Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני צריך להחליף צמיגים בסקודה פאביה שלי, ועל הדרך החלטתי להשתדרג לחישוקים קלים ולעלות במידה מ14 ל15.

כרגע מותקנים אצלי 185/60r14 והמידות שאישרו לי במכון טסטים הם 185/55r15 או 195/50r15.

חיפשתי קצת בגוגל, ובפורומים בחו"ל מעדיפים את ה 195/50 מכיוון שזו מידה יותר פופולארית ולכן יותר זולה, אך בארץ נראה שאין כ"כ הבדל במחיר (לפי טיירדיל) ובמותגים מסויימים ה 185/55 אפילו זול יותר.

 

אציין רק שאני לא מחפש ביצועי ספורט או אחיזה מוגברת, אלא מעדיף נוחות נסיעה ואסתטיות, לכן מהבחינה הזו אני נוטה יותר ל 185/55.

האם בארץ שתי המידות באמת נפוצות באותה המידה, והמחירים אכן פחות או יותר זהים?

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה,

שבת שלום ושנה טובה!

פורסם

195/50 מידה הרבה יותר נפוצה, עם מגוון נרחב יותר של צמיגים - בארצנו. זאת המידה בה הייתי בוחר.

 

את מדבר על פאביה MK1, נכון?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
195/50 מידה הרבה יותר נפוצה, עם מגוון נרחב יותר של צמיגים - בארצנו. זאת המידה בה הייתי בוחר.

 

את מדבר על פאביה MK1, נכון?

 

אכן, פאביה MK1.

אני גם חשבתי שה 195/50 יותר נפוץ, אבל בטיירדיל יש 16 תוצאות במידה 185/55 לעומת 18 תוצאות במידה 195/50- הפרש זניח.

 

עוד שאלה, אם אני לוקח את ה 195/50 אוכל בהמשך להחליף ל 185/55 על אותם ג'נטים?

(כמובן עם עידכון הרשיון).

פורסם

כן.

שתי המידות האלה לא כל כך פופולריות. מאחר והצמיגים הן הקשר שלנו לכביש - ה 195 עדיף.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...