Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בצמיגים במידה 175/65R14 אסימטריים (יש חשיבות לצד פנימי/חיצוני בהרבה), מחוזקים שמיועדים לרכב מסחרי קל. ברלינגו במקרה זה.

קוד עומס 88-90. קוד מהירות T - עד 190 קמ"ש.

הכוונה בקוד עומס שמורכב משני מספרים היא:

הרכבה על דאבל ג'אנט (כמו ביונדאי H100 טנדר) קוד עמס 88 שזה 580 קילו לצמיג.

הרכבה על ג'אנט רגיל קוד עומס 90 שזה 600 קילן לצמיג.

 

 

נרכשו לפני כשנתיים וחצי.

 

הוחלפו היום לאחר 123.000 ק"מ.

 

בוצעה פעמיים הצלבה קדימה/אחורה, לאחר 40.000 ק"מ ועוד פעם לאחר 60.000 ק"מ נוספים.

 

הצמיגים שמרו לאורך כל התקופה על איזון תקין, לא נדרש איזון חוזר.

לא הייתה משיכת הגה לשום צד לאחר הצלבות.

שחיקה אחידה מאוד.

התייבשות קיימת ברמה סבירה.

רמת הרעש נשארה ללא שינוי.

 

אחיזה כמובן ירדה קצת לקראת סוף התקופה.

 

כנראה שמשכתי קצת יותר מידי עם ההחלפה.

עומק חריצים התקרב מאוד לאידיקטור שחיקה TWI - רואים בתמונה התחתונה.

 

סיכום - צמיגים מוצלחים ומתאימים מאוד לדעתי למסחריות קלות. אולי הכי מוצלחים שיצא לי לנסות.

 

uploadfromtaptalk1406219328461.jpg

 

uploadfromtaptalk1406219342325.jpg

 

uploadfromtaptalk1406219358835.jpg

 

 

פורסם (נערך)

הי,

היו לי בעבר כאלה צמיגים על קנגו - שווים כל שקל.

נכון שהגיע זמן להחליף - פשוט אני ראיתי שהמון אנשים ממשיכים לנסוע במצב הזה (כל עוד רואים חריצים). לשם השוואה, בברלינגו שהעבודה שלי הצמיגים לא מחזיקים מעמד מעבר ל 40 אלף קילומטרים. אבל הם קונים צמיגים סיניים הכי זולים שקיימים.

האחיזה יורדת כאשר מתחילה התופעה של התפוררות של הסוליה , וממש רואים אצלך שחתיכות נתלשו - הגומי מאבד את התכונות.

 

אחרי שני סטים של פאלקן הפסקתי לקנות אותם לג'מפי לציר הקדמי ובפעם האחרונה רכשתי קלבר - גם מומלצים לטעמי לרכב מסחרי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...