Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני פעם כימעט חיברתי מצבר לא נכון. ברכב נגמר המצבר, ערב חורפי, קור אימים, אני אחרי יום עבודה מטיש, עדיין מצונן טיפה, חושך. הבאתי מצבר אחר, השתמשתי בפנס שבקושי מאיר (לא כמו פנסי לד של היום, אלא לדים עלובים של פעם מתי שזה רק יצא), התחלתי לחבר כבלים, אני חיברתי פלוס למינוס ואז פתאום אני קולט שמשהו לא בסדר. איזה מזל! הספקתי לחבר רק קוטב אחד של המצבר החלופי. כך שנזק לא נגרם. אבל כימעט וקרה. איזה מזל!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

הכי קטע זה לנסות לפתוח את הטויוטה של השכנים ועוד

להתעצבן למה שזה לא ניפתח..חח

פעם נילחמתי עם הבגאז' של השכנה כמעט נישבר המפתח,

 

מזל שקרה לשכנה אותו דבר בדיוק,

אשתי סיפרה לי כמעט נחנקתי מצחוק:oops:

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

לדבר בנייד לפני שאני יוצא מהבית ורבע שעה אני הופך את הבית למצוא את הטלפון.:evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פעם השארתי טלפון ברכב אחד וברכב אחר חיפשתי אותו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני יחסית מחובר לסביבה. פעם רק זכור לי שניסיתי לסגור קולה עם בקבוק של נסטי.

 

אבל אני מרגיש חובה לשתף:

לפני כמה שנים אמא שלי קנתה כיכר לחם ומבחינתה השאירה אותו על השולחן בשביל אחי. כשאחי הגיע הביתה חיפש בכל הבית את כיכר הלחם ללא הצלחה, גם חיפוש מקוון יחד עם אמא שלי על קו הטלפון לא עזר. אמא שלי חשבה שאחי בעצמו מבולבל ובגלל זה הוא לא מוצא. בערב כשחזרה הביתה גם היא לא הצליחה למצוא.

יום למחרת אמא שלי באה להכניס כביסה למכונה ומגלה לאן נעלם הלחם מאתמול.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • אחראי פורום
פורסם

להכין נס בבקבוק של הילד/מטרנה בכוס קפה שלי.

לחפש שעה את משקפי השמש ולגלות אותם על הראש.

לרדת עם המפתחות של הרכב הלא נכון.

להכניס את החלב לארון שצמוד למקרר.

לרדת לאוטו עם השלט של המזגן.

+ כמעט כל מה שנכתב קודם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אחת הפאדיחות העיסקיות המצחיקות שלי, שכחתי להכניס לקרטון המשלוח (דאר ישראל) את המוצר.

 

גם שילמתי על משלוח, גם טירטרתי את הלקוח לסניף הדואר, גם הייתי צריך לשלם על משלוח חדש וגם יש מישהוא בעולם שחושב שאני אהבל מוחלט...לא בטוח שהוא טועה! :onfire::loco::silly:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לקבוע עם שני אנשים באותו היום ובאותה השעה במקומות שונים ולשכוח ללכת לשניהם.

 

להגיע בחו"ל לשדה התעופה ולגלות שהשארת את הדרכון בכספת של המלון.

 

לצאת מהמלון שלקחת ולא לדעת איך קוראים לו (ולמצוא אותו שוב רק למחרת אחרי שישנת לילה במלון אחר).

 

לבקש בפיצריה כשרה פיצה עם שינקן ואחרי שאומרים לך שהם כשרים אז לבקש פפרוני במקום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחד הבקרים לפני שיצאתי מהעבודה הכנתי נס, ובמקרר שלי יש מין בר כזה שפותחים דלת קטנה בדלת של המקרר ומוציאים משם חלב, אז בהרגל אני שם את הכוס על המדף מוזג חלב ומערבב.

מפה לשם שכחתי את הכוס על המדף וסגרתי, נגמר בשעה של ניקיון מטורף של המקרר, איחור לעבודה ויום שחור.

פורסם

לצאת מהמלון שלקחת ולא לדעת איך קוראים לו (ולמצוא אותו שוב רק למחרת אחרי שישנת לילה במלון אחר)..

 

על אותו משקל, להחנות את הרכב השכור בעיר זרה ולאחר מכן לקראת ערב לא לזכור איזה רכב בכלל יש לך ואיפה לעזאזל החניית אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

או, כמו שקרה לאשתי (הרבה לפני שפגשתי אותה) - לקחה את הרכב שקנתה באותו יום, ירדה לספריה וחזרה באוטובוס. כשהגיעה הביתה שאל אותה אבא שלה: איך היתה הנהיגה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באגירה, עכשיו לפחות אני יודע שאני לא הדפוק היחידי.

 

ד"א, ברכב שכור יש את המספר צמוד למפתח ועל המפתח יש לוגו של היצרן.

 

ידידה שלי פעם נסעה לתל אביב עם האוטו וחזרה ברכבת כי שכחה שבאה עם האוטו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כשאני שוכר רכב הדבר הראשון שאני עושה הוא ללמוד את מספר הרישוי שלו. שימושי ביותר במצבים שבהם צריכים סיסמא חזקה וייחודית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...