Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות כזו?

ואני מתכוון מבלי לפנות למשטרה וכו'.

לפעמים מתקשרים אליי בין 15:00-16:00 אחה"צ, בכל פעם ביום אחר ותמיד מאותו המספר (של 052) ואותה השעה.

הענין לא ממש מציק, הסקרנות - כן :wink:

האם יש אתר/מנוע חיפוש או משהו דומה שיכול לתת לי את פרטי המתקשר אם אקיש בו את מספר הנייד הנ"ל?

פורסם

חשבת לענות ולשאול מי זה?

 

אפשרויות נוספות:

 

להתקשר אליו מחסוי

 

לחפש בגוגל

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תתקין לך true caller וגם noknok בפעם הבאה שיתקשר כנראה כבר תדע מי זה.

אתה גם יכול להוסיף את המספר לספר הטלפונים ולבדוק אם יש תמונה בוואטסאפ.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
תתקין לך true caller וגם noknok בפעם הבאה שיתקשר כנראה כבר תדע מי זה.

אתה גם יכול להוסיף את המספר לספר הטלפונים ולבדוק אם יש תמונה בוואטסאפ.

 

אל תתקין noknok , זאת חדירה לפרטיות של כל אנשי הקשר שלך.

וגם לאחר שאתה מסיר את האפלקציה , האנשי קשר שלך אצלהם.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
אל תתקין noknok , זאת חדירה לפרטיות של כל אנשי הקשר שלך.

וגם לאחר שאתה מסיר את האפלקציה , האנשי קשר שלך אצלהם.

 

בדיוק מה שבאתי לרשום , מזהיר מאוד מהאפליקציות האלה שמבקשות "רשות" לגשת אל אנשי הקשר שלך ולעשות איתה כאוות נפשם .

 

זה נשמע גרוע וכ"כ לא בטוח !

פורסם
אל תתקין noknok , זאת חדירה לפרטיות של כל אנשי הקשר שלך.

וגם לאחר שאתה מסיר את האפלקציה , האנשי קשר שלך אצלהם.

 

עכשיו כבר לא משנה אם יהיה משתמש אחד יותר או פחות. כל אדם מופיע שם כבר. ואם לא שם אז ב TRUE CALLER

יש בתוכנה הזאת גם אפשרות לראות באיזה שמות אני מופיע אצל משתמשים אחרים, ולדעתי זה הגורם לפופולריות של התוכנה.

אגב, בדקתי אצל אנשים אחרים, ולא מופיע אצל אף אחד הצורה בה אני כתבתי אותו. לא הצלחתי להבין מדוע. לא זוכר גם ששאלו אותי משהו בנוגע לשיתוף ספר הטלפונים שלי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...