Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עוד נקודה קטנה, המחיר ב- bmw כבר כולל הכול, מיגון, רישוי ואפילו מיכל דלק מלא. כך שיוצא שפער המחירים אפילו גדול יותר ממה שנראה ממבט ראשון.

 

אוקיי. עדיין, הלב בחר ולא יכולתי להתמודד איתו :wink:

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ממש לא חושב שמישהוא פה מבקר אותך על הבחירה שלך, אם כבר, ההפך!

 

ברור שבחירה כזו יכולה להתבצע רק כשיש לך מצב של שפע יחסי אבל היי, מי קונה מרצדס? בטח לא פועלי ייצור.

 

אני אוהב לשבת במעיין הבירה בחיפה בשולחן ספציפי, מעל השולחן הזה, יש כתבה גדולה ממוסגרת על מייסד המקום, הכותרת היא המוטו שלו בחיים שבינתיים גם אני אימצתי אותו בחיים "תהיה פראייר, אבל תדאג שיהיה לך מאיפה".:-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני ממש לא חושב שמישהוא פה מבקר אותך על הבחירה שלך, אם כבר, ההפך!

 

ברור שבחירה כזו יכולה להתבצע רק כשיש לך מצב של שפע יחסי אבל היי, מי קונה מרצדס? בטח לא פועלי ייצור.

 

אני אוהב לשבת במעיין הבירה בחיפה בשולחן ספציפי, מעל השולחן הזה, יש כתבה גדולה ממוסגרת על מייסד המקום, הכותרת היא המוטו שלו בחיים שבינתיים גם אני אימצתי אותו בחיים "תהיה פראייר, אבל תדאג שיהיה לך מאיפה".:-)

 

:mm_yeah:

פורסם (נערך)

1.JPG

 

כמה ציטוטים מתוך מבחן הדרכים שלי על המכונית, חופפים פחות או יותר את ההתרשמות של פותח השרשור.

 

"מרצדס

A45 AMG היא

מכונית

קומפקטית, לא מאוד מרווחת, לא מאוד גדולה ובתצורת האצ'בק של חמש דלתות (כמו

פולקסווגן

גולף,

יונדאי i30

ושות'), אבל היא עולה 400,000 שקלים.



כן, שמעתם נכון, 400 אלף שקלים למכונית קומפקטית. עכשיו אחרי שהתעוררתם, הצבע חזר לפנים ושתיתם כוס מים, אתם מוזמנים לעבור ל"אוכל טוב

", אתר האוכל של mako, יש שם מתכון נהדר למאפה פסטה גבינות וארטישוק."

 

"מה זה היה?!" אני אומר לעצמי בעוד רעם המנוע שוב מתגבר אחרי החלפת ההילוך השניה. המכונית שוב פורצת קדימה בשעטה כאילו לא חלפנו כרגע על מגבלת המהירות בכביש מהיר במדינה מזרח תיכונית אחת, מחט המהירות פורצת אל מעל כיתוב ה-100 וממשיכה לטפס בלי שום סימן להתמתנות. דף הנתונים מצביע על 4.6 שניות למאה קמ"ש, וקשה לי לחשוב על דרך מהנה יותר להעביר את השניות הללו. אגב, זה מהיר יותר בלא פחות מ-0.3 שניות מהזמן של שתי המתחרות העיקריות שלה כרגע בישראל – אודי S3 וב.מ.וו M135 ומי שזה מאוד חשוב לו יוכל לחסוך 30 שניות במצטבר על כל 100 זינוקים, 30 שניות בהן הוא יוכל להרהר עד כמה זה בעצם חסר משמעות..."

3.JPG



"

הטלטול הזה של כל המכונית יחד עם הבעיטה האדירה קדימה ונביחת האגזוז יוצרים פרצי רעש שהם שילוב של יניקה, פריקה, שריפה ופיצוץ עם שלל צלילים מכניים."



