Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

המלצות לסרטים:

FADING GIGOLO (וודי אלן)

 

אם כבר הזכרת אותו:

 

Midnight In Paris

 

פנינה אמיתית, במיוחד לאוהבי פריז ונוסטלגיה :)

 

למי שלא ראה, מרתון (למרות שאין כבר יותר מדי זמן) The Walking Dead גם יכול להיות מעולה - במיוחד לקראת העונה החדשה שבפתח.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

The nick, על ביח בניו יורק בתחילת המאה ה19.

סדרה מעניינת שבינתיים עושה אחלה עבודה בלהעביר את הזמן בכיפור.

פורסם

ממליץ לראות את CHEF , אחד הסרטים הכי כייפים שראיתי השנה .

 

באופן אישי , משלים את העולה השניה של "האמריקאים" , ויש את X-MEN החדש בDTS-MA שמחכה לצאת הצום כדי לעשות סדקים בבניין כי אני לא מאלו שמפריעים בכיפור (משמע, אוכל אוכל שלא צריך "לבשל" ושלא עושה ריח ורואה טלויזיה וסרטים בווליום שנשאר בסלון שלי) .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

השרשור מעניין אבל למה הזיקה ליום כיפור,

אני חילוני ומכבד את היום הזה מאד,

במלחמת לבנון 2 ראיתי המון אתיאסטים בבית כנסת,כאלו

שמעולם לא החזיקו סידור התפללו בדבקות.

 

בכל יום כיפור אני ניזכר ביהודים שהתפללו ממש לפני שנכנסו לתאי הגזים,

מומלץ לקרא את הספר: בכינו ללא דמעות-גדעון גרייף.

הנה תחילת התפילה היפייפיה הזו:

 

''[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: right]יַעֲלֶה תַחֲנוּנֵנוּ מֵעֶרֶב[/TD]

[TD][/TD]

[TD=align: right]וְיָבוֹא שַׁוְעָתֵנוּ מִבֹּקֶר[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 49%, align: right]וְיֵרָאֶה רִנּוּנֵנוּ[/TD]

[TD][/TD]

[TD=width: 49%, align: right]עַד עָרֶב[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 49%, align: right]יַעֲלֶה קוֹלֵנוּ מֵעֶרֶב[/TD]

[TD][/TD]

[TD=width: 49%, align: right]וְיָבוֹא צִדְקָתֵנוּ מִבֹּקֶר[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 49%, align: right]וְיֵרָאֶה פִדְיוֹנֵנוּ[/TD]

[TD][/TD]

[TD=width: 49%, align: right]עַד עָרֶב[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

גמר חתימה טובה לכולם כולל כולם.


×
×
  • תוכן חדש...