Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

מהי צריכת הדלק הריאלית לדגם הנ"ל

לפי בדיקתי הרכב צורך 1/11 (עם מזגן לפעמים)

האם זה נורמאלי ואם לא מה עושים/בודקים

 

תודה

פורסם (נערך)

איך בדקת את צריכת הדלק? האם מילאת מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה, נסעת כמה מאות ק"מ, תדלקת שוב מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה וחילקת את מס' הק"מ שנסעת במס' הליטרים שמילאת?.

 

כעיקרון 1:11 בעיר עם מזגן בימים האלו זו צריכה סבירה, היו לי מספר פולו כאלו משנים שונות וזו צריכת הדלק בעיר עם מזגן. ללא מזגן אפשר להגיע עד 1:13 בעיר. מחוץ לעיר אני הגעתי ל 1:20 בלי מזגן, עם מזגן 1:18 במהירות של 90-100 קמ"ש וכשהרכב תקין ומתוחזק עד הבורג האחרון.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
איך בדקת את צריכת הדלק? האם מילאת מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה, נסעת כמה מאות ק"מ, תדלקת שוב מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה וחילקת את מס' הק"מ שנסעת במס' הליטרים שמילאת?.

 

כעיקרון 1:11 בעיר עם מזגן בימים האלו זו צריכה סבירה, היו לי מספר פולו כאלו משנים שונות וזו צריכת הדלק בעיר עם מזגן. ללא מזגן אפשר להגיע עד 1:13 בעיר. מחוץ לעיר אני הגעתי ל 1:20 בלי מזגן, עם מזגן 1:18 במהירות של 90-100 קמ"ש וכשהרכב תקין ומתוחזק עד הבורג האחרון.

1-12 נסיעה משולבת הרוב בתוך העיר, אני מאמין שאפשר להשיג תוצאה טובהיותר ( הרכב עם 280 אלף קילומטר ואי אפשר להגיד שהוא מלוקק מכנית)

פורסם
איך בדקת את צריכת הדלק? האם מילאת מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה, נסעת כמה מאות ק"מ, תדלקת שוב מיכל מלא עד שהמשאבה נעצרה וחילקת את מס' הק"מ שנסעת במס' הליטרים שמילאת?.

 

כעיקרון 1:11 בעיר עם מזגן בימים האלו זו צריכה סבירה, היו לי מספר פולו כאלו משנים שונות וזו צריכת הדלק בעיר עם מזגן. ללא מזגן אפשר להגיע עד 1:13 בעיר. מחוץ לעיר אני הגעתי ל 1:20 בלי מזגן, עם מזגן 1:18 במהירות של 90-100 קמ"ש וכשהרכב תקין ומתוחזק עד הבורג האחרון.

 

היי

תידלקתי 150 שח שזה בערך 20 ליטר וביום אני נוסע 42 קמ

אגב מדובר על נסיעה משולבת (עירוני ובנעירוני)

 

זה החישוב!

מה עושים אם זה לא תקין??

תודה

פורסם

מניסיון שלי עם 3 פולו כאלו, 2002, 2003 ו- 2007 כולן ידניות, בתוך העיר (בבאר שבע ולא עיר צפופה מדי כמו ת"א) ללא מזגן התוצאה הטובה ביותר הייתה 1:13. עם מזגן צריכת הדלק עולה. אל תשכח שהרכב מתאמץ כי המנוע לא הכי חזק.

מחוץ לעיר באמת הרכב מאוד חסכוני אם נוסעים בעדינות.

 

עריכה: תחשב צריכת דלק בדיוק כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, לא כפי שאתה חישבת ותחזור עם התוצאות. מבחינתי הבדיקה שלך לא רלוונטית.

×
×
  • תוכן חדש...