Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי שלא תמצא כזה באף מקום (למעט מקורי), תחזור אלינו וננסה לעזור לך להתאים שמן דומה בתכונות.

למעשה כבר עכשיו אמליץ לך לחפש שמן מקורי ולשים אותו, זו כנראה תהיה הבחירה הטובה ביותר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אחרי שלא תמצא כזה באף מקום (למעט מקורי), תחזור אלינו וננסה לעזור לך להתאים שמן דומה בתכונות.

למעשה כבר עכשיו אמליץ לך לחפש שמן מקורי ולשים אותו, זו כנראה תהיה הבחירה הטובה ביותר.

 

תודה, באמת ניסיתי למצוא ולא ממש הולך לי. יש המלצה למקום שמוכר שמן מקורי? ולא מדובר על דגם sport 3דלspor וסאן רוף הרכבה בארץ.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

אין שום קשר בין סוג שמן הגיר לרמת איבזור של הרכב.

 

אני מציע לך לרכוש שמן מקורי במוסכי צ'מפיון מסיבה אחת פשוטה חוסר ההתאמה בין המידע המופיע באוטודאטה לבין המלצות ייצרן הרכב לבין המלצות של ייצרני השמנים לגבי המפרט של השמן המתאים.

 

מצאתי לפחות 3 המלצות שונות לגבי צמיגות השמן וגם חוסר התאמה במידע שמופיע אצל ייצרן הרכב עצמו.

 

המק"ט של השמן המקורי הוא: G052171A2

איזה כייף לי :)

פורסם

הרצתי את המק"ט הזה בגוגל, נראה שזה אכן שמן 75W בתקן GL-4, שמן גיר בצמיגות שהופכת להיות יותר ויותר נפוצה בקרב היצרנים. בכל מקרה ואם לא ניתן להשיג את השמן המקורי גם שמן בצמיגויות 70-80 או 75-80 ובתקן GL-4 יעשו את העבודה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אין שום קשר בין סוג שמן הגיר לרמת איבזור של הרכב.

 

אני מציע לך לרכוש שמן מקורי במוסכי צ'מפיון מסיבה אחת פשוטה חוסר ההתאמה בין המידע המופיע באוטודאטה לבין המלצות ייצרן הרכב לבין המלצות של ייצרני השמנים לגבי המפרט של השמן המתאים.

 

מצאתי לפחות 3 המלצות שונות לגבי צמיגות השמן וגם חוסר התאמה במידע שמופיע אצל ייצרן הרכב עצמו.

 

המק"ט של השמן המקורי הוא: G052171A2

 

תודה רבה, אני יודע שאין שום קשר לרמת גימור של האוטו לשמן, אבל מישו למעלה שאל אם זה fr או לא.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם (נערך)
הרצתי את המק"ט הזה בגוגל, נראה שזה אכן שמן 75W בתקן GL-4, שמן גיר בצמיגות שהופכת להיות יותר ויותר נפוצה בקרב היצרנים. בכל מקרה ואם לא ניתן להשיג את השמן המקורי גם שמן בצמיגויות 70-80 או 75-80 ובתקן GL-4 יעשו את העבודה.

תריץ את המק"ט שוב פעם ותמצא עוד שפע של מידע לא מדוייק או טעויות סופר.

 

לפי ייצרן הרכב הצמיגות של השמן לפי מק"ט G052171A2 היא SAE 75W90 אם תתאמץ עוד קצת תמצא גם שהצמיגות לפי ייצרן הרכב היא 70W75.

 

לכן במקרה הזה אני ממליץ לרכוש שמן מקורי.

 

דווקא בגיר הזה לא הייתי משחק עם צמיגויות שונות בגלל שבזמנו חלק מהרכבים סבלו מהעברת הילוכים לא חלקה בדומה לתיבות של גולף דור 4 עם תיבה בעלת 5 הילוכים עם אותו שמן גיר ששודרג בזמנו על-ידי TSB שהוציא הייצרן.

Pages from VW.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...