Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לך תאמין לי אם היה מדובר בסתם רכב מי היה נכנס לזה מדובר ב ferrari 458 spider שהיא מביאה לכמה חודשים לארץ.

הסיכוי שיעצרו אותי לבדיקה עם רכב כזה הוא מאוד גבוה לכן השאלות והחשש.

בכיף , רק תדאג בקשר לביטוח .

אני בכל מקרה מודיע לך מראש ששוטרים יעצרו אותך בצד על ימין ועל שמאל.

פורסם
בכיף , רק תדאג בקשר לביטוח .

אני בכל מקרה מודיע לך מראש ששוטרים יעצרו אותך בצד על ימין ועל שמאל.

 

עם הביטוח ברור היא עושה גם ביטוח מקיף בכל זאת אם קורה איזה שהוא נזק הכל שם יקר פחד.

לגבי המשטרה זה החשש שלי ועוד רכב כזה עם לוחיות זרות זה מזמין שיעצרו אותך.

מה שכן נהגתי על רכב כזה באיטליה במסלול זה רכב חלום.

פורסם

בהצלחה במציאת סוכן ביטוח שיבטח אותכם באם הסיפור שלך אמיתי ולא דמיוני.

 

הפרמיה תהיה גבוהה מאוד 2-4% משווי הרכב שזה המון כסף,היתי מתחיל שם.

פורסם
בהצלחה במציאת סוכן ביטוח שיבטח אותכם באם הסיפור שלך אמיתי ולא דמיוני.

 

הפרמיה תהיה גבוהה מאוד 2-4% משווי הרכב שזה המון כסף,היתי מתחיל שם.

אתה מדבר שטויות , האוטו לא יעלה ארצה ללא הסדרת ביטוח לפני.

דרך אגב לא חסר סוכנויות ביטוח לרכבי יוקרה.

פורסם
בהצלחה במציאת סוכן ביטוח שיבטח אותכם באם הסיפור שלך אמיתי ולא דמיוני.

 

הפרמיה תהיה גבוהה מאוד 2-4% משווי הרכב שזה המון כסף,היתי מתחיל שם.

 

תאמין לי שהסיפור שלי לא דמיוני מדובר בתורמת מאוד עשירה שמגיעה מחו"ל ואני במסגרת עבודתי צריך ללוות אותה פה בארץ. היא חובבת מכוניות מושבעת ובחניה שלה בדנבר שם היא גרה נחות להם עוד כמה מכוניות אקזוטיות אחרות.

לגבי הביטוח לגברת הנכבדה כמו שאתה מבין אין בעיה של מזומנים כך שזה לא אישיו בכלל.

כאשר הרכב יגיע לארץ אשמח להעלות פה תמונות לאתר.

לגבי ביטוח חובה אין בעיה לגבי מקיף היא יכולה לבטח את הרכב בסוכנות ביטוח אמריקאית היא לא חייבת סוכנות ביטוח פה בישראל.

מה שאתה חייב פה זה רק ביטוח חובה בלבד וזה תתפלא עולה בערך כמו ביטוח לרכב שלך.

I REST MY CASE.

×
×
  • תוכן חדש...