Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יחסית למתחרים הישירים (אודי ,מרצדס לקסוס) . ב.מ.וו מתומחרת היום יחסית במחיר תחרותי אם מצאת הצדקה לשלם או לא זה כבר סיפור אחר. תשווה למשל כמה עולה סדרה שלוש מאובזרת לעומת כמה שעולה הסי קלאס החדשה ערומה לגמרי ותבין מה זה מחיר מנופח. הם רוצים לתמחר מרצדס ביוקר זה לגיטימי כל עוד יש לקוחות שמוכנים לשלם. אגב המחירים בב.מ.וו לא סופיים ונתונים למיכוח ואני מדבר מניסיון של 3 עסקאות שנסגרו השנה בהנחה יפה ממחיר המחירון.

לגבי הa קלאס אכן רכב מרשים ביותר היבואן הפך אותו לנדיר בכבישי ארצנו בזכות התמחור. גם ההשוואה ל135 ו235 לא ממש הוגנת כי לא מדובר במכוניות m טהורות. לכשאלו יצאו לפחות הm2 יהיה בסיס טוב להשוואה

 

אני לא יודע איפה אתה מסתובב, אבל אני רואה המון A קלאס. גם את ה A45 ראיתי לא מעט על הכביש.

emotion of motion

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אחדד, נמכרו לא מעט a class חלקן גם עם חבילת amg אבל AMG מקוריות נמכרו בודדות מאוד ואם משווים לכמות ה135 שנמכרו כאן זאת בהחלט כמות זניחה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
ספורטיבו - כתוב יפה ונהניתי מאוד לקרוא.

 

מסקנת המיקרו שלך חופפת למסקנת המאקרו שלי - שתמחור מכוניות מרצדס בישראל הוא מוגזם בעליל וגבוה ביחס למתחרות הישירות שאינן נופלות ממנה במאומה באיכות הביצוע.

 

התופעה הזו הקצינה מאז ש- BMW עברה מקמור לדלק רכב.

 

 

אגב - את הרכב הספציפי אינני מכיר, אבל העברת מצוין את התחושות והחוויה מהנהיגה.

תודה.

 

מסכים איתך בהחלט. התמחור של מרצדס "כי זה מרצדס" הוא בהחלט מוגזם וחסר כל הצדקה, בטח אחרי שנכנסים ומגלים תא נוסעים שלא רחוק באיכותו מרכבים זולים בהרבה. דוגמא אחרת היא ה-C קלאס אשר מחירה מתחיל ב-300,000 ש"ח - בתמורה מקבלים רכב נאה עם מנוע צנום (מבחינת כח, נפח המנוע כבר מזמן איבד את מעמדו). שווה? לא ממש, במיוחד כשאפשר לקבל בווארית מקבילה בהרבה פחות.

 

בתור אחד שמחזיק ברכב מפברואר השנה, אני רוצה לומר שהביקורת של פותח השירשור דיי ממצה. אני עושה 7.5 ק"מ לליטר שזה 100\15 בנסיעה מעורבת. בנסיעה חזקה זה יורד ל 4-5 ק"מ לליטר שזה 20-22\100.

אין לי בכלל ניסיון עם רכבי ספורט. לפני ה A45 היה לי פולו GTI ולפניו רכבים משפחתיים (סיוויק ומאזדה 3). הפער באחיזה בין המרצדס לפולו הוא יותר גדול מאשר בין הפולו לסיוויק. ה4.6 אכן מושג אך ורק בעזרת ה RACE START. בלעדיו מדברים על יותר מ 5 שניות.

לגבי המחיר שכולם מתלוננים עליו, אכן היתה לי התלבטות קשה בינה לבין ה M135. הלב עשה את שלו ובחרתי במרצדס בסוף. אני לא בטוח שההשוואה במחיר נכונה ואני לא מדבר על איכות הרכב. אני מדבר על ותק הדגם. יכול להיות שבעוד כמה שנים A45 חדשה תעלה הרבה פחות והפער במחיר מה M235 כבר לא כל כך גדול.

אני אגב חולה על הפיצוצים של האגזוז וגם הוספתי לא מעט כסף כדי לקבל את ה performance exhaust אבל אני מסכים שזה לא תחליף למנוע בעל 6+ צילינדרים.

אגב, יחסית לעובדה שמדובר על 360 כ"ס ו-450 נ"מ, אני לא חושב שצריכת הדלק יוצאת דופן.

ולמען הסר ספק, הרכב בהחלט מרשים מאוד.

 

שפויים יחסית לתמורה, לא ביחס לרכב עממי.

שפויים יחסית למתחרות הישירות. יחד עם זאת, בחו"ל ואני בטוח שגם באיזור מגורייך, הפערים מול רכבים עממיים קטנים יותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

 

מסכים איתך בהחלט. התמחור של מרצדס "כי זה מרצדס" הוא בהחלט מוגזם וחסר כל הצדקה...במיוחד כשאפשר לקבל בווארית מקבילה בהרבה פחות..

 

אני אגיד שוב, יבואן ב.מ.וו הוריד מחירים משמעותית ועובד היום על מחיר מחירון.

 

מרצדס עדיין עובדים עם "תבוא, נדבר" וההנחות על המחירון שלהם יחסית גדולות.

 

לקוח נחוש שמתלבט בין הבווארית ובין מתחרה מקבילה משטוטגארט, לאחר שפע מיקוחים יגלה שהמרצדס יותר יקרה בהרבה פחות ממה שנראה.

 

תרגיל מעניין, אנחנו יודעים שמחיר המחירון של הרכב הוא 400K ש"ח, אם בעל הרכב יסכים (אני לא מבקש, רק אם הוא מתנדב) לפרסם את מחיר הקניה על הכביש של הרכב שלו, זה יהיה מענין לשמוע מה גובה ההנחה (במידה והוא ידע להתמקח).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אבל הן לא ממש מתחרות ישירות, לא?

או שאני מתבלבל כבר משפע הדגמים של שני היצרנים האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני אגיד שוב, יבואן ב.מ.וו הוריד מחירים משמעותית ועובד היום על מחיר מחירון.

 

מרצדס עדיין עובדים עם "תבוא, נדבר" וההנחות על המחירון שלהם יחסית גדולות.

 

לקוח נחוש שמתלבט בין הבווארית ובין מתחרה מקבילה משטוטגארט, לאחר שפע מיקוחים יגלה שהמרצדס יותר יקרה בהרבה פחות ממה שנראה.

וגם אני אגיד את זה שוב, לפי שמועות מבוססות גם מחיר המחירון של דלק הוא בסיס למו"מ ולהנחה משמעותית נוספת.

×
×
  • תוכן חדש...