Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחרונה רכשתי סיוויק ואני מעוניין לבדוק אפשרות לרכוש חלפים באופן עצמאי,

החלקים שאני צריך הם:

תושבת מנוע, משולש (מתלה) ימני קדמי וחלקים לטיפול 160 קמ (פילטרים שמן מנוע וכו')

- היכן כדאי לקנות ?בארץ ? דרך אתרים בחו"ל ? אשמח לקבל המלצה לחנות או אתר מומלצים

- האם יש הבדל משמעותי במחיר לחלקים האלו בין מקורי ללא מקורי ? ואיך אפשר לזהות חלפים לא איכותיים

 

תודה

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם

יש הבדל משמעותי מאוד בין חלקים מקוריים לתחליפים בהונדה. מניסיון בהונדות. פילטר שמן רק מקורי ,שמון מנוע אתה צריך סינטטי מלא 5W40 אפשר וולולין או קסטרול . פלגים מקורים (NGK או DENSO ) לפי סוג מנוע הרכב.תושבות מנוע ומשולשים ,לא יחזיקו הרבה זמן מעמד ,ותושבת מנוע לא מקורית תעביר יותר וברציות בחלק מהמיקרים. עדיף להביא מחול העלות שם הרבה יותר נמוכה. אבל לא כל דבר למשל פילטר שמן מקורי של הונדה אפשר להשיג ב70 שקלים, והשמן עצמו המישלוח מייקר מאוד את המוצר (משקל) עדיף לקנות בארץ. פלגים עולים כולל מישלוח פחות מחצי. משולשים לפעמים לא מכניסים במכס . (חלקי מיתלה). כמו בלמים ושאר החלקים הבטיחותיים.

פורסם (נערך)

היי רוני.. פתחתי גם פוסט כזה ליפני כחודש. אנסה לעזור לך כמה שאוכל ממה שהבנתי עד עכשיו. הרכב שלי זה 4 דלתות גם שלך?

השנתון של הרכב שלי הוא 2011 אבל ממה שהבנתי החלקים אותו הדבר. את החלקים שהזמנתי עד עכשיו הזמנתי דרך האיביי.

 

המקט של הפילטר שמן הוא : 15400PLMA01

קישור להזמנה דרך איביי : http://www.ebay.com/itm/171547809028?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ככל שתזמין יותר יצא לך יותר זול ,בקישור זה 5 פילטר כל אחד יוצא 42 שקל לפילטר. לפילטר מקורי של הונדה. בהחלפה של פילטר יש להחליף גם את טבעת האטימה. עולה 3 שקל.

 

המקט של הפילטר אוויר הוא : 17220-RNA-A00

קישור לאיביי : http://www.ebay.com/itm/181457017218?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

המחיר יוצא 140 שקל לפילטר מקורי של הונדה. לא תמצא בחנויות בארץ פילטר מקורי של הונדה רק במורשה. ושמה הם לוקחים עליו 240 שקל.

 

המקט של הפלאגים : 9807B-561BW

קישור באיביי: http://www.ebay.com/itm/321041719520?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

לגבי הפלאגים אין פלאגים שהם ממש מקורים של הונדה שרשום עליהם הונדה. לפי הבנתי הונדה עובדים עם NGK ו DENSO. המחיר הוא 210. במורשה הם עולים 600 שקל רק הפלאגים בלי עבודה!!!!

 

זה מה שאני יודע עד עכשיו. אשמח אם עוד אנשים יוסיפו עוד . ניסיתי לברר דרך המוסך המרכזי של הונדה לגבי שאר המקטים אבל הם לא ששים לשתף במידע. הגיוני משהו.... אחכ לא יהיו להם לקוחות למרות שכל מי שמטפל במורשה רשום לו על החשבונית את המקטים שהוחלפו. אז אשמח אם אנשים ישתפו .

עריכה אחרונה על ידי itamar3103
פורסם

אולי שיפתחו שרשור דביק של חלפים להונדה סיוויק מודל 06 הצורה החדשה עד 011

וכל אחד יעלה קשור של חלק מקורי כלל מק"ט ככה שכולם ידעו מה להזמין כשצריך .

 

גם אני מזמין חלק מקורי ועושה את עבודה לבד ,כך עשיתי ברכב הקודם .

 

והקישורים שתת פה עזרים מאוד .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
אולי שיפתחו שרשור דביק של חלפים להונדה סיוויק מודל 06 הצורה החדשה עד 011

וכל אחד יעלה קשור של חלק מקורי כלל מק"ט ככה שכולם ידעו מה להזמין כשצריך .

 

גם אני מזמין חלק מקורי ועושה את עבודה לבד ,כך עשיתי ברכב הקודם .

 

והקישורים שתת פה עזרים מאוד .

 

זה יהיה מבורך!!!

פורסם

וואוו איזה חברה רציניים

הבעלים הקודם טיפל במוסך מרכזי, אני אבקש העתקים על הטיפולים ואעלה בקרוב פרטים

שוב מדובר בסיוויק 2007 1800 סמק

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם
היי רוני.. פתחתי גם פוסט כזה ליפני כחודש. אנסה לעזור לך כמה שאוכל ממה שהבנתי עד עכשיו. הרכב שלי זה 4 דלתות גם שלך?

השנתון של הרכב שלי הוא 2011 אבל ממה שהבנתי החלקים אותו הדבר. את החלקים שהזמנתי עד עכשיו הזמנתי דרך האיביי.

 

המקט של הפילטר שמן הוא : 15400PLMA01

קישור להזמנה דרך איביי : http://www.ebay.com/itm/171547809028?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ככל שתזמין יותר יצא לך יותר זול ,בקישור זה 5 פילטר כל אחד יוצא 42 שקל לפילטר. לפילטר מקורי של הונדה. בהחלפה של פילטר יש להחליף גם את טבעת האטימה. עולה 3 שקל.

 

המקט של הפילטר אוויר הוא : 17220-RNA-A00

קישור לאיביי : http://www.ebay.com/itm/181457017218?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

המחיר יוצא 140 שקל לפילטר מקורי של הונדה. לא תמצא בחנויות בארץ פילטר מקורי של הונדה רק במורשה. ושמה הם לוקחים עליו 240 שקל.

 

המקט של הפלאגים : 9807B-561BW

קישור באיביי: http://www.ebay.com/itm/321041719520?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

לגבי הפלאגים אין פלאגים שהם ממש מקורים של הונדה שרשום עליהם הונדה. לפי הבנתי הונדה עובדים עם NGK ו DENSO. המחיר הוא 210. במורשה הם עולים 600 שקל רק הפלאגים בלי עבודה!!!!

 

זה מה שאני יודע עד עכשיו. אשמח אם עוד אנשים יוסיפו עוד . ניסיתי לברר דרך המוסך המרכזי של הונדה לגבי שאר המקטים אבל הם לא ששים לשתף במידע. הגיוני משהו.... אחכ לא יהיו להם לקוחות למרות שכל מי שמטפל במורשה רשום לו על החשבונית את המקטים שהוחלפו. אז אשמח אם אנשים ישתפו .

 

2007 ? 1800 סמק ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם
אכן כך מדובר רק על מנועי 1.8 .

 

האתר נראה מסובך .

 

האתר הזה מתאים רק לדגמים האמריקאים לא לדגמים האירופאים שמיוצרים בטורקיה. אני לא הצלחתי למצוא שמה את הרכב שלי.

×
×
  • תוכן חדש...