Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב אחרי תאונה לפירוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש כבר זמן רב מגרש שמוכר רכבים "אובדן מוחלט" או "אובדן להלכה" (לא לשיקום!)

כל חיפושי העלו חרס.

התקשרתי לאחים יזדי, ולכדורי ("המאגר"), אך הם מסרבים למכור לחלקים.

אם זכרוני אינו מטעה אותי, היה מגרש שמכר רכבים כאלה (שמקורם בחברות ביטוח), ואף היה לו אתר אינטרנט, אך שוב - לא הצלחתי למצוא.

כמו"כ, היכן כל אותם רכבים שלא היו מבוטחים אך נפגעו וירדו מהכביש? אין מגרש מסויים שסוחר בהם?

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

היפר חלף בירושלים מוכר.

http://www.d.co.il/3001860/28050/

 

 

לא יודע מחירים שלו.

מבחנתי, שומר נפשו ירחק.

על הסיאט קורדובה שנת 2000 ידנית רצה לתת לי 500 שקל!!!

שבאתי לקנות ידית להונדה סיויק רצה 150 על אחת משומשת.

נסה את מזלך.

ים רכבים אחד על השני עומדים לו שם

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
תנסה לחפש ביד2 בג׳אנק יארד. מצאתי שם כמה וכמה גולפים 4 לפירוק.

 

התקשרתי, מדובר בסוחרי-חלקים שלא מוכרים רכב שלם (למרות הכתוב במודעה)

מתנדב בארגון ידידים

×
×
  • תוכן חדש...