Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שילמתי על חידוש רשיון הרכב לפני כשלושה שבועות, ודי שכחתי מזה. בינתיים פג תוקף הרשיון הקיים, אך עדיין לא קיבלתי את הרשיון החדש. יש לציין שכיוון שזה רכב חדש, אני לא צריך לעשות טסט.

התקשרתי ביום חמישי למשרד הרישוי, והם פתחו בקשה לבדיקה או משהו כזה, ואמרו להתקשר שוב ביום שני.

 

האם כיוון שזהו רכב חדש, שלא צריך טסט, המקרה פחות בעייתי? שוטר שיעצור אותי לבדיקת מסמכים יוכל לראות שהרשיון שולם וישחרר אותי? או שייתן לי דו"ח?

האם יש אפשרות להוציא את הרשיון ברשיונומט? האם זה יעלה כסף?

פורסם

תלוי בשוטר. בעקרון יש להם הוראת נוהל שלא ליתן דו"חות על מקרים כאלו.

הוצאת רישיון באוטומט אפשרי רק אם שלמת באשראי וכנגד העברתו לצורך אימות מחדש.

לא אמור לעלות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הלכתי לרשיומט.

רוצים 30 ש"ח, ממש מעצבן.

מה עוד אפשר לעשות?

זו לא אשמתי שזה לא הגיע בדואר.. ואני לא מתכוון לנסוע לחכות שעתיים בתור במשרד הרישוי..

פורסם

גם לי היה מקרה דומה לפני כשלוש שנים, גם במקרה שלי זה היה עם רכב חדש.

התקשרתי ושלחו לי כפל רישיון תוך פחות משבוע.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
הלכתי לרשיומט.

רוצים 30 ש"ח, ממש מעצבן.

מה עוד אפשר לעשות?

זו לא אשמתי שזה לא הגיע בדואר.. ואני לא מתכוון לנסוע לחכות שעתיים בתור במשרד הרישוי..

 

אז בו נראה...אתה רוצה לנהוג ברכב עם רשיון שכביכול שילמת עליו אבל אין לך איך להציג אותו.?

לא אוכל את זה...שוטר יוכל לתת לך רנס על נהיגה ברכב ללא רשיון רכב בתוקף.

לך שלם 30 ש"ח ויהייה לך רשיון משולם ובתוקף. אני באמת לא מבין אנשים שעל פרנציפ של כמה שקלים לא ישלמו בכדי לא לקבל קנס.

×
×
  • תוכן חדש...