Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשאלתך מהודעה 90

אז כך:

למושבי הספורט כיוונון של התומכים בצד גם במושב וגם במסעד יש שני כפתורים בצד הכסא

לשני המושבים יש גם כיוונון חשמלי

זה לא רק צמיגים זה ג'אנטים אחרים הרכב שחור והגאנטים כסופים

בארץ בסוכנות הם מאד נחמדים אבל

הם לא הכירו את כל האפשרויות

הייתי בארצות הברית בסוכנות של מרצדס ושם ראיתי את כל האפשרויות+עזרה מאתר AMG שנותן אופציות נוספות

הרצה עוד 200 קמ ואז נראה

בינתיים זה קשה מאד לא ללחוץ

שלכולם תהיה שנה של בריאות והנאה ונסיעה זהירה

תמיר

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מרצדס למרות המחיר, זה מרצדס!

ומרצדס זה אמינות. מנועים מעולים ותיבות הילוכים מתקדמות ששמות את כל הוואגיות והב.מ.וו למיניהן בכיס הקטן!

בשנים האחרונות מרצדס חזרה להבריק בכל מה שקשור לטכנולוגיה ומכניקה אחרי כמה שנים קשות מהשכנות מבית.

אני בעד :evil:

 

אז כניראה שלא נסעת ב-A קלאס שאפילו גולף קצת מאובזרת מרגישה יותר איכותית ממנה בכל התחומים החשובים.

פורסם
לשאלתך מהודעה 90

אז כך:

למושבי הספורט כיוונון של התומכים בצד גם במושב וגם במסעד יש שני כפתורים בצד הכסא

לשני המושבים יש גם כיוונון חשמלי

זה לא רק צמיגים זה ג'אנטים אחרים הרכב שחור והגאנטים כסופים

בארץ בסוכנות הם מאד נחמדים אבל

הם לא הכירו את כל האפשרויות

הייתי בארצות הברית בסוכנות של מרצדס ושם ראיתי את כל האפשרויות+עזרה מאתר AMG שנותן אופציות נוספות

הרצה עוד 200 קמ ואז נראה

בינתיים זה קשה מאד לא ללחוץ

שלכולם תהיה שנה של בריאות והנאה ונסיעה זהירה

תמיר

 

הכיוונון החשמלי בשני הכסאות הקידמיים הגיע כסטאנדארט? ב A45 רק לנהג יש כיוונון חשמלי כסטאנדארט.

ג'אנטים אחרים גם אני בחרתי. לא אהבתי את הג'אנט הרגיל של AMG בצורת כוכב. אצלי הרכב לבן אז הג'אנטים שחורים :wink:

איך אתה מצליח להחזיק חודש בהרצה? כל הכבוד על הסבלנות. אני ביום למחרת נסעתי הלוך וחזור לאילת. גמעתי 800 ק"מ באותו היום. קיבלתי את הרכב ביום רביעי אחה"צ וביום שבת אחה"צ כבר עשיתי RACE START. זהירות, ה RACE START ממכר :lol:

פורסם

הפזיזות זה מהשטן

לאט לאט ללמוד את הרכב ולמזער סיכונים

נכון, רק לנהג כיוונון חשמלי,

אך מכיון שלמדתי במרצדס הקודמת שלי הזמנתי ישר שני המושבים יהיו בכיוונון חשמלי, סוף סוף בת הזוג מאושרת, אתה יודע כמה זה שווה?

העלות של זה זניחה,

גמר חתימה טובה לכולםםםם

פורסם
הפזיזות זה מהשטן

לאט לאט ללמוד את הרכב ולמזער סיכונים

נכון, רק לנהג כיוונון חשמלי,

אך מכיון שלמדתי במרצדס הקודמת שלי הזמנתי ישר שני המושבים יהיו בכיוונון חשמלי, סוף סוף בת הזוג מאושרת, אתה יודע כמה זה שווה?

העלות של זה זניחה,

גמר חתימה טובה לכולםםםם

 

תודה על המידע!!


×
×
  • תוכן חדש...