Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור אחד עם הפרעות כשב וריכוז, יש לי המון סיפורים קשים,

הקלילים יותר זה שהפקידה של המנכ"ל מבקשת ממני למסור לו מעטפה בפגישה בצהריים.

אני בחור אחראי, שם את המעטפה בתיק מגיע אליו ונותן לו אותה.

בלילה אני מקבל טלפון מהמנכ"ל "אני פה במסעדה עם 6 אורחים והם לא מוכנים לקבל הזמנה לברית במקום הצ'ק שהיית אמור לתת לי."

אז כמו שכבר הבנתם, נתתי לו את המעטפה הלא נכונה...

 

לפעמים אני מחנה את הרכב במינוס 3 במקום במינוס 4 ששם החניה שלי בלי לשים לב, מסתבר שזו חנייה של עו"ד מפורסם שכולנו מכירים מהחדשות.

בהתחלה הוא היה מתעצבן ומאיים בכל מיני צורות, היום הוא כבר מזהה את הרכב שלי ופשוט מחנה קומה למטה בחנייה שלי :)

 

לנסוע לאילת ולגלות במלון ששכחתי את הארנק בבית (כפול 3 פעמים)

 

לנסוע הביתה ולגלות ששכחתי לאסוף את אשתי מהעבודה

 

לנסות לחפוף עם סבון פמינה ולא להבין למה אין קצף (נו, מי מבין אותי פה?)

 

לטעות בכתובות מייל או SMS זה על בסיס קבוע אצלי :(

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מתעוררת מאוד גרועה בבוקר, תמיד טוענת שהגוף שלי קם והמוח מצטרף רק אחרי חצי שעה. אז בבקרים קורה שאני מצחצחת שיניים פעמיים (בד"כ מזהה בתחילת הצחצוח השני שכבר עשיתי משהו דומה לא מזמן, ובכל זאת ממשיכה). לחילופין קורה ששניה אחרי שיצאתי מהבית אני שואלת את עצמי אם צחצחתי שיניים, מעבירה לשון ומגלה שלא (ורצה בחזרה לתקן כמובן).

קורה גם, בעיקר בבקרים, שאני עומדת באמצע המטבח או בחדר המקלחת כמה דקות עד שאני "מתעוררת" ולא זוכרת למה נכנסתי לשם מלכתחילה.

קרה שיצאתי מהבית כ"כ עייפה בבוקר שעמדתי דקה מול האוטו ולא הצלחתי להיזכר מאיזה כיוון צריך להיכנס אליו - מימין או משמאל.

וקורה לי, בלי קשר לעייפות, שאני מנסה לפתוח את שער הכניסה לרכבים בעבודה עם השלט של החנייה בבית. זה מצחיק כפליים בהתחשב בעובדה שהשער בעבודה לא נפתח עם שלט אלא בשיחת טלפון...

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)

לא מאמין שמישהו הגיע לרמת הדביליות שלי,

פעם ברווקות אחרי כיף חיים עם האקסית הסקסית,יצאתי מהמקלחת

וראיתי שנירדמה הפרינססה,התעייפה,איך לא,

מתוך ריספקט איליה לא הדלקתי את האור ושלפתי את הוזלין מהתיק

נגד שפשפת קלה שהיתה לי,כמה דק' אחר כך כל הקיבוץ התעורר מהצעקות

שצרחתי,כי מרחתי בנגיי שם במקום וזלין...

 

2850.jpg

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

טוב שלא שלפת את הבן גיי במקום הווזלין וכל הקיבוץ התעורר מהצרחות שהיא צרחה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כבר כמה ימים קורא את השרשור ותוהה איך אפשר להיות כ"כ מבולבל.

 

לפני חצי שעה, בדרך לאוטו מפגישה לחוצה, נסיתי להצית סיגריה עם המפתח הקפיצי של האוטו.:oops:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

משהו הזוי מהבוקר

המברשת שיניים נראתה לי מוזרה במקצת ובוב ספוג מסתכל עלי תוך כדי צחצוח .

הבן שלי בשיא התמימות וואו אבא יש לך מברשת כמו שלי ....

פורסם

אני וחבר קובעים במסעדה וכל אחד מגיע עם הרכב שלו,מסיימים לאכול מחליטים לנסוע למרכז העיר לשבת בפאב.

נוסעים לפאב עם הרכב שלי,בחזור אני מוריד את חבר שלי בבית שלו.

בבוקר אני מקבל טלפון עצבני מחבר שלי שגנבו לו את הרכב,במקביל הוא מתקשר לביטוח ומשטרה.

מגיע אליו לבית אוסף אותו ונוסעים לתחנת המשטרה,בדרך אנחנו עוברים ליד המסעדה שישבנו בה אתמול ורואים בחנייה שלה רכב מוכר לנו:screwy:

לא הפסקנו לצחוק,היומנאי בתחנה קצת פחות צחק...

בשיפוצים...

פורסם (נערך)

הדברים הקלאסיים..

רגע לפני שאתה יוצא מהבית וכולך בסטרס כי אתה ממהר, לקלוט ששכחתי את הפלאפון/ארנק/מפתחות ולחפש אותם בכל הבית שבכל אותו זמן אתה למעשה מחזיק אותם ביד.

לנסות להעביר ערוץ בטלוויזיה עם הטלפון.

להרים את השלט של הטלוויזיה ולהגיד הלו כשאתה מקבל שיחה.

יצא לי לא מזמן לשבת מול מחשב נייח ושעה לנסות להחליק את האצבע על המקלדת ולא להבין למה העכבר לא זז, כי פשוט התרגלתי ללפטופ.

ועוד ועוד ועוד...

כשהייתי ילד, קמתי באמצע הלילה ללכת להשתין, נכנסתי לחדר של ההורים שלי, נעמדתי מול אבא שלי ושלפתי אותו.

הוא התעורר, התעשת על עצמו מהר והבין את הסיטואציה שלמעשה אני לא באמת ער, הרים אותי, מיקם אותי יפה מול האסלה והשתנתי להנאתי.

עד היום אני גאה על האיפוק שלי.

עריכה אחרונה על ידי אדירכ

Seat Mii 3Doors

פורסם

אני אישית כל בוקר כשאני בקושי ער מנסה לסגור את הבית עם השלט של הרכב :hihi:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

שבוע שעבר שטפתי את הטאסות של הפאביה של השכן במקום לפאביה שלנו. השכן קלט ואמר לי "ומה עם כל הרכב. עניתי שטפתי." ואז קלטתי שזה היה הרכב שלו שחונה ליד. הרכב שלנו היה נקי עם טאסות שחורות. את כל הסונקס לג'אנטים בזבזתי עליו. באסה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold


×
×
  • תוכן חדש...