Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לך בארץ אופציות אחרות חוץ מהתאילאנדיות, עד כמה שידועה לי יש סיני (dea) אבל לא נרא לי שבארץ, קוראני גם אין עם אני לא טועה

התאילאנדי בסדר גמור איכות סבירה בהחלט בתנאי שזאת חברה מוכרת, רוב התושבות התחליפיות מיוצרות בתאילאנד ויש כמה וכמה חברות

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעבר הייתה לי תושבת סינית, כל האוטו קרקש ורעד אם כי פחות מתושבת מנוע מקורית קרועה שהלכה לי דאז.

 

אחרי תקופה החלפתי למקורית - האוטו היה כמו חדש, גם שקט יותר, גם הנעה ללא מכה, גם רגוע יותר עם מזגן ובלי מזגן.

 

שמתי עוד 2 תושבות מקוריות וחליפיות הרס את כל האוטו, מקווה שהתושבת האחרונה שלי תסדר את הבעיה :)

 

 

דווקא /שמעתי שיש חברה תאילנדית אחת שמומלצת (לפחות למאזדה) וזו היא NOK.

אני לא מאמין שהתושבות התאילנדיות שמופצות לכל עבר הן של NOK, אז אלא אם מישהו מוכיח אחרת, אין הבדל גדול ביניהם לבין סיני.

פורסם

חליפי,550 שקל, אבל קבלו ביטול האוטו חזר לרעוד כמו גדול, כנראה בגלל שתושבת אחת לא מתאימה ורק ביום שני תגיע התושבת המתאימה (ימנית) אחזור לעדכן שאתקין את המתאימה

פורסם

מה זאת אומרת לא מתאימה? אז איך חיברו אותה והרעידות נפסקו ?

 

ולמה לשלם 550 שקל על תושבת חליפית כשזה אמור להיות כבר מחיר של תושבת מקורית?

 

עוד לא שמעתי , כולל מהנסיון שלי, שתושבת חליפית מייד אין צ'ינה או לא יודע מה שמסדרת את האוטו.

 

נסעתי עם תושבת סינית איזה שנה, פשוט זוועה, לפחות כשפירקתי אותה היא עדיין הייתה שלמה.

פורסם

550 ל 3 תושבות, אחת מהן לא מתאימה, הרעידות הפסיקו ליום אחד ואז חזרו, חיברו אותה בלחץ וזה לא היה מתאים, אז החזירו את המקורית ועל זאת שלא מתאימה אקבל זיכוי


×
×
  • תוכן חדש...