Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Q50 אינפינטי, לקסוס IS300H, מרצדס CLA250.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^ בכל הקטגורייה יחס תמורה למחיר לא משהו, קח סקודה אוקטביה 1.8....

 

לפי שם הכינוי שלך אתה אמור לשקול רק רכבים עם מנועים יפניים לא ? :-)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני מרגיש שאני קצת חוזר על עצמי, אבל באמת שאני חושב שה-S60 של וולוו (בגרסת ביזנס - מאובזרת ולא R-Design) נותנת את אחת החבילות הכי טובות בקטגוריה.

 

משלוש האופציות שהעלת, אני הייתי מוציא את ה-CLA מהמשוואה. יקרה, צפופה יחסית, לא יותר יפה (בעיניי) מהלקסוס ואיכות חומרים שנופלת מהשתיים האחרות משמעותית. הייתי משאיר את האינפיניטי בשביל הנהג ואת הלקסוס בשביל העו"ש (בכל הנוגע לצריכת דלק לפחות).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

4.נשמע דבילי אבל שאני קונה רכב ב300 אלף שקל, אני רוצה שזה יראה כמו רכב ב300 אלף שקל, יהיה את אפקט ההגעה.

לדוגמא מהלקסוס לא נפלתי,אפילו האקורד מרשימה יותר בפן הזה, המרצדס וואו, האינפינטי די פושרת

 

 

 

 

הלקסוס מאוד מרשימה בעיני רבים ממה שראיתי. עברה השבוע אחת בחוף הרצליה ואנשים סיבבו את הראש,

כולל בעלים של פאנמרה ובעלים של אינפיניטי FX37 שכנראה יש להם נסיון באפקט הגעה :lol:

לחבר יש אקורד כמו שלך וכשאנחנו יוצאים בסופ"שים אף אחד לא מסובב את הראש, לא בהרצליה פיתוח ולא בשכונת התקווה...

הלקסוס תעשה לך 16 ק"מ לליטר בערך (תלוי בנהיגה כמובן) שזה פשוט מדהים לסגמנט הזה.

ה-CLA צפופה קצת. זאת סה"כ A קלאס סדאן...

תנהג על כולן, הכי טוב. כל אחד פה יכול להעדיף רכב שונה מבין השלושה.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לחבר יש אקורד כמו שלך וכשאנחנו יוצאים בסופ"שים אף אחד לא מסובב את הראש, לא בהרצליה פיתוח ולא בשכונת התקווה...

 

וכי מדוע שמישהו יסובב את הראש אחר הונדה אקורד... [emoji3]

פורסם
בכמה מילים? יחס תמורה למחיר, לא שווה את זה...

 

לא הייתי מכריז הצהרה כזו החלטית.

זה תלוי מה אתה מחפש, אבל מי שמחפש הנאה מנהיגה נטו הב.מ.וו אוכלת את שאר המתמודדות פה פה בלי מלח.

פורסם
לא הייתי מכריז הצהרה כזו החלטית.

זה תלוי מה אתה מחפש, אבל מי שמחפש הנאה מנהיגה נטו הב.מ.וו אוכלת את שאר המתמודדות פה פה בלי מלח.

כבודו יכול לפרט את נסיונו האישי אם אינפיניטי המדוברת וגם במוו ?

פורסם

אני לא יודע מה אתכם אבל עברתי במקרה ליד סוכנות UMI בתלפיות,ירושלים וצדה לי את העין CTS-V צבע שמנת ... למרות שהיא לא חדשה מהניילון הייתי לוקח אותה בלי למצמץ

חבר,אתה חופר

פורסם

טוב אני חייב להגיד שאפשר לסגור את השרשור, לאחר ביקור בדלק,צמפיון,לקסוס (כולל נסיעת מבחן),אינפינטי (יחסית ליבואן שלא מוכר הם לא יכולים להרשות לעצמם פשוט שירות שכזה),הלב בחר בCLA, הרכב למי שלא יודע במשלוח האחרון קיבל שדרוג קטן שנקרא URBAN פלוס, שמוסיף לרכב חיישנים קדימה, מערכת חנייה אקטיבית (הרכב פאקינג חונה לבד), מסך הוגדל מ5.8 ל7.3 אינץ', אפשרות לשחק בתאורת הAMBIENT ברכב ב12 צבעים שונים, לעומת הכתום בלבד שהיה קיים היום, גלגל ההגה שונה לגלגל יותר ספורטיבי, ועוד כמה חמוצים, הוצאתי עליה עסקה מאוד יפה, נתתי מקדמה,לחצנו ידיים, הנציג המאוד מאוד אדיב באולם תצוגה תל אביב ששמו זוהר הביא לי זוג כרטיסים לאירוע סילבסטר של מרצדס, ונפרדנו לשלום.

שירות יאה ליבואן שכזה, יבואן שבאמת מכבד את עצמו ולא מתבזה בדברים הקטנים.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

תתחדש

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הסתכלתי עכשיו באתר של מרצדס באמת שידרגו מאוד את האיבזור, יש קייליס, חניה אוטומוטית, מסך גדול יותר מהבדיחה שהיתה קודם.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...