Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב התוצאות מצביעות שמדובר על שמן בצמיגות נמוכה, ומאחר והיצרן אינו נוהג לפרט מה בדיוק המפרט הטכני של הנוזלים שלו הייתי מהמר שמדובר דווקא בנוזל כזה ולא 75W90 (למרות שגם נוזל כזה אני בספק אם יעשה בעיות).

הנוזלים שבין 70 ל 80 מתנהגים כמעט אותו הדבר מבחינת הצמיגות ולכן לא הייתי מייחס לזה חשיבות. לעומת זאת, תוספים שונים הנמצאים בשמן בהחלט יכולים להשפיע על התחושה בידית, ובכל מקרה תמיד מומלץ להתשמש בנוזל המקורי.

 

שורה תחתונה הייתי הולך על המקורי וסוגר עניין, גם אם זה כרוך בייבוא אישי מחו"ל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תסתמך על רוב התוצאות האינטרנטיות אלא על מידע שמספק ייצרן הרכב בתוכנת EPC שהיא הכי מעודכנת.

 

הייצרן VAG כן מספק את המפרט הטכני של השמנים המיועדים לרכבי קונצרן VAG והתקן לשמן עבור הגיר של פותח האשכול הינו VW501.50 או בקיצור G50.

לפי דעתי התקן לא זמין לרכישה לכול מאן דבעי אלא רק לייצרני השמנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

שהוא שמן מצויין אבל הוא 75W90. קנה שמן מקורי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדיין מבולבל לגמרי, שורה תחתונה אני כנראה אלך לקנות שמן מקורי.

אבל לידע כללי ולפתרון הנושא, מה השמן המתאים לסוג התיבה הזאת? והוא לא מקורי? זאת השאלה החשובה בעצם.

 

תודה רבה רון.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

בזמנו רכשתי שמן גיר תוצרת RED LINE במוסך רון.

שמן איכותיי ולא ניתקלתי בשום בעיה בשימוש בגולף דור 4.

איזה כייף לי :)

פורסם
בזמנו רכשתי שמן גיר תוצרת RED LINE במוסך רון.

שמן איכותיי ולא ניתקלתי בשום בעיה בשימוש בגולף דור 4.

 

 

תודה על ההמלצה, מוזר לי שעדיין אין תשובה משמעית לגבי שימוש בשמן שהוא לא מקורי, הרי אינטרס החברות השונות הוא להתחרות בשמנים/.חלקים מקוריים.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

חברים עדכון קטן, ליטר 1 בודד של שמן גיר מקורי, מחירו בארץ הקודש 256 ש"ח לפני מע"מ. אני לא אומר שאני אאסרב בתוקף לקנות את השמן המקורי, אבל זה בהחלט מעלה בי סלידה מסויימת לקנות אותו, ועדיין, אין פתרון חד משמעי לגבי שמן תחליפי. קצת חומר למחשבה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם (נערך)

יש תחליפי, תוצרת FEBI (מיוצר בגרמניה). עלות של 79 שקל לכל ליטר.

ניתן לראות אותו כאן:http://www.justmotor.co.il/products/745993/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-75W-%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%9F-GL4

עריכה אחרונה על ידי אבי חלקי חילוף לרכב

×
×
  • תוכן חדש...