Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יצא לי להכניס את הקפסולה של הקפה לתוך הכוס במקום למכונה :-P

 

ובזמנו מצאתי את עצמי מנענע את העגלה של הסופר קצת אחרי שהבת שלי נולדה :-P

 

כשהייתי הרבה יותר צעיר, קטן למען האמת - התעוררתי צמא ובו זמנית רציתי להשתין - אמא שלי תפסה אותי משתין לתוך המקרר :-P:-P:-P

 

קצת לפני הצבא קמתי באמצע הלילה (אחרי גיבושון ואחרי מבחן חגורה באומנות לחימה) מת מצמא וזכרתי שהשארתי בקבוק מי עדן על השולחן - היו שם שניים, לא הדלקתי את האור ושתיתי דווקא את הבקבוק של השמן צמחים :-D -> שעתיים על האסלה :-P כמעט קיבלתי נמק :?

 

ימשיכו כבודם!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שעשיתי כוס קפה ולחצתי בתמי4 על מים קרים, הייתי אוליגרך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. לשים סבון על מברשת השיניים בבוקר - יצא לי כבר כמה פעמים, אבל ישר עליתי על זה, למזלי...

 

2. השפרצת מטהר אוויר לבית השחי, במקום דאודורנט.

 

3. לשים מכנסיים על מכנסיים - כמה וכמה פעמים והיד עוד נטוייה...

 

4. לשים ג'ל גילוח על מברשת השיניים בבוקר -חזרנו לעניין ובגדול!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

1. לנסות לפתוח את הבית עם המפתחות של הרכב.

2. ללכת לשרותים כדי להשתין ובפועל לצחצח שיניים (ככה סתם באמצע היום)

3. להשקיע בהכנת כריך מטורף למחר, לשים אותו במקרר, להדביק על הדלת פתק "לא לשכוח את הכריך במקרר" ובכל זאת כשאתה באמצע הדרך להיזכר ששכחת אותו.

4. להוציא כריך מהעטיפה מול פח ולזרוק את הכריך לפח במקום את העטיפה.

5. לקנות שתיה במכונה, לקחת את העודף אבל לשכוח את השתיה.

6. להדליק את המחשב, לשים אזניות, לעבוד 3 שעות ופתאום לשים לב ששכחת להפעיל את המוזיקה.

7. ללכת עם מטרייה סגורה ביד כשיורד גשם.

 

יש עוד הרבה אבל שכחתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
2 ילדים מתוך השלושה...

 

1 ילדים מתוך 1...

כל מה שנשאר לי לקוות זה שאני זה שהייתי שם בזמן שעשו אותו

פורסם

הצעתי לאישתי נישואים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מחזיר את הקפה למקרר במקום את החלב

 

הכנתי סנדביץ וזרקתי אותו לפח במקום לתיק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. לזרוק את צרור המפתחות לפח (של האוטו ושל הדירה)

2. לזרוק את השעון מעורר מהחלון.

3. להכין עוגת שוקולד עם מלח.

4. ליסוע לרואה החשבון בתל אביב ולגלות באשקלון שלקחתי גם את צרור המפתחות שלו.

5. להגיע לעבודה, לגלות שאף אחד מהעובדים לא מגיע ולגלות שעה מאוחר יותר ששבת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

1. להחזיר את החלב לארון

2. לכוון שעון מעורר בסלולרי ולהשאיר אותו בטעינה בסלון

3. לנסוע לאירוע/חתונה וכו' בלי ארנק

4. לדבר בטלפון בזמן נסיעה בשבת בבוקר עם המשפחה, ולנסוע ישר למשרד על אוטומט...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כשהייתי קטן פעם אחת הייתי ממש חולה עם חום גבוה. הלכתי להתקלח לפני השינה, ומכיוון שגם ככה הייתי בפי׳גמה כל היום עלה לי לראש הרעיון הגאוני שחבל להוריד את הפיג׳מה לפני המקלחת רק כדי לשים אותה חזרה אחרי זה. בקיצור התקלחתי עם הפיג׳מה.

רק כשכיביתי את המים ובאתי לצאת מהמקלחת הבנתי את הבעייתיות

פורסם

לחזור מבית חולים אחרי ליל שימורים ליד מיטה של קרוב, לעלות על כביש 6 צפון בצומת קסם ורק בקריית גת להבין שכנראה עליתי על 6 דרום:oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1.לנסות במשך יותר מדי שניות לכבות את הטלויזיה באמצעות הטלפון האלחוטי.

2.לענות לטלפון ולנהל שיחה באנגלית עם חבר מהארץ מבלי שטיפול לי האסימון שאין צורך שאדבר באנגלית

3.להתכתב עם בחורה במסנג׳ר שבוע לפני ביקור בארץ, פתאום נפתח חלון שיחה נוסף עם אח שלי, אני כותב לו שעוד שבוע אני בארץ ובדיוק אני מתכתב במקביל עם הבחורה וזה השלב שאני נכנס לתיאורים די גרפיים לגבי מה בא לי לעשות לה ואז לוחץ אנטר לשלוח לו את ההודעה בתזמון מושלם עם ההודעה שהבחורה שולחת לי.....היא קיבלה את ההודעה שייעדתי לאחי.

4.קם ב-4:00 בבוקר, מתקלח, עולה על מדים, לוקח את הנשק, לוקח את התיק, מגיע לדלת כדי לצאת לבסיס ופתאום נדלק אור באחד החדרים אז אני הולך להגיד שלום לפני שאני יוצא לבסיס, אח שלי מסתכל עלי ושואל ״תגיד לא אמרת שאתה חוזר לבסיס ביום ראשון?״

אני עונה שכן, יום ראשון, אח שלי אומר לי ״אז תחזור לישון יא דפקט, יום שבת היום״...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...