Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרדיו דיסק שלי עד היום היה מורכב ככה שהכבל acc והמתח מחוברים יחד ככה שהמפתח מחוץ לסוויץ' אפשר להדליק אותהֿ.

אך לאחר פרויקט קטן שעשיתי של לדים ורצון שהם ידלקו רק שהמפתח בסוויץ' ניתקתי את הרדיו דיסק וחיברתי כמו בכל הרכבים שרק שהמפתח נכנס לסוויץ' המערכת נדלקת.

זה היה בכדי לחסוך עבודה ופיצלתי את ה acc לרדיו דיסק וללדים.

 

עכשיו לאחר כל פעם שאני מכבה את הרדיו דיסק ואז מוציא את המפתח מהסוויץ' כאילו המערכת עושה ריסט להגדרות הכלליות , דמו מוד וכו'

המזל שלי שלאודיו זה לא עושה כלום.

יש אפשרות שהריסט הזה לא יקרה? או פתרון אחר?

 

הרדיו דיסק שלי : DEH80PRS

 

הרדיו דיסק מחובר עם הכבל הצהוב לכבל הצהוב מהאוטו(acc) והאדום מחובר לאדום(מתח)

 

 

תודה רבה

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

מתנתקת למכשיר ההזנה

תחליף בין הצהוב לאדום, כנראה שהacc זה השני.

אתה יכול לוודא עם מודד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה רבה !

הבעיה נפתרה :)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...