Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסת מבחן על טיל שיוט - מרצדס A45 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבת בערך את מה שכולם אומרים עליה, יפה, טובה, יקרה מדי ולא שווה את ההפרש מהמתחרות.

חבל, כי היא מהממת בעיניי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מסכים עם הטענה שהיא יקרה מדי, 100k מעל ה-135 זה מוגזם.

יחד עם זאת למען ההגינות צריך לציין שה-A45 מספקת חבילה שונה מה-135, ראשית מעטפת ביצועים טובה יותר בכל נקודת זמן, הסאונד הפסיכי שהפך כבר לסמל של AMG ובכלליות ניהוג טוב יותר למרות שהיא לא הנעה אחורית.

 

חלק מההבדלים האלה אפשר לכמת בכסף, למשל בעניין הסאונד אפשר לשדך אקרופוביק ל-135, כמה זה יעלה?

כנראה איזור ה-4000-5000$ בארץ כולל משלוח.

ומה עם יתר ההבדלים שאי אפשר לכמת?

בקיצור, היא אכן יקרה מדי, אני רק לא בטוח שברמה כל כך מוגזמת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

סקירה יפה.

גם אני שותף לתחושה שעיצוב הפנים מזכיר מזדה 3 ליסינג.

במיוחד משטחי הפלסטיק שאמורים להיות ממשהו קצת יותר.

פורסם (נערך)

הסאונד שלה הוא לא מנקודת החוזק של הרכב. הצליל נוכח כל הזמן, מתי יותר מתי פחות, אבל הוא לא צליל 'יפה'. לעיתים קצת קרבי אבל זה לא מהמנועים ששרים וזה לא מהרכבים שאתה תתן גז אך ורק כדי להנות מצליל המנוע.

בשורה התחתונה, זהו "שואב אבק" בווליום גבוה, אבל עם בק פייר.

טרם נהגתי בבימר, אך אני מהמר שהיא נשמעת יותר טוב. ג'ולייטה תלתן החדשה נשמעת טוב יותר מה-A.

 

לגבי ניהוג, גם כאן לא בטוח שידה של המרצדס על העליונה.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

נהניתי לקרוא את הסקירה אבל משתמע שלא נפלת מהכיסא (מושב). אני גם הופתעתי מהאיכות של ה A הרגילה לעומת מה שציפיתי, אבל חשבתי אולי בגרסאות היקרות יותר המצב טוב יותר.

אתה לא טועה. כפי שציינתי, אובייקטיבית המרצדס הזו מרשימה מאוד. סובייקטיבית אני לא בטוח שזה מה שאני מחפש, בטח לא תמורת 400K.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

לב יקר

 

עשית טעות אחת קולוסאלית

 

יוצאים מהסוכנות ביפו 147 משהו כזה, נוסעים כמה מאות מטרים חונים ליד קרקסו ומבקשים את מנהל הצ'וכנות שם לצאת אליך ללמוד דבר אחד או שניים.

 

נהניתי מהקריא(ע)ה

 

תודה ו-:lol:

 

האמת שתחילה עקב טעות שלי נתקענו כמה דקות בפקק, אז אולי באמת עדיף היה לנצל את הזמן כדי לקפוץ להגיד שלום לחבר'ה של קרסו בעיר התחתית.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

זה הוא רכב שמכל הבחינות גורם לך להזיז ריר.

15/100?!? אני בשלי עושה ממוצע 9/100. והרכב הזה כמעט פי 2 יותר חזק.

נראה לי צריך להתחיל לחסוך

פורסם

15/100 בנסיעות קריעה קבועות. זה מצוין, גם לכשעצמו ועל אחת כמה וכמה בהתחשב בנתונים המדהימים של המנוע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני חושב שכדאי לסייג את האמירה בנוגע לנתון צריכת הדלק. אני מהמר שאם היינו מאפסים את מחשב הדרך בתחילת הנסיעה ובודקים את המצב בסופה, היינו רואים נתון שנראה יותר כמו 25 ליטר ל-100 ק"מ. הרי אין לנו מידע לגבי טיב הנסיעות, רק ספקולציות - באותה מידה יכול להיות ש-800 ק"מ מתוך אותן נסיעות היו על 100-130 קמ"ש קבועים בכבישים מהירים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הצלחת להעביר את החוייה בצורה יפה. נהניתי לקרוא!

 

גם לי היה העונג לנהוג במכונית לפני מספר שבועות - וירדתי ממנה עם חיוך גדול. מדוע? כי מעבר ליכולת נסיעה מהירה מאוד וחסרת מאמץ, יש בה גם עומק ומספיק אופי, מהסוג שלא מצאתי, לדוגמה, באוקטביה RS.

 

ויש בה גם דרמה. לא כזו של החלקות כח - שאינן בנמצא, לפחות על יבש - אבל דרמה של צליל ותאוצה, דרמה של מערכת הנעה כפולה טובה שעובדת איתך ומכניסה אותך לאקשן, דרמה של ניהוג מהיר ומדוייק בסיוע המצערת, לא פחות מאשר עם ההגה, דרמה של בלמים שנושכים וכניסה מדודה לסיבוב, כי ההגה משלה אותך לחשוב שה-turn-in יותר מהיר ממה שהוא באמת(מה שמסביר אולי את תחושת ההחלקה מהפרונט שלב ספורטיבי חש).

 

ויש גם דרמה מעצבנת מהגיר, כשמנסים להוריד להילוך שני עם המשוט השמאלי והוא לא משתלב אלא אם ירדתם מתחת ל-70 קמ"ש. רוצים ידני? לא קיים.

 

בקיצור, מכונית מהנה ויחודית אך במחיר מופקע לכל הדעות. אישית, הייתי מעדיף על פניה M235i ידנית - וחוסך אגב כך למעלה מ-50K שקלים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

בתופעת סרוב הורדת ההילוך נתקלתי בכבדות באסטרה GTC, אם זה היה רכב שהייתי שוקל לקנות, מבחינתי מדובר בדיל-ברייקר חד משמעי.

 

מבאס לשמוע שברכב כ"כ ספורטיבי ויקר (המרצדס, כן? לא האופל), שמו מנגנון הגנה דבילי ומיותר שכזה.

 

מה, בהאצה מעמידה הילוך שני על המנתק זה כולה 70 קמ"ש? אני מעריך שלפחות עוד 30 קמ"ש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה עניין סמנטי גרידא, לא כך?

חוץ מזה, ה-M2 בדרך וה-235 יותר אגרסיבית מה-135.

 

זה לא עניין סמנטי, היא פשוט לא M, יש לה כמה שדרוגים אבל היא לא M.

לגבי ה-M235, היא לא יותר אגרסיבית, היא דווקא מרגישה יותר מאוזנת ואני אהבתי אותה יותר מה-M135 (חבר קיבל לפני חודש את ה-M235 וקיבלתי סיבוב קצר במפגש האחרון).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חברה סליחה

יש מספיק מבחני דרך ב TUBE מול הרבה רכבים שכן מהללים את הרכב הזה אבל המחיר מופקע מאוד ורק בודדות נראה לצערנו.

עידן 82

רק אתה יודע שאים מרצדס מחליטים לבנות מכונת מילחמה שכזו

אז הם בונים.

סימן קריאה


×
×
  • תוכן חדש...