Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר שלי הוא Kenwood KAC-649S

אני רוצה לדעת כמה הוא מוציא ל 2 רמקולים וסאב.

 

ועוד שאלה למגבר הזה איזה קומפוננטים כדי לקנות את המורל טמפו או את הJBL ?

ואם לא כדי לקנות ועדיף קודם לשדרג את המגבר ואז קומפוננטים תציעו לי מגברים עד 600 שקל.

פורסם (נערך)

Max Power Output (4 Ω)

:4 Channel Mode

4X60W

3 Channel Mode:

2x60W + 1X160W

 

כמובן שהספק בRMS הוא חצי.. 4x30W וכד'

 

מורל טמפו או שדוטק, ראייתי לא מיזמן מישהו מוכר בפורום

עריכה אחרונה על ידי Manowar

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

מלבד הבקשה שלך להמלצה על מגבר, כל שאר השאלות שלך נענו בשרשורים הקודמים שלך.

 

מגבר בסיסי במסגרת התקציב יכול להיות JBL GX-A604 או פיוניר GM-A6604.

×
×
  • תוכן חדש...