Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשים סבון גוף על הראש במקום השמפו (כן, יש הבדל!)

לנסות לסגור את הכוס עם הפקק של הבקבוק

לנסות לפתוח את הדלת של הבית עם השלט של האוטו עוד מהמדרגות

לנסות לכבות את הטלוויזיה עם השלט של המזגן או ההפך.

 

 

כל סיפורי ההגעה למשרד\צבא הזכירו לי שבתקופת השרות הצבאי הייתי יוצאת חמשושים ועובדת בסופי שבוע. לפעמים הייתי מתעוררת בבוקר ולא זוכרת לאן אני אמורה ללכת היום. חייבת לציין שאני גאה בעצמי על כך שתמיד התאפסתי על עצמי מהר ולא הגעתי עם המדים לעבודה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לנסות לסגור את הכוס עם הפקק של הבקבוק.

 

באמת, באמת באמת שאני מבקש סליחה, באמת!

לא כל יום נופלת עליי כזאת הרמה להנחתה, אז שוב, סליחה.

ולאחר שזה נאמר, אני חייב לשאול, זה ככה מתמיד או רק מאז הקמפיין שלימד אתכן לשמור עליו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^הייתה לי הרגשה שזה יגיע :loco:

האמת, בימים שהייתי יוצאת עם חברות על סם אונס דיברו רק בהרצאות בבית הספר, היום יש לי בן זוג ששומר עלי. אבל אם בא לך להמליץ על הפטנט הלאה לא אדרוש זכויות יוצרים :wink:

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

העבודה שלי מפוזרת לפי תוכנית שבועית בלא פחות מ-5 משרדים שונים. קרה שביום שלישי נסעתי בכיוון של המשרד של יום שני או של יום רביעי. למזלי תמיד עליתי על השגיאה תוך לא יותר מצומת אחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכין נס. מדליק סיגריה. מחפש בקדחתנות את המאפרה.

החלב עדיין על השיש במקום להיות במקרר. פותח את המקרר.

המאפרה במקרר.:?

 

יוצא מהבית בלחץ כשאני מאחר לאנשהו. ביד אחת שקית זבל וביד השניה פלאפון מפתחות ארנק.

בלי להתבלבל מעיף את כל זה לפח זבל ונשאר עם השקית זבל ביד. :lol:

 

נכנס להתקלח שיכור.

"אני אשב שנייה לנוח מתחת לדוש"

מתעורר אחרי שעתיים.

V5

פורסם

מגיע לתחנת דלק, במקום כרטיס אשראי מעביר כרטיס עובד, המשאבה מתלוננת, מעביר שוב, שוב לא מבסוטה. מחליף משאבה, אותו סיפור.

כבר רציתי לקרוא למתדלק ואז שמתי לב מה אני מעביר

יום טוב גם לך

פורסם

אשתו של מישהו בעבודה חנתה את הרכב ליד חדר כושר שלא רחוק כ"כ מהבית. בחזרה היא רגישה ספורטיבית משהו ובאה ברגל. למחרת כשהיא יורדת למטה הרכב "נעלם".

הוא מספיק לדווח לבוס בעבודה שהרכב נגנב ע"י בני בליעל ורק לאחר כמה שעות בטרם התקשרו למשטרה .היא נזכרה איפה הרכב.......

מיותר לציין כמה צחקנו על זה...

פורסם (נערך)

לנסות לפתוח את הדלת של הדירה, לתהות למה המפתח לא מתאים, ואז לגלות שיצאתי מהמעלית בקומה לא נכונה.

 

להגיע הביתה, לכבות את המנוע, לצאת מהאוטו, ואז לראות פרצופים המומים של אנשים שאני אמור להסיע לבתיהם (אני עושה קרפול עם עוד כמה אנשים מהעבודה)

 

להזכר שאני צריך לקנות לחם הביתה, להיכנס למרכז מסחרי בדרך, לקנות שוופס ורוד ומטען לפלאפון, להגיע הביתה, ולגלות ששכחתי את הרכב.

 

לנסות לנעול את הדלת של הבית עם השלט של האוטו

 

לרדת אל האוטו, ולהזכר שהמפתחות, הפאנל של הרדיו והמפתחות נשארו בבית.

