Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מדיח כלים מסוג סימנס לערכתי בין 10 שנים שקיבלתי אותו ירושה מגיסתי, שלא הפעילה אותו במשך 8 שנים { הוא שימש בתור מחסן לבמבה}את ההפעלה הראשונה שלו עשיתי אני ליפני 3 שנים. מאז הוא עבד ללא בעיה ליפני 3 שבועות הוא התחיל לקצר לי. ממש בדקה הראשונה שהוא הופעל. בדקתי את כבל ההזנה והכל תקין שם . חשבתי אולי הגוף חימום, פירקתי אותו אבל גם הוא תקין { לקחתי כבל מאריך חיברתי כחול, חום, והגוף עובד תקין}אני חושש שזה החלק הזה. כי אין עוד חלק לפי דעתי שיכול לקצר { אין לי מושג איך קוראים לו} רוצים על החלק הזה 200 שקל אבל אני לא בטוח שזה הבעיה וזה מבאס לקנות ואז זה לא הבעיה.חשבתי אולי להזמין באיביי או משהו כזה. אבל שוב , אין לי מושג איך קוראים לחלק הזה או מה התפקיד שלו בכלל יש למישהו מושג?תודה רבה

10846200_10205299479863929_2292537942924224038_n.jpg

11046499_10205299479463919_1900416611233104683_n.jpg

11264802_10205299479063909_8826431038912688003_n.jpg

פורסם

אין סיכוי שהחלק הזה מקצר.

 

מה קופץ, הפחת או מאמ"ת רגיל ?

 

אם הפחת קופץ, סביר להניח שברגע שתחבר הארקה לגוף חימום ואז תנסה להפעיל אותו, יתחילו הבעיות.

בינתיים נחכה לתשובה האם הפחת הוא זה שקופץ או המאמ"ת הרגיל של המדיח. החלק הקלאסי שמתחיל עם הבעיות האלו הוא הגוף חימום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כל הבית משמע פחת, גוף חימום

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה מומלץ בכלל לבדוק גוף חימום כזה מחוץ למכונת כביסה?

הוא לא ישרף ברגע ההפעלה שהוא לא טבול במים?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אז איך אתם מציעים לי לבדוק את זה , לפרק גוף חימום, לחבר ישירות כחול חום ולטבול במים?

 

כי בחוץ ללא הטבילה הוא מתחמם בשניה

פורסם

בדוק עלות שלו. עד כמה שאני יודע מדובר בפריט לא יקר.

מצד שני אולי מישהו שמבין יקפוץ כאן וייתן לך מידע אילו ערכים לקבל ברב מודד, ללא טבילה במים וחיבור למתח.

פורסם

אל תבדוק אותו, תנתק אותו ואז תראה עם קופץ הפקק.

שים לב שמדובר במתח חי, אם אתה לא בטוח או לא יודע תן לאיש מקצוע לטפל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אז איך אתם מציעים לי לבדוק את זה , לפרק גוף חימום, לחבר ישירות כחול חום ולטבול במים?

 

כי בחוץ ללא הטבילה הוא מתחמם בשניה

הסיכוי שתתחשמל הוא גדול מאד.

צריל בעקרון לנתק את הגוף חימום מהמערכת ואז לבדוק את המערכת.

כמו שסולל הדרך אמר, שים לב זה חשמל חי. אם אתה לא מבין אל תגע

פורסם (נערך)

תנתק את המדיח מהחשמל, תפרק את הדופן השמאלית של המדיח, ותציץ למגש התחתון. אם הוא מוצף מים יכול להיות שמצאת את מקור הקצר.

המגש אוסף את המיים במקרה ויש נזילה ממקום כלשהו, בתחתית המגש יש מצוף עם מפסק שנועד לעצור את הפעולה אם המים עברו סף מסויים. לעיתים המפסקים האלה מתקלקלים ואז נוצרת בעייה.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

בהנחה והגוף חימום תקול - יש סיבה לזה שהגוף נבדק בחוץ ולא עשה בעיות: ההארקה לא היתה מחוברת.

 

לצורך בדיקה, נתק את הפאזה והאפס לגוף חימום והפעל את המדיח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...