Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מזהה את הרכב החדש שלי (Mitsubishi verada)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכולם!

 

אני כבר שנתיים פה ולא מתרגל לצד הזה. פחות מפריע לי לנסוע בצד השני של הכביש אבל לנהוג בצד השני של האוטו זה כבר לא טבעי!

 

כשהייתי בביקור בארץ הרגשתי ממש טוב בצד "שלנו" של ההגה.

 

את הוו גרירה המליצו לי להשאיר נגד דפיקות קלות שזה יכול למנוע.

 

 

המכוניות פה שמורות בצורה מטורפת! אפשר למצוא לא מעט מכוניות מאוד ישנות שנראות ממש טוב לגילן מבפנים ומבחוץ!

פורסם
תגיד איך אתה מסתדר שההגה בצד הלא נכון?

 

אתה טועה, ההגה שם בדיוק בצד הנכון (The RIGHT side)....

 

ולפותח השרשור, תתחדש! יש מכוניות מעניינות מאוד בחול ויפה לך שיש לך אחת. טיפול קוסמטי בוו הגרירה בכלל יעשה אותה מכונית למוזיאון (אולי לא מוזיאון לאומנות :wink: אבל בכל זאת...).

 

אגב, לשנת 2004 100 אלף ק"מ זה נמוך מאוד גם במדינות קטנטנות, אז במדינה ענקית כמו אוסטרליה זה באמת כאילו שהאוטו לא נסע בכלל.

פורסם

תתחדש.

אאל"ט הדכם הזה החליף דגם שנקרא דיאמנט, ולפני זה היתה מיצובישי סיגמא (גם בארץ).

 

היתה לדיאמנט גם גרסה מקבילה של יונדאי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מבלי להעיד חו"ח כלום על פותח השרשור, נהג מיומן שהוא גם אדם עם חוש מפותח של התמצאות במרחב מתרגל לנהיגה ההפוכה תוך כחצי יום ולאחר מכן שוכח שהכל "הפוך".

 

הבעיה היחידה שהיא בעיה טכנית היא ההתרגלות להעברת ההילוכים ביד שמאל אבל מאחר ואצל ידידיינו מדובר באוטומטית, לפחות חצי בעיה נפתרה.

 

תתחדש על הרכב המעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא משנה כמה נהגתי בניו זילנד (שהרי גם שם הכל הפוך),

תמיד כשהגעתי לכיכר היה לי מוזר ודרש הרבה ריכוז כדי לזכור להיכנס אליה שמאלה...

פורסם

טוב, זה ברור לחלוטין, זה בגלל שנהגת פעמים הפוך, פעם אחת בצד ימין ופעם אחת תלוי על החצי הכדור הדרומי, במצב כזה, אתה רק מתרכז ומתפלל כל הזמן שלא תיפול לחלל! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
טוב, זה ברור לחלוטין, זה בגלל שנהגת פעמים הפוך, פעם אחת בצד ימין ופעם אחת תלוי על החצי הכדור הדרומי, במצב כזה, אתה רק מתרכז ומתפלל כל הזמן שלא תיפול לחלל! :wink:

 

או שאני לא הבנתי אותך או שאתה לא הבנת אותי... :roll::wink:

פורסם

מה לא מובן?

אתה על חצי הכדור הדרומי, תקלה קטנה בכח הכבידה ואתה עף לחלל! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תקלה כזאת בכוח הכבידה זה משהו די נדיר ועם ההתפתחות הטכנולוגית של ימינו הוא הולך ונעלם כמעט לגמרי.

אל תהיה מאלה שרק רוצים להפחיד כל הזמן.

פורסם

אם נוסעים ברכב גדול הסיכוי לעוף לחלל נמוך יותר.

תתחדש, רכב יפהפה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...