Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, כבר ענית לי את זה, רק לא הסכמת שהלכה למעשה, חוץ מאיזה "פרמיית מרצדס" של איזה 10% (פלוס מינוס), המחירים די דומים ובטח ובטח שהלכה למעשה, אין 100K ש"ח הבדל בין הרכבים המדוברים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה כבר נושא שונה לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב, צריך לתת כבוד...

1980-BMW-M1-front-view.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חלק מהחומרים ב-A אפשר למצוא בפיאט פונטו בחברת ההשכרה הקרובה לביתכם - זה כמובן לא תורם להרגשה של 400,000 ש"ח.

 

כך או אחרת, אני מאמין שהפער של 100,000 ש"ח בין ה-A למתחרותיה יישמר (פחות או יותר) גם אחרי הנחות. אמנם היא ממוקמת מעל לב.מ.וו אך לא בפער כזה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אגב, יחסית לעובדה שמדובר על 360 כ"ס ו-450 נ"מ, אני לא חושב שצריכת הדלק יוצאת דופן.

ולמען הסר ספק, הרכב בהחלט מרשים מאוד.

 

אני דווקא הופתעתי דיי לרעה. הפולו היה עושה 9-10 בנסיעה מעורבת. צריך לזכור שהתקן של AMG הוא 98 ככה שעל כל ליטר אני משלם 2+\- ש"ח יותר. למזלי אני לא נוסע יותר מידי.

אני רגיל לקטילות בעיקר בנושא המחיר ועדיין לא מתחרט על הקניה. ממש בדקה התישעים, הצלחתי לשכנע את עצמי שאם הייתי הולך על ה 135, הייתי מתחרט יותר.

פורסם

תרגיל מעניין, אנחנו יודעים שמחיר המחירון של הרכב הוא 400K ש"ח, אם בעל הרכב יסכים (אני לא מבקש, רק אם הוא מתנדב) לפרסם את מחיר הקניה על הכביש של הרכב שלו, זה יהיה מענין לשמוע מה גובה ההנחה (במידה והוא ידע להתמקח).

 

לפני שקניתי התיעצתי עם בעלים של 135 שטען שחבר שלו, לקוח חוזר במרצדס, לא קיבל שקל הנחה במחיר. אני ממש לא חזק במיקוחים והמחיר הרישמי (399) ממש לא נכון. לפני שהתישבתי על הכסא זה כבר הפך ל 417 (2 איתוראנים, רישוי וחבילת חניה אקטיבית). לאחר מכן הוספתי עוד שתי תוספות שהעלו ל 442. כל זה שלושה ימים לפני המס החדש של יאיר לפיד על רכבי יוקרה.

בסופו של דבר שילמתי 425.

פורסם

אתה יכול להרגע, גם אני כמוך, מתמקח קטן מאוד.

אם המחיר לא מתאים, אז הוא לא מתאים.

אני מציע מה שמתאים לי.

אם הוא מתאים, אני משלם ולא אכפת לי אם חצי מדינת ישראל תעשה עליי את הספורט הלאומי "שילמת על X 100 שקל? למה לא אמרתה לי, אתמול בן דוד שלי הביא אחת כזות בעשרים" , הם גם תמיד מקפידים שהפער יהיה מופרך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפני שקניתי התיעצתי עם בעלים של 135 שטען שחבר שלו, לקוח חוזר במרצדס, לא קיבל שקל הנחה במחיר. אני ממש לא חזק במיקוחים והמחיר הרישמי (399) ממש לא נכון. לפני שהתישבתי על הכסא זה כבר הפך ל 417 (2 איתוראנים, רישוי וחבילת חניה אקטיבית). לאחר מכן הוספתי עוד שתי תוספות שהעלו ל 442. כל זה שלושה ימים לפני המס החדש של יאיר לפיד על רכבי יוקרה.

בסופו של דבר שילמתי 425.

 

לפני שקניתי את הלקסוס הייתי משא ומתן עם הסוכנות של מרצדס בבאר שבע על הCLA45AMG שראיתי שהם לא מתכוונים לרדת מהמחיר ההזוי שהם מבקשים על הרכב ירדתי מזה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
לפני שקניתי התיעצתי עם בעלים של 135 שטען שחבר שלו, לקוח חוזר במרצדס, לא קיבל שקל הנחה במחיר. אני ממש לא חזק במיקוחים והמחיר הרישמי (399) ממש לא נכון. לפני שהתישבתי על הכסא זה כבר הפך ל 417 (2 איתוראנים, רישוי וחבילת חניה אקטיבית). לאחר מכן הוספתי עוד שתי תוספות שהעלו ל 442. כל זה שלושה ימים לפני המס החדש של יאיר לפיד על רכבי יוקרה.

בסופו של דבר שילמתי 425.

עוד נקודה קטנה, המחיר ב- bmw כבר כולל הכול, מיגון, רישוי ואפילו מיכל דלק מלא. כך שיוצא שפער המחירים אפילו גדול יותר ממה שנראה ממבט ראשון.
פורסם (נערך)
אני דווקא הופתעתי דיי לרעה. הפולו היה עושה 9-10 בנסיעה מעורבת. צריך לזכור שהתקן של AMG הוא 98 ככה שעל כל ליטר אני משלם 2+\- ש"ח יותר. למזלי אני לא נוסע יותר מידי.

אני רגיל לקטילות בעיקר בנושא המחיר ועדיין לא מתחרט על הקניה. ממש בדקה התישעים, הצלחתי לשכנע את עצמי שאם הייתי הולך על ה 135, הייתי מתחרט יותר.

אל תשכח שלמרצדס הנוכחית שלך יש בדיוק פי שניים הספק מאשר לפולו, לכן תאבון מוצדק.

אני משלם 70-80 אג' יותר עבור 98 (בעזרת כ. אשראי You בתחנת דור אלון, חיפה) ויש לי אפשרות לתדלק בתחנה מעט רחוקה יותר במחיר שכמעט זהה לזה של 95 ושתי התחנות אמינות. אני בטוח שגם במרכז יש תחנות אמינות אשר מוכרות 98 במחיר טוב - שווה בדיקה.

 

שורה תחתונה, קנית רכב יוצא מן הכלל, גם אם במחיר גבוה. תהנה ממנו! :)

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אתה יכול להרגע, גם אני כמוך, מתמקח קטן מאוד.

אם המחיר לא מתאים, אז הוא לא מתאים.

אני מציע מה שמתאים לי.

אם הוא מתאים, אני משלם ולא אכפת לי אם חצי מדינת ישראל תעשה עליי את הספורט הלאומי "שילמת על X 100 שקל? למה לא אמרתה לי, אתמול בן דוד שלי הביא אחת כזות בעשרים" , הם גם תמיד מקפידים שהפער יהיה מופרך.

 

שיגידו מה שבא להם. אני יודע שהפעלתי את מיטב הקשרים שלי כדי לקבל הנחה כלשהי. היו לי את השיקולים שלי וזאת היתה ההחלטה.

פורסם
לפני שקניתי את הלקסוס הייתי משא ומתן עם הסוכנות של מרצדס בבאר שבע על הCLA45AMG שראיתי שהם לא מתכוונים לרדת מהמחיר ההזוי שהם מבקשים על הרכב ירדתי מזה.

 

לא קל לקבל שם הנחה. כפי שציינתי את המחיר הסופי לא קיבלתי מאיש מכירות "זוטר"


×
×
  • תוכן חדש...