Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דלתות הרכב שלי ננעלות אוטומטית מייד לאחר תחילת נסיעה.

ניתן להגדיר כך שהנעילה לא תבוצע.

מצד אחד הנעילה מיועדת לחסום אנשים לא רצויים לפתוח את הדלתות ותא המטען בעת שהרכב עומד ברמזור וכ.

מצד שני. לא עלינו בעת תאונה , יהיה קשה לחלץ נוסעים כאשר הדלתות נעולות ,

ייתכן ובעת תאונה קיים מנגנון הפותח את הדלתות , אך מה קורה בעת ניתוק הזרם עקב פגיעה בתאונה ? האם הדלתות ייפתחו לחילוץ מהיר ?

הסיכוי לדעתי לתאונה לא עלינו גדול מהסיכוי לפרוץ את הרכב כאשר הנוסעים שונים בו

דבר נוסף, ביטול הנעילה האוטומטית עשוי לחסוך בלאי למנעולי הדלתות.

אשמח על דעתכם

פורסם (נערך)

בעת התנגשות, בהנחה שהדלתות לא נמעכו, הנעילה משתחררת אוטומטית. אין סכנה בטיחותית בנעילת דלתות בנהיגה (אלא אם כן אתה בונה על לקפוץ מהרכב במצב חירום:?) והדבר נחוץ לא רק בהיבט מניעת גניבת הרכב אלא גם כדי למנוע מאנשים לצאת מהרכב, למשל כשמדובר בילדים קטנים, שעוברם קיימות ברוב המכוניות אפשרות לנעול דלתות וחלונות מאחור.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

דבר נוסף, ביטול הנעילה האוטומטית עשוי לחסוך בלאי למנעולי הדלתות.

נכון, אבל זה בלאי אפסי. כל מערכת נוחות מוסיפה בלאי מסוים או עוד חלקים שעלולים להתקלקל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הייתי משאיר את זה כמו שזה, היתרונות של נעילת דלתות אוטומטית עולים בהרבה על החסרונות שלה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

כמו שאמרו לפני, זה מאוד בטיחותי ומומלץ להשאיר את זה כמו שזה.

באחד מספרי הרכב של הרכבים שלי רשום במפורש שבעת תאונה הנעילה משתחררת אוטומטית.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אני שמעתי על מקרה של בנאדם שנהג ביגואר XF וחטף התקף לב באמצע נסיעה ונכנס בעץ והרכב לא נפתח ואנשים לא הצליחו לפתוח במשך דקות ארכות עד שהגיעו כוחות הכיבוי.

היום ברוך ה מצבו טוב

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

סיפורים זה דבר יפה. על כל סיפור כזה (שיכול להיות בדיה) אפשר למצוא סיפורים רבים שבהם זה הפוך.

 

אם ההתנגשות קשה מספיק כדי למעוך את הדלתות כך שהן לא יפתחו זה סיפור אחר, אבל אז בדרך גם חלונות הצד כבר מתנפצים וחלונות הצד הקדמיים בכל רכב גדולים למדי ומאפשרים לצאת ממנו בקלות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הכל תלוי איך המערכת מיושמת והאם היא מהווה מטרד?

ברכב אחד שלי היא ננעלת עם הכנסת הילוך ומשתחררת עם מעבר למצב P. סביר ולא בעייתי. באוטו בשני, לאומתו, היא ננעלת אחרי 15 קמ"ש ולא משתחררת לבד עד שלא שולפים מפתח. לכן, כל פעם שאני עוצר ורוצה לפתוח בגאז', או דלת מאחורי, כדי להוציא ארנק מהתיק אני מוצא את עצמי מול אוטו מעול שצריך ידנית לשחרר. מה גם שאי אפשר לבטל את זה מהדשבורד. רק דרך OBD.

אחרי זמן מה הלכתי למוסך וביטלתי את ה יחד עם השהיית כיבוי פנסים.

פורסם

תציין איזה רכב יש לך אולי נדע אם אתה יכול לעשות את זה לבד.

אצלי מדובר בלחיצה ארוכה על כפתור נעילת הדלתות (סיטרואן c5 .

מקסימום במוסך יסדרו לך את זה.

×
×
  • תוכן חדש...