Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קטונתי,

 

אמנם יש לי נסיון עם מכוניות כאלה ואחרות אבל יש גדולים ומבינים ממני.

אני מודה שמאז הדור ה״חדש״ של AMG עם ה-C63 אני מעדיף אותם על פני גרסאות M, אבל זה כי אין לי מסלול מסודר צמוד לבית ואני חושב שיש ביום יום משהו הרבה יותר מהנה בברוטליות ש-AMG מייצרת אל מול החדות ש-M מייצרת אבל אני לא רוצה להסיט את הנושא של השרשור למקום אחר אז אני חודל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ספורטיבו - כתוב יפה ונהניתי מאוד לקרוא.

 

מסקנת המיקרו שלך חופפת למסקנת המאקרו שלי - שתמחור מכוניות מרצדס בישראל הוא מוגזם בעליל וגבוה ביחס למתחרות הישירות שאינן נופלות ממנה במאומה באיכות הביצוע.

 

התופעה הזו הקצינה מאז ש- BMW עברה מקמור לדלק רכב.

 

 

אגב - את הרכב הספציפי אינני מכיר, אבל העברת מצוין את התחושות והחוויה מהנהיגה.

פורסם

התופעה אכן הקצינה, אבל רק על הנייר.

 

תכלס, שתי החברות היו במצב של "התמחור לא שפוי, אתה לקוח רציני? תבוא, נדבר, תתמקח ותראה שיהיה ה-ר-ב-ה יותר זול".

 

דלק נטשה את השיטה הזו והורידו מחירים משמעותית, מרצדס עדיין שם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה - משמועות ששמעתי עולה תמונה שדלק רכב על אף תמחור שפוי יותר, עדיין מעניקה סד"ג של עד 10% הנחה ללקוח רציני שבא לסגור ללא טרייד אין.

 

מכיוון שגם במרצדס מדברים על הנחות דומות באחוזים, אז פער התמחור נשאר גם נשאר - גם באופן מעשי.

פורסם

גם דלק לא שפויים. ביקרתי בסוכנות במוו במסגר לפני כשבועיים וכל תג מחיר זה משכנתא לבית.

מה גם, רוב הרכבים הללו שיוצא לי לראות אינם נרכשו דרך היבואן הרשמי כלל.

פורסם

סמירו, נכנסת לאולם תצוגה של BMW ואתה מתלונן על המחיר? הרי אתה יודע מראש שהכל שם יקר יותר מהרכבים המקבילים מקטגוריות אחרות, אז על מה אתה מתלונן בדיוק?

זה כמו להתלונן שפרארי עולה 2 מליון שקל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

נאמר פה שהמחירים שפויים יחסית אז טענתי שלא. מחירים גבוהים בצורה מגוחכת.

ידעתי למה לצפות, פשוט הזוי לראות את זה בפועל.

פורסם (נערך)

יחסית למתחרים הישירים (אודי ,מרצדס לקסוס) . ב.מ.וו מתומחרת היום יחסית במחיר תחרותי אם מצאת הצדקה לשלם או לא זה כבר סיפור אחר. תשווה למשל כמה עולה סדרה שלוש מאובזרת לעומת כמה שעולה הסי קלאס החדשה ערומה לגמרי ותבין מה זה מחיר מנופח. הם רוצים לתמחר מרצדס ביוקר זה לגיטימי כל עוד יש לקוחות שמוכנים לשלם. אגב המחירים בב.מ.וו לא סופיים ונתונים למיכוח ואני מדבר מניסיון של 3 עסקאות שנסגרו השנה בהנחה יפה ממחיר המחירון.

לגבי הa קלאס אכן רכב מרשים ביותר היבואן הפך אותו לנדיר בכבישי ארצנו בזכות התמחור. גם ההשוואה ל135 ו235 לא ממש הוגנת כי לא מדובר במכוניות m טהורות. לכשאלו יצאו לפחות הm2 יהיה בסיס טוב להשוואה

עריכה אחרונה על ידי speedsecret
spelling

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
נאמר פה שהמחירים שפויים יחסית אז טענתי שלא. מחירים גבוהים בצורה מגוחכת.

ידעתי למה לצפות, פשוט הזוי לראות את זה בפועל.