 

"

כל העסק קורה בעוצמה אדירה שאני בטוח שזהו, הוא לא יחזיק מעמד והתיבה ומכלולי ההינע הולכים לירות את עצמם בחתיכות דרך האגזוזים הרבועים. זה כבר 170, 180, 190 והספרות בצג עדיין מסתחררות במהירות שקשה לקרוא אותן."



 

"

לא ממש נוח על הבולמים המוקשחים שלך, עם הצמיגים הרחבים והנמוכים שבינתיים מייצרים בעיקר רעש בלתי פוסק. "חוץ מזה, בינינו, צריך לזכור שאת מבוססת על מרצדס A קלאס שאינה ספינת דגל של המותג אלא כרטיס כניסה לעולם הכוכב המשולש – ועבור מכונית ב-400 אלף שקלים, תא הנוסעים שלך הוא לא משהו לכתוב עליו הביתה”.



"אמנם הקבינה עדיפה מהמראה הפשוט מדי במתחרה מבית ב.מ.וו אבל את דיפון האריג דמוי סיבי הפחמן עדיף שתשאירי לאלפא מיטו, וגם לא ברורה לי הפואנטה האסתטית של גימור הטבעות האדומות סביב פתחי מיזוג האוויר שנמרחו בלק אדום בגווני 'סלון יופי אורטל&מורטל'”.

 

"

גם החגורות האדומות הן לא ממש כוס התה שלי – ברור לגמרי שזו מכונית שפונה לקהל לקוחות צעיר מאשר המקובל ב-AMG, אבל לא במחיר של טריקים שקצת, איך נאמר – לא הולמים את המעמד. זה מזכיר לי ניסיונות של הורים או מורים לתקשר עם בני נוער בעזרת סלנג כמו "מזניב", "גזעי" ו"תיסלם" – מישהו בסוף צריך להגיד להם שאף אחד כבר לא מדבר ככה.



בכלל, הנה טיפ קטן לכל יצרני הרכב ששווה להפנים – אם זה משהו שאפשר לקנות בחנות אביזרי רכב השכונתית – אל תשימו את זה! אתם לא רוצים לגמור כמו סנפיר הגג של ב.מ.וו שסטטיסטית נמצא על יותר מיצובישי סופר לנסר מאשר על מכוניות החברה הבווארית..."

 

"

ההגה קטן בעל חלק תחתון שטוח וחלק עליון מעט פחוס – ממש כמו הגאי מרוץ מקצועיים. הלפיתה שלו כל כך נעימה, כמו לחיצת יד למישהו שאתה פשוט יודע מהשניה הראשונה שאתם הולכים להיות חברים טובים. כך גם המושב הקדמי, שהוא פשוט יצירה מפוסלת לתלפיות, עליה יושב עור שקשה לתאר עד כמה הוא מתוח והדוק בלי לצאת טיפוס מפוקפק וקצת מפחיד"



 

לגבי המראה החיצוני:

"

זה מדרון חלקלק מאוד להפוך מכוניות כאלו למצועצעות וזולות. מה שכן, בשם אותה סולידיות גם הייתי מוותר על כיתובי ה-TURBO המוצמדים לכנף הקדמית, בעיקר כי שנות השמונים ביקשו אותם חזרה וכי מה שמתאים לסיאט איביזה לא הולם מישהי מהבית המיוחס שלה ומה גם שכל A קלאס שאתם יכולים לרכוש (אפילו הבסיסית ביותר) מצוידת ממילא באותו שבלול הקסמים"



 

"

למרות הציפיה להתרוממות של האחוריים, לערעור היציבות, ה-A45 AMG נשארת נטועה בקו הבלימה ועם הפחתת העומס ההדרגתית אני עדיין יכול לכוון אותה פנימה בדיוק אל שיא הפניה. הרושם הראשוני מההגה החשמלי בעיקר נוגע לזה שהוא כבד. לא כבד רע ומלאכותי, כבד טוב כזה שמרגיש במהירות גבוהה כאילו אין בכלל מערכת תגבור. לא מעט פניות חלפו עד שהצלחתי לייצר את הרגישות והכיול של עוצמת ההפניה הנדרשת כדי להפיק ממנה את המיטב וגם בקצב פניה פסיכי, שגרם לנוסע לידי לחשוק שפתיים, לכווץ את עצמו במושב וכנראה גם את פי הטבעת בפחד – למכונית זה בכלל לא הזיז"



