Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח,

 

מבקש את עזרתכם בנושא היום בבוקר ניסיתי לבדוק מתח בתאורה של הגיר של הרכב

שהכנסתי נורית ביקורת הפסיק פתאום לעבוד תאורת הלוח שעונים ברכב והתאורה של מערכת השמע

וגם הציפצוץ של האורות ברגע ששוחכים לכבות אורות כל זה הפסיק,

חיפשתי עם פיוז שרוף אבל הכל תקין, חשבתי אולי שזה RELEY אבל אין לי שום דרך לבדוק אותו.

אשמח עם תעזרו לי בנושא תודה רבה .

פורסם

1. לא בודקים ברכב מודרני עם מנורת ליבון האם קיים מתח בנקודה מסויימת.

2. רוב הסיכויים שקיים פיוז שרוף.

 

ממסר לא יישרף לך מבדיקה כזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

בדקת את כול הפיוזים גם בתא המנוע וגם בצד שמאל בתא הנוסעים ?

 

רצוי להוציא פיוז פיוז כאשר המפתח מחוץ לסוויץ'.

איזה כייף לי :)

פורסם

כן בדקתי גם בתא מנוע ובתא נוסעים מתחת להגה ואין שום פיוז שרוף , מה זה יכול להיות? איך קוראים לפיוס ששולט בתאורה הזאת אין תאורה בלוח שעונים ובמערכת זהו

פורסם

לא תמיד ניתן לראות את הנתק בפיוז, מומלץ להחליף את הפיוז ולראות אם הבעייה מסתדרת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש שם פיוז 10A שרשום עליו ILLUMI, משער שזה קיצור של ILLUMINATION. מצד שני הוא מופיע ליד פיוז וממסר של האורות האחוריים, כך שאני לא בטוח מה הקשר.

איור של לוחות הפיוזים עם מקרא נמצא בספר הרכב. בדקת שם? ההגיון הוא שהפיוז שקשור ללוח המחוונים ותאורה בתוך הרכב נמצא דווקא בלוח הפיוזים שבתא הנוסעים ולא המנוע.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...