה עם מערכת מולטימדיה במסגרת מבצע חבר. ככל שידיעתי מגעת מדובר ב-3008 עם המנוע הישן. (156 כ"ס)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

בהתאם לפירסום של חבר מדובר במנוע החדש/משודרג (עמוד 16).

 

הרכב הנמכר במבצע חבר בהספק 165 כ"ס.



 

לאור האמור גם דרוג הזיהום 10 ולא כפי שהיה 13 - (נתון מאתר פיג'ו),

צריכת דלק עירוני 7.4 ולא כפי שהיה 11 - (נתון מאתר פיג'ו),

צריכת דלק בין עירוני 5.1 ולא כפיר שהייה 5.6 - (נתון מאתר פיג'ו).

 

לעומת זאת בעמוד 17 בפרסום של הפיג'ו 5008 מצויין המנוע בעל הספק 156 כ"ס

ובהתאם לכך דרוג הזיהום וצריכת הדלק.

 

בפרסום של הפיג'ו 508 (עמוד 11) הרכב עם המנוע המעודכן בעל הספק 165 כ"ס

ובהתאם לכך דרוג הזיהום וצריכת הדלק.

 

באתר פיג'ו עדיין לא עודכן הקטלוג המציין המפרט הטכני.

לא ידוע לי מה מופיע כיום בקטלוג המופץ בסוכנויות המכירה.

 

http://www.smartpage.co.il/vault/mag/2015/hever/hever232.html

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

תודה על הקישור לחוברת, ןהמידע המחכים - נראה שהאתרים השונים שפרסמו את המבצע לא פירסמו מידע מדוייק. כך מסתבר שה-3008 משווקת עם המנוע החדש אך ללא מולטימדיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא יודע לגבי הניסאן, אבל נהגתי ב-3008 וזה רכב מאד מהנה לנהיגה, גם בהיבט הכוח וגם בהיבט ההתנהגות.

פורסם

לגמרי מהנה לנהיגה, זה אחד מהג׳יפונים היותר טובים שיש היום בשוק מהבחינה הזאת.

אבל להגיד לך שהייתי שם את כספי על הרכב הזה?! אחרי שראיתי שני רכבים כאלו שהיו לנו בליסינג בעבודה מתפרקים? אין מצב...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תיקון טעות מנוע ה 165 כס אכן גרסה חדשה . סימונו ep6fvt . נעשו בו שינויים כדי לעמוד בתקן יורו 6 . זה לא בדיוק אותו מנוע שב גרסאות 156/175/200 כ"ס הישנים. בהדרגה פיגו יחליפו את thp156 במנוע הזה ובמנוע 1.2 ליטר .

×
×
  • תוכן חדש...