 

"

כשהיא נדחקת לפניות הדוקות וצפופות, ראשי סיכה עם שינויי גובה, היא מצליחה להיכנס ולצאת עם שמירה טובה מאוד על קו הפניה ביחס למכוניות הנעה כפולה שבדרך כלל לא מרגישות בנוח בתמרונים הצפופים האלה. מה שכן קורה זה שבפניות האיטיות, אם ישנה סטייה מההיגוי הניטראלי – זה לרוב ילך לכיוון של תת היגוי קל, כמעט בלתי מורגש. זה קורה כי כך מכיילים היום מכוניות, אבל בעיקר בגלל שמערכת ההנעה שלה, למרות שנקראת "כפולה" היא הנעה קדמית כברירת מחדל ורק עם זיהוי צורך או איבוד אחיזה שולחת עד 50 אחוזים מהכוח לציר האחורי. בעוד שמערכת העברת הכוח מגיבה מהר, חלק ומדויק, בפניות הצפופות מתגלה פעולה מבולבלת וגסה של תיבת ההילוכים כפולת המצמד שלא מהירה מספיק ולא תמיד מסכימה להוריד הילוך כשמבקשים ממנה."



 

"

אני מתרכז גם בפעולת בולמי הזעזועים – אמנות שלפעמים נראה שהולכת ונעלמת מהעולם גם במכוניות "ספורטיביות". יש ל-A45 AMG את האיזון המופלא בין תמיכה במרכב בבלימות חריפות ובהעברות משקל, אבל לא במחיר של הקשחה קיצונית – כזו שגובה מחיר בעצבנות של שינויי כיוון"



 

"

בפניות פחות מהירות, כאלו שלא דורשות בלימה ממש אלא יותר הפחתת מהירות קלה והעברת משקל קדימה – התאכזבתי לגלות שלבלמים חסרה הרגישות לליטוף הדוושה, צריך הרבה זמן גישוש כדי לאתר את הנקודה בה היא מצד אחד מעבירה משקל קדימה, אבל לא במחיר של בלימה ממש"



 

4.jpg



 

ובנוגע למחיר ולתמורה לשקל, על אף שביחס לחו"ל מדובר בסכום גבוה אני דווקא חושב אחרת:

"

מרכב חמש הדלתות שימושי וחוסר הנוחות בה אינו מהסוג שפוסל אותה מלשמש בת לוויה יומיומית. כאשר מניחים בצד את הבוכלטריה והפנקסנות, הס"מ והגודל ומתרכזים במהות – גם 400 אלף השקלים שנדרשים עבורה מקבלים פרופורציה. כי יחס ההנאה והיכולות לשקל כאן הוא גבוה בסדרי גודל של מכוניות שעולות כפול ממנה וצפונה"

 

אגב, כמו שאפשר לראות בתמונה הראשונה, היו שם גם S3 וב.מ.וו 135M -

האודי לא נמצאת באיזור החיוג מבחינת ההנאה והאתגר לנהג, פשוט סינטטית מדי.

לב.מ.וו יש אס אחד מול המרצדס - ההנעה האחורית שבידיים הנכונות ועבור מי שאוהב את זה - שווה את היכולת הפחותה מנקודה לנקודה.

 

כך או כך, כמו שאמרו פה, אלו ה-RS3 וה-1M שאמורות להתחרות ישירות ב-A45AMG

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אחלה סקירה.

