Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה - קטנועי 50 סמ"ק [המלצות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

אשמח אם מישהו שיש לו קצת ניסיון וקצת מבין בקטנועים יוכל להמליץ לי על קטנוע 50 סמ"ק שהוא ממש מציע לקנות ויכול להגיד בבירור שזה הקטנוע הכי טוב [טווח מחירים עד 9-10].

אם אפשר גם נימוק קצר למה.

 

תודה רבה לעוזרים !

 

שבת שלום.

פורסם

מה אתה מתכוון לעשות עם הקטנוע?

 

משלוחים?

להרכיב לו קיט 80 ולהתחרע?

לרכב לעבודה?

 

אני משער שהאפשרות האחרונה היא הנכונה ולכן הייתי ממליץ לך על פיאג'ו טייפון.

קטנוע אמין (מניסיון) ובטווח המחירים שהצגת אתה יכול להביא כלי במצב חדש.

כמו כן יש לך את כל הטרקרים/ויוה סיטי אבל אני הכי מעדיף את הטייפון.

 

*בגדול כל הקטנועים הם "הכי טובים",כל עוד אתה שומר על תחזוקה נכונה וטיפולים בזמן.

Nothing runs like a Deere.

פורסם

האמת שאני לא יודע מה אני אעשה איתו =)

 

אבל באופן כללי, אני יודע שטייפון הוא הקטנוע הכי אמין, עם הכי הרבה חלקי חילוף, הכי קל למכירה.

השאלה היא אחרת, השאלה היא מבחינת הביצועים.

אני שמעתי שספיד פייט וראנר הם הקטנועים עם הביצועים הכי טובים, רציתי לבדוק את זה עם מישהו שמבין...

אז אני אנסח את זה אחרת, מבחינת ביצועים, מה הקטנוע הכי טוב ?

פורסם

לפי דעתי

יאמהה אירוקס הוא הקטנוע עם הביצועים הכי טובים ...אבל תלוי מה זה ביצועים בשבילך?

לצאת פתיחת עם ערסים על די טי?

להשכיב/ווילי/סטופי ?

להיות מטורף ולסגור 100?

Nothing runs like a Deere.

פורסם

ממש ממש ממש לא פתיחת ערסים...

 

 

 

בוא נגיד ככה, ליסוע במהירות מותרת רוב הזמן, אבל מידי פעם להיות מטורף ולסגור 100 =)

 

 

יש קטנוע מומלץ למהירויות גבוהות ?

 

 

שוב, תודה על העזרה !

פורסם

אני הייתי ממליץ לך ללכת על הפיאג'ו NRG -קטנוע במצב טוב סוגר בכיף את 100+

כל השאר די "מגרדים" את ה95-100,אבל בכל אופן אין לך כלכך מה לעשות עם קטנוע 50 סמ"ק במהירות כזאת...50 סמ"ק די "נחנקים" כשאתה "סוגר סקאלה" איתם (וואי כמה גרשיים).

Nothing runs like a Deere.

פורסם

שלחתי לחוליו פרטית ואני לא חושב שהוא קיבל אותה, זו מערכת פורומים קצת מסובכת, לא כל כך הצלחתי להבין אותה.

לכן אני אפרסם את זה פה, אם יש עוד מישהו שיכול לענות לי על השאלות האלה זה מאוד יעזור לי לקבל חוות דעת נוספת ממישהו אחר.

תודה...

 

 

 

 

2 שאלות אחרונות יש לי אליך,

בוא נגיד ככה, בין 4 הקטנועים הללו,

ספיד פייט, ראנר, NRG, אירוקס

מה הקטנוע שאתה הכי ממליץ בשביל ביצועים טובים או מתקרבים לזה עם הכי פחות תקלות. [מבחינת טיפול יש לי זמן להשקיע בו, אני אמצא פה באתר איזה מדריך לטיפול נכון ואלך לפיו. ומקסימום אשאל בפורום אם יש משהו מיוחד שצריך לעשות לקטנוע המיוחד שאני אקנה].

 

ושאלה שנייה ואחרונה,

העניין של השיפורים האפשריים.

אגזוז לחץ, תוספת קיטים וכל מיני כאלה דברים.

אם אתה מבין בזה קצת [ויש לך כוח לכתוב =) ],

אם אפשר הסבר קצרצר על הדברים האלה בכלליות.

והאם אתה ממליץ לשים את זה [מהבחינה שזה יפגום מאוד במנוע ויוריד ביצועים, או שזה עושה המון בעיות וכו...]

 

 

 

רב תודות לך על העזרה מקודם בנושא !

ותודה על התשובות פה !

 

עזרת לי מאוד.

 

יום טוב

פורסם

במילה אחת-

 

TOPBOY

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם
במילה אחת-

 

TOPBOY

חח לאבא שלי היה אחד כזה...אבל הוא כבר הושבת...

אחי אם אתה רוצה ביצועים אני הייתי הולך על האירוקס...

דרך אגב הולך להגיע אירוקס חדש שנת 2004 אבל נראה לי הוא יעלה יותר מהתקציב שלך...

והנה לינק לפירוט על השיפורים ומה הם נותנים: http://planet.nana.co.il/guyhas12/Shipor.html

×
×
  • תוכן חדש...