Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לקנות רכב אוטומט אחרי החלטות התלבטויות רבות וסלקציה גדולה שעשיתי אלה השמות שאני מעוניין בהם

סוזוקי ספלאש או סוזוקי סוויפט

הצרכים שחשובים לי שהוא יהיה בטיחותי אמין חסכוני טיפולים זולים חווית נסיעה טובה מרווחת שתחזיק לי להרבה שנים שיהיה ניתן לשמוע רדיו בלי הפרעות ורעשים

מזגן טוב.

יש לציין שלא נהגתי על שני הרכבים הללו אז מי שנהג ויש לו ניסיון אשמח שאשתף אותי.

יש לי הצעות אשמח גם לשמוע את דעתכם אם אתם רואים שזה באמת מציאה ששווה ללכת עליה בכל הכוח.

ההצעות:

סוזוקי ספלאש 2012 יד ראשונה השכרה ק"מ 79,000 מחירון - 66,000 שקל מחיר שאני אצטרך לשלם 53,000 שקל

סוזוקי ספלאש 2010 יד ראשונה פרטית ק"מ 71,000 מחיר שאני יכול לקבל 54,000 שקל

 

סוזוקי סוויפט דגם המפואר GLX מנוע 1500\1490 שנה 2008 ק"מ 107,000 מחיר 50,000 שקל

GLX גלגלי מגנזיום , מערכת שליטה מההגה , חלונות חשמל . טלפון קבוע ברכב ניתן להכניס כרטיס SIMׂ .

 

השאלות שלי

1. אם הייתם צריכים לבחור בין שני הרכבים מכל השיקולים שציינתי על מה הייתם הולכים?

2.מה דעתכם על ההצעות שקיבלתי האם יש משהו שבאמת נשמע מציאה טובה ששווה עליה בלי לחשוב פעמיים?

3.האם זה נכון שהדגם של מנוע 1500 המפואר הוא יותר מוצלח מהדגם של המנוע 1300 בסוזוקי סוויפט ואין מה לחשוש ממנו בעתיד כמובן?

4. ראיתי שיש מחירים יחסית זולים בסוכנויות רכבים, האם כדאי להתעסק איתם?

ממה צריך להיזהר מהם?

 

תודה מראש

ושבת שלום

 

פורסם

1. כנראה שבאף אחד מהם. אבל אם אתה רוצה רכב מרווח יותר אז הסוויפט תהיה בחירה טובה יותר. הספלאש נחותה בחצי קטגוריה מהסוויפט.

2. אין פה שום מציאה.

3. לא בהכרח, שניהם נחשבים אמינים ממה שראיתי.

4. תלוי בסוכנות. אם מדובר ברשת גדולה כמו קרסו טרייד אין, כלמוביל טרייד אין וכו', אז אפשר לקנות יותר בשקט, אם מדובר בסתם סוכנויות טרייד אין כבדהו וחשדהו.

 

אני חושב שבתקציב שלך יונדאי i20 תהיה בחירה חכמה יותר. היא בטיחותית יותר מהסוויפט בשנתון המדובר, יותר בטיחותית מהספלאש, מאובזרת מאוד, אמינה, צריכת דלק סבירה, תא מטען גדול יותר מהספלאש, לא יקרה לתחזוקה, עושה את העבודה היטב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מניסיון שלי עם ספלאש 2011 אוטומטי רכב אמין מאד חסכוני 1-18 ממוצע התנהגות כביש טובה נוקשה מעט.מהאפשרויות שכתבת הייתי הולך על ספלאש 2012.

פורסם

היצרן מצהיר שהצריכה בעיר היא 6.9L/100KM באוטומט ומחוץ לעיר 5L/100KM.

משולב זה תמיד שילוב של שני הנתונים הללו, כלומר 5.95L/100KM, שהם כמעט 1:17.

אבל נתוני יצרן אף פעם לא משקפים את המציאות ותמיד יהיו סטיות.

לא מאמין שעשית 1:18. גם מחוץ לעיר אני לא מאמין שניתן להשיג את הנתון הזה עם רכב אוטומטי בעל 4 הילוכים ומבנה גבוה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה ממש לא המנוע החזק ביותר בנפח כזה, ע"ע 1.2TSI (עם 105 כ"ס) או 1.2TCE (עם 115 כ"ס עד 130 כ"ס).

גיר זריז? גיר 4 הילוכים שמראה שסוזוקי לא מתקדמים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

את האמת? נסעתי על כל סוגי הגירים האוטומטים המרכזיים(רובוטי,רובוטי כפול מצמדים,פלנטרי ורציף) ואם אתה מצמיד לי אקדח לרקה ואומר לי אתה חייב רכב עם גיר אוטומטי אני אעדיף פלנטרי על כל אחד מהאחרים בעיניים עצומות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אין בעיה, אבל יש פלנטרי עם 5-6 הילוכים. 4 הילוכים זה "קצת" מיושן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

הסויפט שהוצעה לך היא מדגם ישן, קיבלה 4 כוכבים ב-EuroNCAP בסטנדרטים של 2005.

הסלאש היא מדגם אחרי מתיחת פנים. קיבלה ב-2008 4 כוכבים, בגרסה עם 4 כריות אויר, לפני אותה מתיחת פנים.

מבחינת המנוע - מנוע ה-1.25 ליטר נמצא בסויפט מדגם 2011. אכן רכב זריז מאד, מניסיוני עם סויפט 2013 מערכת ההנעה (מנוע+תה"ל אוטומטית) זהים בסויפט החדש ובספלאש, גם משקל הרכב דומה אולם השלדה והמרכב שונים משמעותית.

בכל מקרה - הבחירה צריכה להתבסס על צרכיך ויכולותך הכלכלית. כדאי שתפרט אותם, כדי שתקבל עצות מעשיות ומתאימות לך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המנוע בספלאש הוא מתקדם מסוג vvt והוא החזק בחותר לנפח הזה למנוע ללא טורבו . ספק אם מנועי הטורבו הקטנים יגיעו ל300000 ק"מ ומעלה ללא כל שיפוץ.

פורסם

תודה לכל המגיבים עזרתם לי מאוד בייעוצים בדיונים שעשיתם בינכם נתתם לי לראות הרבה דברים שלא ידעתי או ראיתי אותם לפני שציינתם אותם שוב תודה.

עכשיו אני צריך את עזרתכם על המלצות למכון בדיקות איפה הייתם ממליצים לקחת את הרכב מקום אמין מה המחיר שאצטרך לשלם?

אשמח שתכוונו אותי כל אחד כמובן עם הניסיון האישי שלו כי לי אין באמת מושג איך עושים את זה מה התהליך? מה אני מקבל אחרי הבדיקה איזה מסמכים?

פורסם

מאיפה אתה בארץ?

בדיקה עולה בסביבות 400₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני נהגתי בספלאש לא מעט:

חסכונית ביותר.

מרווחת מאוד במושב הקמי.

סוחבת מצויין.

נוחות נסיעה סבירה.

לשלילה:

תא מטען זערורי.

מזגן לא הכי חזק.

סיכום ממולצת מאוד!

×
×
  • תוכן חדש...