Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש סקודה פאביה 1400 ידני ספורט

אני מברר מחירי ביטוח, האם השוני בין ה-1400 הידני הרגיל לספורט אמור להוות שינוי כספי?

כי מדובר רק ברמת איבזור שונה ואין שום שוני באוטו.

תודה,

פורסם

אם יעש שוני במחיר בין הרכבים, אז סביר שיהיה גם שוני במחיר הביטוח. לא תמיד זה קורה. אני זוכר שביררתי מחיר ביטוח למאזדה 3 אקטיב וקומפורט והוא היה זהה. אין לי מושג איך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פאביה ספורט זה שם חבילת אבזור.

לא מדובר ברכב ספורטיבי ואין לדעתי סטטיסטיקה המעידה על מעורבות שונה שלו בתאונות דרכים.

יותר ישפיע העבר הביטוחי שלך, או צבע הרכב (חברות מסויימות למשל מבקשות מחיר גבוה יותר לרכב אדום מאותו סוג).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש הרבה קריטריונים לקביעת עלות ביטוח – תלויי רכב ותלויי נהג – כל חברתביטוח והקריטריונים שלה.

תלוי רכב - זה יכול להיות צבע רכב, דגם רכב (איבזור וסוגי מנוע) וכלקריטריון אחר.

תלוי נהג – גיל, מין, עבר ביטוחי, מקום מגורים (ישוב/ שכונה / קומה).



תעשה סקר בין חברות הביטוח, ותבדוק גם אפשרות לשלוב בין חברות ביטוח –ביטוח חובה מחברה א. וביטוח מקיף/ צד ג'מחברה ב (אין חובה שהביטוחים יהיו מאותה חברה, למרות שלחלק מסוכני הביטוח זה נוח).



סתם הערה – אם אין לך עבר ביטוחי (רכב ראשון) – זה משפיע לרעתך עלהביטוח.

פורסם

יאם אין לך עבר ביטוחי (רכב ראשון) – זה משפיע לרעתך עלהביטוח.

אכן. הנחה משמעותית תתחיל לקבל רק אחרי 3 שנים ללא הסטוריית תביעות ומעלה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

היבואן משווק אותה כ״ספורט״ כי היא ידנית. בסקודה העולמית לא שמעו על זה שזה רכב ספורטיבי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מדהים אותי כל פעם מחדש איך הישראלים נופלים לתרגיל שיווקי של "רכב ספורט".

 

מזכיר לי מודעה שרצה בפייסבוק על משהו שמוכר שברולט אופטרה ספורט, הבחור מתעקש שזה רכב ספורט כי זה רשום ברכב והיבואן הגדיר את הרכב כרכב ספורט.

 

פשוט מדהים איך אנשים חושבים שבגלל שהיבואן אומר/קורא שזה רכב ספורטיבי אז אנשים חושבים שמקסימום קנו פורשה שעושה 4.2 שניות מ 0-100.

 

 

עכשיו ברצינות הרכב שרכשת הינו רכב רגיל וכך גם הביטוח שלו בהתאם להגדרה הביטוחית שלו (גנבות), אין לך מה להיות לחוץ הביטוח הוא כמו לרכב רגיל מהשורה.

פורסם
יש חברות ביטוח שבהן המילה ספורט בדגם מוסיפה כמה מאות/אלף ש"ח למחיר ביטוח.

תעשה סקר שוק.

 

במשך שנתיים וחצי בערך הייתה לי פורד פוקוס 1.6 "ספורט".

אחרי שנה כשרציתי לחדש את הביטוח באותה חברה (אאל"ט זה היה במנורה או במגדל)

הם הודיעו לי שהם לא מבטחים יותר את הרכב הזה.

שאלתי "למה"? קיבלתי תשובה שזה דגם ספורטיבי. :roll:

שאלתי אם את הטרנד הזולה הם מבטחים עדיין? כן. ואת הטיטניום היקרה? גם כן.

ואת הספורט האמצעית? לא. דגם ספורט. :?

הטמטום במיטבו.

V5

×
×
  • תוכן חדש...