Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו משפחה בת ארבע נפשות. יש לנו פורד פוקוס 2008 מזה כארבע שנים, שאנחנו מאוד מרוצים ממנה. הרכב ממלא את דרישותינו בצורה מאוד טובה: בטיחותי, אמין ומרווח.

לקראת שנת הלימודים הבאה (עוד כארבעה חודשים) יתעורר צורך ברכב שני במשפחה, ואנחנו מחפשים רכב דומה. הבעייה שפוקוסים MK2 כבר די התישנו, ואני לא חושב שיש טעם לקנות אחד בן 6-7 שנים, בגלל שעלולות להתחיל תקלות. בפוקוס החדשה אנחנו לא מעוניינים.

בהתחשב בדרישות שפורטו מעלה: בטיחות, אמינות, ונוחות - מה כדאי?

חשבתי על יונדאי I35 בת שלוש שנים, אבל אני לא בטוח לגבי בטיחות. ראיתי שלא נבחנה ב EuroNCAP, כנראה שהרכב לא מיועד לשוק האירופי.

התקציב די גמיש, אבל אין לנו צורך לנקר עיניים או גיפ וכד'.

אשמח להמלצות.

פורסם

יונדאי i35 היא אופציה מצויינת לדרישותיכם. היא תהיה אמינה ומרווחת מאוד והיות והיא מיועדת בעיקר לשוק האמריקאי היא גם נוחה ורכה מאוד, על חשבון התנהגות קצת פחות ספורטיבית מהפוקוס שלכם.

ה-i35 אכן לא נבחנה אצל EuroNCAP, אבל ארגון ה-IIHS האמריקאי המקביל נתן לה את ציון Top Safety Pick. אתה יכול לראות את תוצאות מבחן הריסוק המלאות כאן.

 

היות וה-i35 היא רכב ציים נפוץ מאוד, אתה יכול למצוא אחת בלי בעיה.

פורסם

אפשר גם יונדאי i30, אני באופן אישי מעדיף אותה על ה35, היא מכונית שנבנתה עבור השוק האירופאי, נבחנה ביורו אנקפ וקיבלה 5/5 כוכבים במבחני הריסוק. יש גם דגם עם גיר ידני אם זה מעניין אתכם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה.

 

האמת שהיום גילית יש פוקוס בדגם הישן נמכרה בארץ עד 2011 כל שאפשר לקנות אחת כזו בת ארבע שנים. מהצצה חטופה ביד 2, נראה לי שהיא יותר זולה מהיונדאי משמעותית.

 

לגבי היונדאי : ה 35 מרווחת הרבה יותר מה 30, לא?

פורסם

אני הייתי בודק את הקיה פורטה.

היא פחות פופלארית מהיונדאי I35 ולכן מוצעת למכירה במחירים עדיפים.

היא נראית מעולה לדעתי, מרווחת, אמינה ומתאימה בהחלט לשרת משפחה.

לעומת הפוקוס הפורטה מציעה ביצועים עדיפים, במיוחד בדגמים מ-2011 עם 6 הילוכים.

פורסם
יונדאי i35 היא אופציה מצויינת לדרישותיכם. היא תהיה אמינה ומרווחת מאוד והיות והיא מיועדת בעיקר לשוק האמריקאי היא גם נוחה ורכה מאוד, על חשבון התנהגות קצת פחות ספורטיבית מהפוקוס שלכם.

ה-i35 אכן לא נבחנה אצל EuroNCAP, אבל ארגון ה-IIHS האמריקאי המקביל נתן לה את ציון Top Safety Pick. אתה יכול לראות את תוצאות מבחן הריסוק המלאות כאן.

 

היות וה-i35 היא רכב ציים נפוץ מאוד, אתה יכול למצוא אחת בלי בעיה.

 

 

"קצת פחות ספורטיבית מהפוקוס שלכם" ??????

יש להם פוקוס 2008 אולי הרכב הכי פחות ספורטיבי מבין כל המשפחתיות באותו שנתון.

היונדאי בהחלט תהיה זריזה ו"ספורטיבית" מפוקוס 2008

לנסר 2007

פורסם

ספורטיביות זה לא רק ביצועים אלא גם התנהגות, מבחינת התנהגות היונדאי מאוד צפויה ומשעממת, הביצועים אכן עדיפים על הפוקוס, אבל ההגה מנותק מהמציאות ומרגיש כאילו לקחו הגה של פלייסטיישן ב150₪ ושמו אותו כהגה ברכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא חושב שפות"ש חיפש רכב ספורטיבי.

הדרישות היו: בטיחות, אמינות ונוחות.

