Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להזכירך, אם לא האמונה, צ.ס.ק.א לא הייתה אוכלת אותה!.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני יהודי, ובוודאי שהייתי נותן דו"ח על זה במקום השוטר, בלי לחשוב פעמיים.

כשאידיוט כזה יכנס ברכב של אישתך ויהרוג אותה ואת הילדים בדרך לגן, תאשים את אלוהים שלא שמר עליו?

אם כל כך חשוב לו להתפלל, שיעצור בתחנת דלק לעשר דקות. לא עושים שום דבר תוך כדי נהיגה!!!!!!

פורסם

אני מסכים כאן עם החברים שלנהוג ולהתפלל תוך כדי נהיגה מסוכן לנהג ולסובבים,אבל אם כל הכבוד השוטרים אוהבים לאכוף עבירות שנעשים על ידי יהודים (לא רוצה להגיד שיש כאן סוג של אנטישמיות).

 

הסיבה לכך שלא פחות מסוכן שהנשים הערביות נוסעות מכוסות מכף רגל ועד ראש כאשר העיניים שלם מבצבצות מפתח שמגביל מאוד את הראיה (נשים שלובשות בורכאה).

 

"לשוטר" שהגיב כאן אני בספק שהוא היה אוכף את באותה צורה שהוא היה אוכף במהירות את הדתי שהניח תפילין או התפלל במהלך הנהיגה .(אני לא צריך להסביר למה הוא לא היה אוכף)

פורסם

תמיר, אני מבין שלא שתית עדיין את הקפה של הבוקר ולכן יצאו לך יותר מדי שטויות.:lol:

" אז תשתה קפה תורכי" אמר זצ"ל אינשטיין,

מתי ראית לאחרונה לובשת בורקה נוהגת? במקומות בהן הן לבושות כך אסור להן לנהוג

פורסם
תמיר, אני מבין שלא שתית עדיין את הקפה של הבוקר ולכן יצאו לך יותר מדי שטויות.:lol:

" אז תשתה קפה תורכי" אמר זצ"ל אינשטיין,

מתי ראית לאחרונה לובשת בורקה נוהגת? במקומות בהן הן לבושות כך אסור להן לנהוג

 

אתה מוזמן למצוא אותם באזור באר שבע ערד ודימונה ,גם לא חסר באזור הצפון.

 

ואמת באמת אני זקוק לקפה כי ראיתי מקרים יותר גרועים ממישהו שמתפלל. :lol:

×
×
  • תוכן חדש...