Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

ביום שישי קיבלתי את הסיאט איביזה FR החדשה שהזמנתי. מנוע 1.2tsi



בדקתי שמן מנוע ומים ויש לי כמה שאלות

1) במיכל המים יש מים קצת מעל המקסימום, האם צריך להוציא קצת

2) בדקתי שמן מנוע ויש לי מפלס שמן באזור B

כלומר באמצע, לפי ספר הרכב זה מתאים לנסיעה אבל אפשר להוסיף כדי שיגיע לA

אני מפחד שזה יגיע למפלס C

האם אזור B זה בסדר, ואיך אני ממלא שלא יהיה יותר מדי שלא יעבור את A ומה אני ממלא?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי rotem1322
פורסם (נערך)

לא צריך למלא שום דבר,באמצע זה תקין וככה היצרן הוציא את הרכב.

לגבי הנוזל בדקת כשרכב חם או קר?

גם אם יש מעט יותר זה לא נורא.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי

 

ביום שישי קיבלתי את הסיאט איביזה FR החדשה שהזמנתי. מנוע 1.2tsi



בדקתי שמן מנוע ומים ויש לי כמה שאלות

1) במיכל המים יש מים קצת מעל המקסימום, האם צריך להוציא קצת

2) בדקתי שמן מנוע ויש לי מפלס שמן באזור B

כלומר באמצע, לפי ספר הרכב זה מתאים לנסיעה אבל אפשר להוסיף כדי שיגיע לA

אני מפחד שזה יגיע למפלס C

האם אזור B זה בסדר, ואיך אני ממלא שלא יהיה יותר מדי שלא יעבור את A ומה אני ממלא?

 

תודה רבה

הכול תקין סע לשלום ובדוק אחת לחודש ימים לפחות שמן/נוזל קירור/אוויר בצמיגים.

 

בספר הרכב רשום במדוייק איזה שמן מנוע מתאים לרכבך וגם סוג נוזל הקירור (לא מים בלבד).

איזה כייף לי :)

פורסם
מוזר שלא ווידאו שהם על MAX בדיוק. האם בדקת אחרי נסיעה או כשהמנוע קר?

אף רכב תוצרת קונצרן VAG לא מגיע עם מפלס שמן מנוע או נוזל קירור על MAX אלא באמצע ככה זה צריך להיות וזה תקין.

 

נבדק על ידי הרב עובדיה יוסף ואושר על ידי כבוד הרב מוורשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

בדקתי אחרי שהרכב עמד כמה שעות שהוא קר

ואז עשיתי כמו בספר התנעתי חכיתי לטמפרטורת עבודה כיביתי חיכיתי 2 דקות ובדקתי יצא לי באמצע

נוזל קירור בדקתי שהרכב קר ויש קצת מעל הmax

 

אז לא למלא לA? הענין של שאני מפחד שהוא יגיע לC ואני לא ישים לב

 

 

ולא מצאתי בספר רכב תשובה חד משמעית איזה סוג שמן צריך

 

גם מרווח הטיפולים לא ברור שם כל כך משום מה

פורסם

אם תבדוק פעם בשבוע לא תגיע למינימום אלא אם אתה נוסע 10 אלף בשבוע.

ברכב חדש יכולה להיות ירידה קלה של שמן,אבל היא קלה ואם תקפיד לבדוק אחת לשבוע אתה תהיה בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם תבדוק פעם בשבוע לא תגיע למינימום אלא אם אתה נוסע 10 אלף בשבוע.

ברכב חדש יכולה להיות ירידה קלה של שמן,אבל היא קלה ואם תקפיד לבדוק אחת לשבוע אתה תהיה בסדר.

 

קודם כל תודה רבה על העזרה, הבנתי שאשאיר את זה על B במידה וירד עוד אני יוסיף

 

רק דבר אחרון אשמח אם יש לך איזה מדריך איך למלות שמן חח שלא יוסיף יתר על המידה. ואיזה סוג שמן בדיוק אני צריך

 

תודה

פורסם

הבעיה שלא ידוע איזה סוג שמן יש לך עכשיו,ולערבב בין צמיגות שונה לא טוב.

מבחינת מילוי ממלאים כול פעם מעט בעזרת משפך כדי שלא ישפך, ובודקים. אין מדריך לזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תעקוב פשוט לאחר השימוש מדי יום לדעתי (כשהמנוע קר), אני לא מכיר את המנועים הנ"ל אבל קראתי שהם אוהבים לשרוף שמן.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני הבנתי מאנשים שהם צורכים שמן באלפי הקילומטרים הראשונים ואז זה מיסתדר

בכל מקרה אני ידבר עם צמפיון שיגידו לי איזה סוג שמן זה שלא יהיו פשלות

לרכב יש 200 קילומטר בערך עכשיו

פורסם

ברכב החדש שקבלת יש חוברת שחורה עם ספר רכב, חוברת אחריות ודף מידע לגבי סוג השמן שמתאים.

אצלך אם אני לא טועה זה 5W-40 CASTROL סינטטי מלא. זה גם מה שמשתמשים במוסכים המורשים של VAG.

גם באיביזה 2014 שלי מפלס השמן היה כשקבלתי את הרכב בין סימני ה-MIN ל-MAX. מצב תקין.

הרכב כבר עם 1300 ק"ם ולא חסר אפילו גרם.

פורסם

הייתי במצב דומה לשלך וכדי להסיר דאגה נגשתי למוסך המרכזי. הוסיפו לי כ250 גרם שמן ללא כל עלות.

זאת הפעם היחידה שהוסיפו שמן עד לטיפול 15K.

שים לב להוראות הייצרן לגבי נסיעה מתונה ב1000 ק"מ הראשונים, חשוב לא פחות מבדיקת מצב השמן.

S60 Rdesign

פורסם

אני לא לוחץ עד המצערת עד הסוף ולוחץ די חלש ולא עובר את ה3 אלף סלד לפעמים יוצא לי כמעט 3 וחצי אלף משתדל

אעשה זאת עד 1500 קילומטר

פורסם
הייתי במצב דומה לשלך וכדי להסיר דאגה נגשתי למוסך המרכזי. הוסיפו לי כ250 גרם שמן ללא כל עלות.

זאת הפעם היחידה שהוסיפו שמן עד לטיפול 15K.

שים לב להוראות הייצרן לגבי נסיעה מתונה ב1000 ק"מ הראשונים, חשוב לא פחות מבדיקת מצב השמן.

הוסיפו לך שמן בכדי להרגיע אותך וגם שתרגיש טוב בעזיבתך את המוסך. בתאכל'ס לא היה צריך להוסיף שמן מנוע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...