Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות מוזרות בפיז'ו 206 ו 307...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים:

 

שתי בעיות רכבי פיג'ו, ואשמח לשמוע את דעותכים בעניין:

סיפור א':

ידידה שלי, בעלת פיז'ו 307 2 ליטר אוט' שנת 2001 יד ראשונה 60,000 ק"מ.

בעלייה הרכב מדרדר אחורה. בתחילת נסיעה הרכב מגמגם. מה יכולה להיות הבעייה? שום נורה לא נדלקה... דלק לאחרונה תודלק מהתחנה הקבועה שלהם.

סיפור ב':

חבר שלי, פיז'ו 206 1.4 אוט' שנת 2004 יד ראשונה ליסינג, חדשה ניילונים, 28,000 ק"מ. הרכב שמור מאוד, נוהגים עליו 2 אנשים רגועים לחלוטין...

הפיז'ו הייתה כבר 4 פעמים במוסך על כל מיני בעיות שונות ומשונות. הפעם, אמא שלו הניעה את הרכב בבוקר, נסעה עד סוף הרחוב (100 מטרים) ולפתע הרכב כבה.

נגרר למוסך, ובמוסך אמרו לה: הרכב חנה בתוך שלולית גדולה או נכנס לים, נכנסו מים למנוע וצריך עכשיו להחליף מנוע... (יש לציין שאמו מנהלת סניף בנק, ובאמת שהיא לא ניסתה לעשות עם הרכב טיולי שטח או לבדוק לאיזה גובה ניתן להיכנס עם הרכב לים עד שהוא נתקע... פה זה לא מבחן של טופ גיר להיילקס...)

מה זה זה?!?!

 

לטיפולכם המסור...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לגבי ה307, אני מעריך שמדובר בתקלה בתה"ל.

אבחון פשוט יאשר חשד זה.

 

לגבי ה206, שיבקש מחברת הליסינג להחליף מוסך לאחד שידע לאבחן את התקלה.

פורסם

שלום!

 

עצתי לאנשים אילו היא להחליף לרכבים יפניים :-)

ועכשיו ברצינות,לגבי ה307 אין ספק שהבעיה היא טורים נמוכים מדי,הם לא גבוהים מספיק בשביל להחזיק את האוטו בעליה ובסרק האוטו מגמגם. מכיוון שזה רכב הזרקה אני נוטה להאמין שזאת בעיה חשמלית (חיישן->מחשב->)ואם לא זה אז סתימה במערכת הדלק...

חולם על S2000... רוצה אימפרזה טורבו...

בינתיים מסתפק ב 205 שמורה...

פורסם

לגבי ה- 307: אני חושב שזו התלונה הכי נפוצה ברכב הזה. פגשתי בה כמה פעמים. היתה לי בעיה דומה ב- C5, והיא נעלמה אחרי אחד התיקונים. אני לא יודע מה פתר את הבעיה בסוף, כי החליפו לי חצי אוטו עד עכשיו. בין היתר הוחלפו חיישנים וחלקים בתה"ל. כדאי ללכת למוסך שמכיר את התופעה, ולא להתפשר. גם לי בהתחלה אמרו שזה בסדר...

×
×
  • תוכן חדש...