 

לחפש מתחת להגה את הידית פתיחת מכסה מנוע של פורד פוקוס (היא לא שם)

 

לשים מים כחולים של וישרים ברדיאטור של קסנטיה

 

לשים שמפו, לתהות למה אין קצף, לנסות בכל זאת לשטוף את הראש איכשהו, ואז לגלות שכתוב "קונדישנר" על הבקבוק

 

לראות מבצע על הד אנד שולדרס בסופר פארם, להתלהב, לקנות, ורק בבית במקלחת לגלות שכתוב "קונדישנר" על הבקבוק (גילוי נאות - מעולם לא השתמשתי בקונדישנר, ואין לי שמץ של מושג למה זה טוב. לקרר את הראש? כמו שמפו מנטה?).

 

להוציא בבוקר נעליים מהארון, לנעול אותם, להרגיש מוזר, ואז לגלות שנעלתי נעליים מסוגים שונים (גילוי נאות - יש לי כמה זוגות נעליים)

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפני שנים בתקופת הסובארו שלי,אני עושה קניות פותח תא מטען ומוצא שם קניות של מישהו אחר,בודק לפי מספר רכב, טעות ברכב הרכב שלי חנה 2 רכבים משם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

בזמן השירות הצבאי העלתי טרמפיסט, שנרדם בספסל האחורי.

מפה לשם... כששמעתי את האזעקה של האוטו פועלת נזכרתי שלא עצרתי לו בצומת (כן, כשהוא התעורר ופתח את הדלת...)

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

1. לנסות לפתוח את הדלת של המעבדה בבסיס עם המפתחות של האוטו.

2. להשתין באמצע הבית כשאתה מת מעייפות. (מתוך שינה)

3. לשים ביסלי במקרר :?

4. להכין סלט פירות ולשים מלח :roll:

5. להכנס לפולו של המורה במקום לפולו שהיה להורים, ורק אחרי שקלטתי שזה בפנים הדגם אחרי מתיחת פנים אז הבנתי שזה לא הרכב של ההורים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אשתו של מישהו בעבודה חנתה את הרכב ליד חדר כושר שלא רחוק כ"כ מהבית. בחזרה היא רגישה ספורטיבית משהו ובאה ברגל. למחרת כשהיא יורדת למטה הרכב "נעלם".

הוא מספיק לדווח לבוס בעבודה שהרכב נגנב ע"י בני בליעל ורק לאחר כמה שעות בטרם התקשרו למשטרה .היא נזכרה איפה הרכב.......

מיותר לציין כמה צחקנו על זה...

 

מזכיר לי מקרה משעשע עם אישתי.

 

לרכב יש 2 מפתחות, אחד מהם קבוע אצל אישתי בתיק, השני קבוע אצלי בתיק, בבוקר אחד מאיתנו מסיע את הילדים לגן ומשאיר שם את הרכב.

אם מסתדר לאישתי להחזיר את הילדים מהגן אז היא מחזירה אותם יחד עם הרכב אבל יש ימים שאישתי עסוקה והעוזרת מחזירה את הילדים מהגן כך שהרכב נשאר שם בחניה ואישתי מחזירה אותו בדרכה הביתה מהעבודה או שאם לא מסתדר לה היא מעדכנת אותי ואני מחזיר אותו הביתה, סידור נוח ויעיל.

 

כמעט תמיד.

 

בוקר אחד אני יורד לחנייה עם הילדים בדרכם לגן, יוצא מהמעלית שממקומת ממש מול הרכב שלי והבן הגדול שואל אותי "אבא, איפה האוטו?".

מתקשר לאישתי והיא ישר עונה לי "יואו, שכחתי את הרכב בגן אתמול!!!".

עניתי לה שעדיף לשכוח את הרכב בגן מאשר את הילד בגן או את הילד ברכב.....

 

הלכנו לגן ברגל (10 דקות הליכה........4 בלי הילדים), עברנו דרך החניון כדי שהבן הגדול ירגע ויראה שהרכב בסדר (הילד דואג לרכב..) ומשם המשכתי לעבודה.

:lol:

 

 

(מתנצל, לא היתה מעורבת פה עייפות, מקסימום סימנים מקדימים לאלצהיימר....).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לפני שנים בתקופת הסובארו שלי,אני עושה קניות פותח תא מטען ומוצא שם קניות של מישהו אחר,בודק לפי מספר רכב, טעות ברכב הרכב שלי חנה 2 רכבים משם.

לפחות לא נסעת עם אוטו של מישהו אחר (קרו מקרים מעולם, אני חושב שזה הוביל להמצאת אימובילייזר קודנית)

 

(מתנצל, לא היתה מעורבת פה עייפות, מקסימום סימנים מקדימים לאלצהיימר....).

 

אלצהיימר זה כשהבן יהיה בן 30, ואתה תחשוב שהוא עדיין בן 5

 

או שתחזור עוד אחורה, ותשכח שיש לך ילדים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...