 

לגביי ההגה של ה-i30, יכול להיות שהוא מנותק, אבל יש כאלו שנוח להם עם המצב הזה (כמוני).

פורסם
תודה.

 

האמת שהיום גילית יש פוקוס בדגם הישן נמכרה בארץ עד 2011 כל שאפשר לקנות אחת כזו בת ארבע שנים. מהצצה חטופה ביד 2, נראה לי שהיא יותר זולה מהיונדאי משמעותית.

 

לגבי היונדאי : ה 35 מרווחת הרבה יותר מה 30, לא?

 

לא לגמרי הבנתי למה לא להמשיך עם הנוכחית. להחליף באותו רכב משנת 2011 נראה לי מיותר להפליא.

תבדוק את המשמעות הכלכלית של ירידת ערך ועלויות ביטוח מקיף ותגלה שרכב מ 2008 זול משמעותית מרכב שצעיר ממנו ב 3-5 שנים. היות והנוכחית טובה לכם אני לא מבין למה להחליף.

פוחד מצרות ותקלות של רכב ישן? נראה לי שעדיף רכב מ 2008 שאתה מכיר כאמין ואתה טיפלת בו מרכב אחר שאינך מכיר, אפילו שהוא חדש ממנו בכמה שנים.

יכול מאוד להיות שלפוקוס שלכם יש עוד 3-4 שנים טובות. התועלת הכ

לכלית בהמשך החזקתה אינה זניחה כלל.

פורסם

לפי איך שזה נשמע זה רכב שני.

חשבתם על רכב קטן יותר ? יחסוך לכם בעלויות ויהיה זול יותר לקניה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לפי איך שזה נשמע זה רכב שני.

חשבתם על רכב קטן יותר ? יחסוך לכם בעלויות ויהיה זול יותר לקניה.

אכן מדובר ברכב שני, אין כוונה להחליף את הפוקוס הנוכחית.

למרות שזה רכב שני, שני הרכבים יצטרכו (בעיקר) להסיע שני ילדים יחד עם הנהג, כי פעם אני עם הילדים ופעם אשתי. אני תחת ההנחה (שאולי חפוזה מדי) שהפער בעלויות רכישה ואחזקה לא יהיה רב, אבל מאוטו משפחתי מקבלים הרבה יותר "אוטו" מרכב קטן. (כושר הטענה, בטיחות, אחיזת כביש, מרווח).

אבל יתכן וההנחה שלי לא מבוססת, ואשמח לבחון זאת. איזה רכב קטן, לשיטתך, ישרת את צרכינו, ויציג חסכון משמעותי על פני רכישה ואחזקה של פוקוס 2011? בחסכון משמעותי כוונתי לפחות 30%. לטעמי אין טעם להתפשר על סעיפי מרווח, ובטח שלא בטיחות, לטובת חיסכון של 4000 ש"ח בשנה.

 

אני מזכיר את הצרכים: בטיחות, אמינות, עלויות (החלפתי בכוונה "מרווח" ב"עלויות", כי עברנו כעת לבחון לרכב קטן יותר ומן הסתם פחות מרווח אך זול יותר לרכישה ואחזקה)

 

תודה.

פורסם
אכן מדובר ברכב שני, אין כוונה להחליף את הפוקוס הנוכחית.

למרות שזה רכב שני, שני הרכבים יצטרכו (בעיקר) להסיע שני ילדים יחד עם הנהג, כי פעם אני עם הילדים ופעם אשתי. אני תחת ההנחה (שאולי חפוזה מדי) שהפער בעלויות רכישה ואחזקה לא יהיה רב, אבל מאוטו משפחתי מקבלים הרבה יותר "אוטו" מרכב קטן. (כושר הטענה, בטיחות, אחיזת כביש, מרווח).

אבל יתכן וההנחה שלי לא מבוססת, ואשמח לבחון זאת. איזה רכב קטן, לשיטתך, ישרת את צרכינו, ויציג חסכון משמעותי על פני רכישה ואחזקה של פוקוס 2011? בחסכון משמעותי כוונתי לפחות 30%. לטעמי אין טעם להתפשר על סעיפי מרווח, ובטח שלא בטיחות, לטובת חיסכון של 4000 ש"ח בשנה.

 

אני מזכיר את הצרכים: בטיחות, אמינות, עלויות (החלפתי בכוונה "מרווח" ב"עלויות", כי עברנו כעת לבחון לרכב קטן יותר ומן הסתם פחות מרווח אך זול יותר לרכישה ואחזקה)

 

תודה.

 

מקפיץ

×
×
  • תוכן חדש...