Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שמיתי עכשיו את האוטו פולו 2010 70000 קמ לטיפול במוסך מורשה.

אמרו לי שצריך טיפול גדול ושהסדר גודל הוא 2500 שח.

אשמח לקבל דעתכם בנושא. האם הגיוני?

פורסם

באיזה מנוע וגיר מדובר?. האם נתנו לך פירוט של מה צריך להחליף? האם ביקשת הצעת מחיר ממוסך מורשה אחר? (תתפלא, ההפרשים יכולים להיות גדולים בין המוסכים המורשים של אותה הרשת).

ושאלת השאלות- מהיכן אתה בארץ?.

פורסם

יש לי גולף 2010 שמטופלת במורשה, אז אני מניח שבנוסף לטיפול הרגיל של שמן ומסננים יש גם:

שרות החלפת נוזל בלמים (פעם בשנתיים, הנחיות יצרן), בערך 200 ש"ח

שרות החלפת מצתים, בערך 200 ש"ח

נוזל בלמים, בערך 100-120 ש"ח

מצתים, אם מדובר בבוש אז כנראה גבו סביב ה-600 ש"ח.

 

תוסיפו את זה לעלות של טיפול שגרתי, והגעתם לעלות שנכתבה. ועל זה את העלות של הטיפול ברפידות.

 

בצ'מפיון יש עלות לטיפול (עבודה) קטן/גדול, מה שנקרא "שרות בקרה". שרות זה כולל בד"כ החלפת שמן ומסננים, לא כולל עלות הסמן והמסננים. לכל שאר הדברים יש תעריף עבודה + מחיר חלפים.

פורסם

מסכים איתך, אבל פותח השרשור לא פירט שום דבר מהטיפול ככה שקשה להעריך האם העלות סבירה.

בעבר תיחזקתי רכבי VAG ולהוריי כרגע יש פולו 2007, כל הזמן מטפלים רק במוסך מורשה יבואן.

בין המוסכים של צ'מפיון יש הבדלים במחירים של עשרות אחוזים, צריך לבדוק.

פורסם

תנסה לקבל הצעה ממוסך אחר, ממליץ אישית לפנות למוסך רון יש מצב שתקבל הצעת מחיר נמוכה יותר(המוסך בת"א ואם אתה שואל אותי הייתי מוכן לבזבז עוד קצת דלק כדי לקבל שירות וטיפול איכותי), אם לא אז כל מוסך אחר שאתה יודע שאפשר לטפל בו ואתה סומך על המקום.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם

שמיתי עכשיו את האוטו פולו 2010 70000 קמ לטיפול במוסך מורשה.

אמרו לי שצריך טיפול גדול ושהסדר גודל הוא 2500 שח.

אשמח לקבל דעתכם בנושא. האם הגיוני?

הגיוני או לא, להבא כדאי שתשאל אותנו על מחיר הטיפול לפני שאתה שם את הרכב במוסך. יכול להיות שהיה אפשר להוזיל את העלות הזאת אבל עכשיו אחרי ששילמת - כל מה שנותר לנו זה לאחל לך להמשיך להנות מהרכב!

פורסם
ממודיעין. גיר ידני 1200. בדיוק קיבלתי עדכון שעלה לי סופי 3200 כולל החלפת רפידות בלמים

 

1.2TSI וידני?

המנוע ששווק בשנת 2010 עם גיר ידני הינו 1.4 אטמוספרי.

ה 1.2 ששווק בשנתון 2010 הינו TSI שהגיע עם גיר DSG בלבד.

נכנסתי לקנות טולדו חדשה - אשתי אמרה שזה אוטו של זקנים ->

ובאותה נשימה שאלה מזה הרכב היפה הזה ->

בסוף יצאתי עם לאון 1.2TSI MK3 !

×
×
  • תוכן חדש...