 

אגב, בתמונה של שלושת הרכבים, הבימר משום מה נראת מעולה :)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לפני כחודש קיבלתי לידי CLA 45 AMG

מה אומר ומה אגיד

כמעט כל מה שנאמר כאן הוא נכון

אתם לא מבינים מזה להכנס כל בוקר להניע את ה"מפלצת" והחיוך נשפך לך על הפנים

ברכב שלי

שמתי מערכת אגזוזים מיוחדת של AMG

גאנטים 19 אינטש וצמיגים של פירלי

כמובן קאליפרים אדומים,

הכסאות הדומים מאד לבאקטים עור+אלקנטרה כניסה קלה , ישיבה כמו במרוץ יציאה קצת קשה

התמחור אכן קצת יקר אבל,

ללא טרייד אין אתה מצליח בסופו של דבר למחיר עדיין יקר אבל בשביל " לכיף כמעט אין מחיר"

בשמחות

תמיר

פורסם

תמיד יהיה לאנשים מה להגיד,אני קניתי שעון לא זול ותמיד יש את האנשים שיגידו אבל הפלאפון מראה את אותה שעה,

אתה מאושר בבחירה שלך??? אז שכל השאר יז***,אתה קונה את זה בשבילך ולא בשביל אנשים אחרים.

 

אה כן,אחלה כתבה :-)

Vw Polo GTI

פורסם

תתחדש תמיר, בסופו של דבר אתה יודע מהי התמורה הכי טובה לכסף שלך ומה מעלה לך חיוך על השפתיים בכל יום.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לבחירות האלה יש היגיון טיפה שונה וההיגיון הוא הכיף. אני, כאחד שקנה רכש שממש רציתי, מבין על מה מדובר כאשר אתה נכנס כל פעם עם חיוך אל תוך האוטו.

הA/CLA AMG מכונות כאלה שלדעתי שום אדם שמבין מה זה הרכב הזה לא יוכל לקטול את הבחירה. ואם כן, הוא יכול לחזור לליסינגטומטית שלו ולזחול הביתה בזמן שאתה תתרגש כאשר תאזין לרעש של הAMG שלך.

תתחדש.

פורסם

מרצדס למרות המחיר, זה מרצדס!

ומרצדס זה אמינות. מנועים מעולים ותיבות הילוכים מתקדמות ששמות את כל הוואגיות והב.מ.וו למיניהן בכיס הקטן!

בשנים האחרונות מרצדס חזרה להבריק בכל מה שקשור לטכנולוגיה ומכניקה אחרי כמה שנים קשות מהשכנות מבית.

אני בעד :evil:

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
לפני כחודש קיבלתי לידי CLA 45 AMG

מה אומר ומה אגיד

כמעט כל מה שנאמר כאן הוא נכון

אתם לא מבינים מזה להכנס כל בוקר להניע את ה"מפלצת" והחיוך נשפך לך על הפנים

ברכב שלי

שמתי מערכת אגזוזים מיוחדת של AMG

גאנטים 19 אינטש וצמיגים של פירלי

כמובן קאליפרים אדומים,

הכסאות הדומים מאד לבאקטים עור+אלקנטרה כניסה קלה , ישיבה כמו במרוץ יציאה קצת קשה

התמחור אכן קצת יקר אבל,

ללא טרייד אין אתה מצליח בסופו של דבר למחיר עדיין יקר אבל בשביל " לכיף כמעט אין מחיר"

בשמחות

תמיר

 

קודם כל תתחדש. אין ספק שהתוספת הכי שווה זה האגזוז ספורט או כפי שכתוב בקבלה "סופיות ביצועים" :lol:

כמה זמן עבר מרגע ההזמנה ועד קבלת הרכב? סיימת כבר את ההרצה? לא ידעתי שניתן לבחור צמיגים. אם הייתי יודע אולי הייתי מותח במקצת את התקציב.

למושבי הספורט יש כיוונון של התומכים בצד?

לגבי הכייף, אין ספק שכל התנעה קרה בבוקר מעלה חיוך. איזה באס. איזה סאונד. תמיד כייף לראות שכן שבדיוק נקלע לחניון התת קרקעי בזמן שהתנעתי :lol:


×
×
  • תוכן חדש...