 

שפויים ביחס למתחרות הישירות וביחס ליכולת הכלכלית של קהל היעד.

 

אדם שהכנסתו השנתית היא 60 א' ש"ח לעולם לא יוכל להרשות לעצמו כזו חדשה כי מדובר בעבורו בשכר של עשר שנות עבודה (עוד לפני שדיברנו על הוצאות קיומיות).

 

מאידך, במדינה מסתובבים לא מעט אנשים שהסכום הזה נע סביב הכנסתם השנתית - פלוס/מינוס. אצל אלה החשבון אחר כי הוצאות המחייה שלהם נמוכות מאוד ביחס להכנסה שאין כבר מה לעשות בה, אלא לקנות כלי רכב במחירים האלה.

 

גודל הסוכנות כמו גם גודל אתר דלק רכב בניר-צבי, מראים שישנם מספיק אנשים שיכולים להרשות לעצמם את התענוג.

פורסם
עם כל הכבוד, אני לא ראיתי תמורה של 600 אלף שקל בX6 או X5, ולא ראיתי תמורה של 200 אלף בסדרה 1.

 

כי נקודת המוצא שלך אינה נכונה ידידי.

תפוחים משווים לתפוחים, את ה-X5 תשווה למתחרה שלו, מרצדס ML או פורשה קאיין.

את סדרה 1 תשווה למרצדס A קלאס.

 

בשניה שאתה משווה רק למחיר נטו ובראש יושבות לך מתחרות זולות יותר- כל מכונית יוקרתית כנראה לא תראה לך שפויה מבחינת עלות\תועלת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בסוף הרי מדובר בסמל סטטוס ותדמית, לפני כל דבר אחר. זו גם המטרה של כל דגמי ה-entry level, לא? לתת לאנשים שהם לא שרי אריסון את התחושה שגם הם משיגים את סמל הסטטוס הנחשק, גם אם הרכב שהם נוהגים בו הוא לא הכי כיף לנהיגה \ מאובזר במחיר שלו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בתור אחד שמחזיק ברכב מפברואר השנה, אני רוצה לומר שהביקורת של פותח השירשור דיי ממצה. אני עושה 7.5 ק"מ לליטר שזה 100\15 בנסיעה מעורבת. בנסיעה חזקה זה יורד ל 4-5 ק"מ לליטר שזה 20-22\100.

אין לי בכלל ניסיון עם רכבי ספורט. לפני ה A45 היה לי פולו GTI ולפניו רכבים משפחתיים (סיוויק ומאזדה 3). הפער באחיזה בין המרצדס לפולו הוא יותר גדול מאשר בין הפולו לסיוויק. ה4.6 אכן מושג אך ורק בעזרת ה RACE START. בלעדיו מדברים על יותר מ 5 שניות.

לגבי המחיר שכולם מתלוננים עליו, אכן היתה לי התלבטות קשה בינה לבין ה M135. הלב עשה את שלו ובחרתי במרצדס בסוף. אני לא בטוח שההשוואה במחיר נכונה ואני לא מדבר על איכות הרכב. אני מדבר על ותק הדגם. יכול להיות שבעוד כמה שנים A45 חדשה תעלה הרבה פחות והפער במחיר מה M235 כבר לא כל כך גדול.

אני אגב חולה על הפיצוצים של האגזוז וגם הוספתי לא מעט כסף כדי לקבל את ה performance exhaust אבל אני מסכים שזה לא תחליף למנוע בעל 6+ צילינדרים.

פורסם

אדם שהכנסתו השנתית היא 60 א' ש"ח לעולם לא יוכל להרשות לעצמו כזו חדשה כי מדובר בעבורו בשכר של עשר שנות עבודה (עוד לפני שדיברנו על הוצאות קיומיות).

 

מאידך, במדינה מסתובבים לא מעט אנשים שהסכום הזה נע סביב הכנסתם השנתית - פלוס/מינוס. אצל אלה החשבון אחר כי הוצאות המחייה שלהם נמוכות מאוד ביחס להכנסה שאין כבר מה לעשות בה, אלא לקנות כלי רכב במחירים האלה.

 

נראה לי התכוונת "החודשית".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...