Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Q50 אינפינטי, לקסוס IS300H, מרצדס CLA250.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תתחדש!

אתה יכול לפרט על השירות באינפיניטי? אפשר גם בפרטי..

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדש,אשמח גם אני לדעת מה היה לא תקין בהתנהלות של אינפינטי כי אני נתקלתי ביחס מאד טוב, אני לא רוצה לבאס אבל לדעתי הגירסא שלקחת לא יכול להתחרות באינפינטי ובלקסוס ביחס התמורה למחיר. המנוע חלש משמעותית ודלעתי גם נראה פחות טוב בגירסא זו, מאד נחמד שמרצדס הוסיפו פירטי אבזור רק הם שכחו להגיד לך שהמחיר עלה בכמעט 20 K מה שלדעתי לא שווה.

בכל מקרה שיהיה שוב בהצלחה ואני מאד מקווה שתהנה מן הרכב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

את רצוני לברר את מה שארע שלחתי לפותח השרשור בה"פ.

אם זאת, האם פותח השרשור הגיע לאולם התצוגה?

לעולם לא ניתן מחיר טרייד אין בטלפון מתוך לקחי עבר- טעות בדגם/ שנתון/ רמת גימור וכו'.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
קודם כל תתחדש,אשמח גם אני לדעת מה היה לא תקין בהתנהלות של אינפינטי כי אני נתקלתי ביחס מאד טוב, אני לא רוצה לבאס אבל לדעתי הגירסא שלקחת לא יכול להתחרות באינפינטי ובלקסוס ביחס התמורה למחיר. המנוע חלש משמעותית ודלעתי גם נראה פחות טוב בגירסא זו, מאד נחמד שמרצדס הוסיפו פירטי אבזור רק הם שכחו להגיד לך שהמחיר עלה בכמעט 20 K מה שלדעתי לא שווה.

בכל מקרה שיהיה שוב בהצלחה ואני מאד מקווה שתהנה מן הרכב.

הלו, זה מרצדס. ולשם הזה סוג של כח משיכה שהופך את השיקולים של תמורה לשקל שמצוי באלטרנטיבות לכמעט תאורטיים.

פורסם
הלו, זה מרצדס. ולשם הזה סוג של כח משיכה שהופך את השיקולים של תמורה לשקל שמצוי באלטרנטיבות לכמעט תאורטיים.

הלו. הוא נוסע באחת כזאת. איזי, בוי.

פורסם

רועי אתה לדעתי מדבר שטויות, גם במחירים האלו יש יחס תמורה לשקל, לי לא נראה הגיוני לשלם כלכך הרבה כסף על מנוע חלש, בעוד המתחרות נותנות יותר והרבה, אני מודה גם אותי הסמל עיוור, והיום במבט לאחור אני בטוח שהייתי רוכש משהו אחר ולא מסתנוור שוב, אני מאד מרוצה מהרכב שלא תבין לא נכון, אבל מה לעשות כיום יש אלטרנטיבות טובות יותר בסכום הזה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם (נערך)

תתחדש.

 

אותי דווקא מסקרנת Q50 הברידית, הייתי שמח לנסות אותה, על הנייר ביצועי על וצריכת דלק מעולה (אני מבין שזה לא בא ביחד וצריכה טובה תהיה רק בנסיעה רגועה, אך עדיין) במחיר סביר יחסית. אבל אני מבין שזה היה מחוץ לתקציב.

עריכה אחרונה על ידי Arco
פורסם (נערך)

אכן היה מחוץ לתפקיד אך שוב פסלתי מסיבות כאלו ואחרות את האופציה עוד בשלבים המקדימים של בחירת הרכב, לגבי שאלתך עידן עניתי לך בפרטי לבקשתך עם הסבר מפורט, יום טוב והמון תודה לכולם =).

אגב zuzut, בינינו? באמתתת שלא מעניין אותי הכוח מי יודע מה, כן זה נחמד וזה מוסיף, אבל איפה לעזאזל אני הולך ללחוץ איתה???. בין פקק לפקק באיילון? או בין רמזור לפקק ברחבי תל אביב/ראשון לציון?. נראה לי מאוד מיותר רכב ביצועיסט במקומות שאני מסתובב בהם ביום יום, סך הכל אותו רכב באותו חבילה, ואף אחד לא רואה את המנוע, ואגב גם הCLA200 לא פראייר, מספיק זריז וחזק לטעמי. ואם כבר מדברים על הלקסוס, לדעתי המנועים בעלי אותו כוח, תקן אותי אם אני טועה.

עריכה אחרונה על ידי Japanese Engine

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
קודם כל תתחדש,אשמח גם אני לדעת מה היה לא תקין בהתנהלות של אינפינטי כי אני נתקלתי ביחס מאד טוב, אני לא רוצה לבאס אבל לדעתי הגירסא שלקחת לא יכול להתחרות באינפינטי ובלקסוס ביחס התמורה למחיר. המנוע חלש משמעותית ודלעתי גם נראה פחות טוב בגירסא זו, מאד נחמד שמרצדס הוסיפו פירטי אבזור רק הם שכחו להגיד לך שהמחיר עלה בכמעט 20 K מה שלדעתי לא שווה.

בכל מקרה שיהיה שוב בהצלחה ואני מאד מקווה שתהנה מן הרכב.

 

המנוע חלש משמעותית??

איך הגעת לזה??

המנוע של האינפיניטי זה המנוע של מרצדס,הם קונים את המנועים האלה ממרצדס,כמו שהוא מיוצר..

פורסם

זה אותו מנוע כשמדובר במנוע 2 ליטר טורבו. הבחור רכש CLA עם 1.6 טורבו.

פורסם
רועי אתה לדעתי מדבר שטויות, גם במחירים האלו יש יחס תמורה לשקל, לי לא נראה הגיוני לשלם כלכך הרבה כסף על מנוע חלש, בעוד המתחרות נותנות יותר והרבה, אני מודה גם אותי הסמל עיוור, והיום במבט לאחור אני בטוח שהייתי רוכש משהו אחר ולא מסתנוור שוב, אני מאד מרוצה מהרכב שלא תבין לא נכון, אבל מה לעשות כיום יש אלטרנטיבות טובות יותר בסכום הזה.

לענין ה"שטויות"שאני מדבר, זו כמובן לא פעם ראשונה, כנראה גם לא אחרונה. אמנם קצת לא מתיישב עם האמירה שלך ש"גם אותי הסמל עיוור", שלי לפחות נראה כהסכמה עם ההיגיון השטותי שלי, אבל לא בכל ענין של לוגיקה אני מתמצא.

פורסם

היחס תמורה לשקל ב 250 גבוהה בהרבה מהיחס תמורה שמקבלים בcla 200, מכיון שההבדלים ב cla 250 אל מול המתחרות לא גדול ובזמן שאני רכשתי את הרכב לא ראיתי אופציות טובות יותר אז הלכתי על זה, השנה הגיעו ארצה מספר מכוניות חדשות שלדעתי מהוות אלטרנטיבה טובה יותר, כמעט בטוח שהייתי בוחר בהן. ולגבי זה שהסמל עיוור אותי, אז כן מטעויות לומדים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

נסעתי כמה אלפי ק"מ עד עכשיו ב-A200 AMG. אם לא מחפשים כוח המנוע מספק את הסחורה יופי יופי.

הוא גם חסכוני מאוד, עושה עד עכשיו 16 ק"מ לליטר עם בערך 80% מהקילומטרז' בין-עירוני.

רק שבסכומים האלה אתה מצפה לאוטו יותר חזק... קצת מבאס...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...