Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ראיתי את הקיט הבא.

 

http://www.i4detailing.co.uk/shop/kestrel-das6-menzerna-and-lake-country-ccs-pads-kit-1.html

 

הקיט עצמו במבצע ובנוסף לזה יש קופון הנחה של 15% עד סוף החודש.

עשיתי חישוב ואם 2 אנשים מזמינים את המוצר ומתחלקים בעלות השילוח זה יוצא 148 פאונד לקיט שזה בערך 910 ש"ח , כלל משלוח DHL Express .

 

יש גם אפשרות לקנות רק את המכשיר בעלות 115 פאונד שזה בערך 710 ש"ח (לכל אחד).

 

המכשיר מגיע עם שקע אנגלי , אבל הוא 230V מה שאומר שרק צריך מתאם לשקע ישראלי מעלות כמה שקלים בודדים.

 

 

אשמח לשמוע מה דעתכם .

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם

בנוסף מצאתי גם את הסט הזה :

http://www.cleanyourcar.co.uk/index.php?_a=viewProd&productId=720

 

שמגיע עם מכונת הDAS-6 PRO (בקיט הקודם זאת המכונה בגירסא הרגילה) עם שקע אירופאי (ישראלי)

אבל ללא ה Menzerna FG400.

המחיר אם קונים בזוג (לאחר קופון 5%) - 153 פאונד שזה בערך 950 ש"ח

 

תודה , וסליחה על הבלאגן.

פורסם (נערך)

המחיר כלל משלוח.

יש מכס על המכשירים האלה ? , חשבתי שרק מע"מ

 

עדכון , לפי מה שבדקתי באתר רשות במיסים יש רק מע"מ ללא מכס . וזה רק אם החבילה נעצרת.

אולי אפשר לבקש מהם לרשום את עלות המוצר ללא המשלוח , ואז המוצר יהיה פטור מתשלום

 

 

בכל מקרה, אם יש משהו שרוצה להזמין איתי , שיגיד.

החבילה CYC יוצאת לדעתי ממש משתלמת (950 שח)

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם

הפולישר מוצלח. כנ"ל כל הקיט. אם אני זוכר נכון צפי המיסים הוא כ-1/3 מהעלות הכוללת. בזמנו הזמנו שני חברים מהפורים את המכונה הזאת בהזמנה משותפת מ-CYC כדי להתחלק בדמי המשלוח - מומלץ. מעל שני אנשים זה כבר היה משקל כבד מדי בשביל משלוח אחד.

הייתי בודק אם זה כדאי כלכלית לרכוש את הפדים והפוליש בהזמנה נפרדת, כך שלא תצטרך לשלם עליהם מס כמו הפולישר.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

אני מודה לך תומר .

אם יהיה משהו מבפורום שירצה לקנות איתי כדי להתחלק במשלוח אז נבדוק את עניין הכדאיות .

פורסם

הזמנתי מכונה לפני חודש.

דבר ראשון תלך על הפרו או פרו פלוס לא על הרגיל.

דבר שני צפה לעוד 300 שח מיסים בארץ שחרור חבילה ואחסנה. 300 זה הימינימום אם זנ יתקע כמה ימים זה יעלה.

פורסם

מחזק את דבריו של shandor. הDAS הרגילה לא שווה לדעתי את ההשקעה הכספית הגדולה ועדיף ללכת על ה-Pro.

מעבר לכך - קח בחשבון שמלבד מע"מ שייקחו לך בוודאות אם השילוח הוא דרך DHL (או UPS או שאר חברות השילוח הבינלאומיות), החברות הללו גובות סכומי שחיטה גם על עצם זה שהם שיחררו לך אותו מהמכס.

אם אתה מתכנן איזשהו טיול קרוב לאירופה, הייתי ממליץ לך לחכות מעט עם הפולישר ולהזמין אותו למלון שלך שם - אתה תחסוך לא מעט כסף.

פורסם

איך במדינה שלנו מוצר שעולה 120 פאונד מגיע ללקוח אחרי ששילם כמעט כפול .

אני לא מצליח להבין למה אין יבוא של המכונות האלה , מה שונה בהם ממקדחה חשמלית .

פורסם

ביקוש..

במיוחד שאם כבר מקום מקצועי צריך הוא ילך על משהו מקצועי שלא כמו במקדחות שהפערים לא רציניים בין מקדחה מקצועית לבין מקדחה שלא אבל של חברה טובה..

 

דרך אגב, יש חברות שילוח ימיות, אולי זה יוזיל את המשלוח ובכך יוזיל את כל מחיר החבילה, פלוס יש חברות שאומרות מראש מה המחיר שלהם כולל המיסים בארץ.

בנוסף כדאי לחפש באמזון+ לחפש מבצעים.

פורסם

גם תחום הדיטיילינג בישראל לא כזה מבוקש ועדיין מגיעים לכאן חברות ועסקים סביב הנושא.

לעניות דעתי כל אחד שאוהב דיטיילינג קצת מעבר לממוצע ירצה מכונה לעצמו במידה והמחיר יהיה שפוי.

פורסם

Winnerm, כן פער המחירים נורא מתסכל. אבל תתעודד - תחשוב שעד לפני זמן קצר יחסית לא יכולת למצוא בארץ מוצרים איכותיים של מגוויארס, אופטימום, מנזרנה, סונאקס ועוד, ואם רצית להשיג אותם - היית משלם עליהם לא מעט כדי לייבא אותם באופן אישי. הווקס שכולם היו ממליצים עליו היה טרטל, ג'ילדה מאוטו דיפו היתה פסגת ההשקעה במוצרי השטיפה, ואם היית אומר למישהו "שיטת 2 הדליים" הוא היה מסתכל עליך כמו חייזר.

הזמנים לאט לאט משתנים, ואם התחום הזה ימשיך לפרוח אולי גם נראה מכונות פוליש במחיר שפוי.

פורסם

אין מקום למכונות האלו בארץ עדיין.

עלא מזמן מכרתי מכונת דאס6 פרו במצב מעולה.

קבלתי הצעות והודעות מצחיקות כמו 400 שקל אני לוקח. מכונה שעןלה בארץ 1200 לפני הפדים והאיבזרים.

נמכרה במחיר מצחיק עם אביזרים לקונה מאושר.

אז לא עדיין אין מקום לזה בארץ.

פורסם
אין מקום למכונות האלו בארץ עדיין.

עלא מזמן מכרתי מכונת דאס6 פרו במצב מעולה.

קבלתי הצעות והודעות מצחיקות כמו 400 שקל אני לוקח. מכונה שעןלה בארץ 1200 לפני הפדים והאיבזרים.

נמכרה במחיר מצחיק עם אביזרים לקונה מאושר.

אז לא עדיין אין מקום לזה בארץ.

 

חבל שלא ראיתי :(

×
×
  • תוכן חדש...