Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

יש לי בעיה שבה אני מתניע את הרכב (לרוב שהוא קר), ורק לאחר מספר נסיונות הרכב נדלק, לאחר מכן, הרכב פשוט ״נחנק״ ונכבה. כל הסיפור שתיארתי שנמשך כדקה וחצי מלווה ברעידות, עשן לבן ובריח של גז או דלק שרוף או שמן שרוף (לא יודע לומר בדיוק), לפעמים, גם אחרי שהצלחתי להניע הרכב פשוט נכבה תוך כדי נסיעה ראשונית. (הכמה דקות הראשונות) ולאחר מכן נוסע כרגיל.

לציין ששום נורה לא דולקת והחיבור למחשב הרכב לא מראה על בעיה כלשהי.

אשמח לשמוע את דעתכם.

עריכה אחרונה על ידי haimge
פורסם
שלום,

יש לי בעיה שבה אני מתניע את הרכב (לרוב שהוא קר), ורק לאחר מספר נסיונות הרכב נדלק, לאחר מכן, הרכב פשוט ״נחנק״ ונכבה. כל הסיפור שתיארתי שנמשך כדקה וחצי מלווה ברעידות, עשן לבן ובריח של גז או דלק שרוף או שמן שרוף (לא יודע לומר בדיוק), לפעמים, גם אחרי שהצלחתי להניע הרכב פשוט נכבה תוך כדי נסיעה ראשונית. (הכמה דקות הראשונות) ולאחר מכן נוסע כרגיל.

לציין ששום נורה לא דולקת והחיבור למחשב הרכב לא מראה על בעיה כלשהי.

אשמח לשמוע את דעתכם.

במקרה שלך אין כזה דבר ששום תקלה לא נרשמה במחשב הרכב.

גש למוסך שמכיר את הרכב בכדי לבצע איבחון ממוחשב.

איזה כייף לי :)

פורסם
תקלה קלאסית של מצערת שידועה כמחלה ברכבים האלה. ייתכן שניקוי וכיול שלה מחדש ייפתור את הבעיה.

ממש לא. לא הייתה שום מחלה במצערת בגולף דור 4+5.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תודה לעונים,

למאור - אכן המצערת עברה ניקוי וכיול, לצערי לא פתר את הבעיה.

מרק - הרכב היה בשבועיים האחרונים פעמיים במוסך, בפעם הראשונה מחשב הרכב לא הראה תקלות. ולאחר שבוע (אתמול) הראה שמונה תקלות שונות (!), בעל המוסך לא פירט מהן התקלות, וציין שיעשה לי ״עדכון תכנה״ ובנוסף שם לי חומר/שמן בצבע אדום דרך פיית הדלק, אמר לי לנסוע כמה ימים כדי לראות שיפור.

לפי מה שהצלחתי להבין הוא מתלבט בין בעיה באחד ממזרקי הדלק לבין בעיה של מחשב.

מה אתם אומרים על הדיאגנוזה שלו?

אגב, מדובר במוסך אדמונד בסתת 10, חולון

בן - כן, יש רעידות גם שהרכב עומד.

אציין שלאחרונה אני משלם המון כספים לאבחון הבעיה, ודי נמאס, מה אני אמור לעשות רק כדי לפתור את הבעיה הספציפית מבלי שיחליפו לי את כל חלק ברכב סתם? לפנות למוסך המרכזי?

עריכה אחרונה על ידי haimge
פורסם
נמתין לעידכון מפותח השירשור מרק.

אין מה להמתין לפותח האשכול מכיוון שהמידע אשר הבחור כתב 'קצת' לא מדוייק. אני מכיר מצויין את הדגמים האלה ועשיתי עליהם ביה"ס...

הבחור מתאר מצב שהמנוע כבה בזמן הנסיעה, עשן לבן וקשיי התנעה וללא שום התראה של מנורת חיווי שזה נשמע לי 'קצת' מוזר.

 

כאשר מחשב הרכב מזהה עלייה ברמת המזהמים לאורך זמן הוא חייב להדליק את מנורת ההתראה Check Engine ומנסיוני ברוב המקרים מנורת EPC נדלקת גם.

 

מערכת הבקרה להפחתת פליטת המזהמים בגולף דור 5 עשוייה להדליק את מנורת Check Engine גם אם מתדלקים את הרכב כאשר המנוע מונע.

 

* אני לא פוסל שהבעיה במצערת. אבל בין בעיה למחלה יש הבדל עצום.

 

לסיכום

 

מוזר מאוד

איזה כייף לי :)

פורסם
אין מה להמתין לפותח האשכול מכיוון שהמידע אשר הבחור כתב 'קצת' לא מדוייק. אני מכיר מצויין את הדגמים האלה ועשיתי עליהם ביה"ס...

הבחור מתאר מצב שהמנוע כבה בזמן הנסיעה, עשן לבן וקשיי התנעה וללא שום התראה של מנורת חיווי שזה נשמע לי 'קצת' מוזר.

 

כאשר מחשב הרכב מזהה עלייה ברמת המזהמים לאורך זמן הוא חייב להדליק את מנורת ההתראה Check Engine ומנסיוני ברוב המקרים מנורת EPC נדלקת גם.

 

מערכת הבקרה להפחתת פליטת המזהמים בגולף דור 5 עשוייה להדליק את מנורת Check Engine גם אם מתדלקים את הרכב כאשר המנוע מונע.

 

* אני לא פוסל שהבעיה במצערת. אבל בין בעיה למחלה יש הבדל עצום.

 

לסיכום

 

מוזר מאוד

כל מה שתיארתי מדויק ואמיתי, המצב הוא כזה ובלי שום נוריות כרגע.

אבל... החלפתי לפני מספר חודשים EGR שכידוע לך מופיעה נורית ה-

ה Check Engine (כבר לא מופיעה)



לגבי נורית ה-EPC - שאני מדליק את הסוויצ׳ ומחכה כמה שניות כל הנוריות נכבות למעט מצבר ו-EPC, לאחר שהרכב מניע, לא דולקת שום נורית.

 

בקיצור אם אתה יכול לעזור לי גם מחוץ לפורום, אשמח

פורסם

למה לא לגשת למוסך שמתמחה ברכבי VAG, הלא הוא מוסך רון בת"א?

 

כהערת אגב, היה לא מזמן שרשור על שיפוץ גיר במוסך אדמונד שלא הוציא אותו ממש באור חיובי למיטב זכרוני.

פורסם
למה לא לגשת למוסך שמתמחה ברכבי VAG, הלא הוא מוסך רון בת"א?

 

כהערת אגב, היה לא מזמן שרשור על שיפוץ גיר במוסך אדמונד שלא הוציא אותו ממש באור חיובי למיטב זכרוני.

סליחה על הבורות, מהם רכבי

VAG? וקצת פרטים על מוסך רון בת״א,



תודה

פורסם (נערך)

במידה והרכב מעשן קצת ויש ריח חריף יכול להיות camshaft adjustment כמו בתמונה

tb14[1].jpg

עריכה אחרונה על ידי ben s
×
×
  • תוכן חדש...