Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלבים בשר ודם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יובל, איש משטרה בעברו, חי בחווה מבודדת עם מאה כלבים מסוג פיטבול ואמסטף, שאותם הציל מזירות של קרבות כלבים, מעסקי הרבעות לא חוקיים ומהתעללות קשה. יובל מחזיר לכלבים את האמון בבני אדם, משקם אותם ומוצא לחלקם בתים מאמצים.

 

 

עם הכלבים הרבים שמגיעים לחווה כשהם מורעבים, פצועים ומטורפים מדם, באים גם החובות. יובל מתפרנס מגיוס תרומות וממכירת גרוטאות ברזל, אך כל זה לא מספיק לתשלום מזונות עבור ביתו הקטנה. כאשר הגעגועים לילדתו אינם נסבלים יותר, הוא שוכר דירה ביישוב סמוך ופוצח בחיים חדשים. זו ההזדמנות לה חיכו גנבי כלבים: הם פורצים לחווה, גונבים את הכלבים ששוקמו ומחזירים אותם לזירת הקרבות. יובל מחפש נקמה ויוצא ל"מבצע יחיד" להשבת הכלבים.

 

 

http://jff.org.il/?CategoryID=1188&ArticleID=1779

פורסם

ומראים שם את הקרבות? אם כן אני לא אראה את הסרט.

חבר שלי לקח כלבת פיטבול ששימשה "חימום" בקרבות כלבים, והיו לה שריטות רציניות אז הוא החזיר אותה.

הוא פחד שיום אחד היא תקבל "סיבוב" על הילדים ותעשה להם משהו. משמח לשמוע שיש מקומות שדואגים להם!

אני מקווה בשבילו שהם ימצאו מקורות מימון קבועים ושהוא יתפרנס ברווח.

פורסם

וואו, כמה בן **נה צריך להיות כדי לעשות כזה דבר לכלבים. אני בהלם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ומראים שם את הקרבות? אם כן אני לא אראה את הסרט.

חבר שלי לקח כלבת פיטבול ששימשה "חימום" בקרבות כלבים, והיו לה שריטות רציניות אז הוא החזיר אותה.

הוא פחד שיום אחד היא תקבל "סיבוב" על הילדים ותעשה להם משהו. משמח לשמוע שיש מקומות שדואגים להם!

אני מקווה בשבילו שהם ימצאו מקורות מימון קבועים ושהוא יתפרנס ברווח.

 

לא מראים בברור קרבות,מראים בקצרה 2-3 קרבות אבל קצת מטושטש ולא כלכך ברור.

מה שכן,מראים יחסית הרבה כלבים מתים.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
ומראים שם את הקרבות? אם כן אני לא אראה את הסרט.

חבר שלי לקח כלבת פיטבול ששימשה "חימום" בקרבות כלבים, והיו לה שריטות רציניות אז הוא החזיר אותה.

הוא פחד שיום אחד היא תקבל "סיבוב" על הילדים ותעשה להם משהו. משמח לשמוע שיש מקומות שדואגים להם!

אני מקווה בשבילו שהם ימצאו מקורות מימון קבועים ושהוא יתפרנס ברווח.

 

פיטבול מחונך, יכול להיות החבר הכי טוב של הילדים. ברמה כזו, שהם יכולים לישון איתו מחובקים והוא לא ייתן שיקרה להם שום דבר רע.

 

כמובן שצריך לדעת איך לחנך והמון המון סבלנות.

 

כלב ששימש כ- bite dog, הוא כלב שצריך המון הדרכה, אהבה וסבלנות. בהחלט לא לכל אחד.

פורסם

לחבר הזה היו המון כלבים, גם פיטבול רד נוז מתוקה וחברותית.

הבעיה בכלבים שעברו התעללות שזה יכול להתפרץ פתאום,

ועם ילדים קטנים זה בעייתי לקחת את הסיכון הזה. לעניין הסרט,

אני אתחיל לראות, אם יהיו דברים מוגזמים אני אוותר על זה.

פורסם

אל תאכל את כל מה שמנסים להאכיל אותך, לפעמים זה רעל!

 

ברגע שאתה יודע בשליטה ואתה מכיר את הכלב מצויין, אתה גם יכול לסמוך עליו בקרב המשפחה.

 

יש הרבה פסיכולוגיה מאחורי זה ונכונות לעבוד קשה, אבל בשורה התחתונה, הכלב לא יפגע במשפחה שלו. במיוחד גזעים שנקשרים וצריכים להיות עם המשפחה שלהם, כדוגמת הפיטבול האמריקאי, הסטף וכדומה...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מישהו יכול להגיד איפה נרשמים לתרומה חודשית?

מצאתי כמה לינקים ואני רוצה לתרום למקום הנכון.

בנתיים קצת עזרה כספית, כשיהיה קצת זמן גם נגיע להתנדב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...