Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

****בוצע במערכת שלי ועבד(לא ניסיתי באחרים),ממליץ לעשות בזהירות! מי שפחות מכיר אולי לא כדאי שיתעסק****

 

היי חברים,

לפני קצת פחות מחודשיים קניתי קיה ריו מהמבצע של חבר וקיבלתי איתה מתנה Roadrover סיני חמוד שעושה את מה שאני צריך ממש סבבה,

אבל דבר קטן הציק לי,

בהתנעה של האוטו ובהפעלה שלו קפץ לי מסך פתיחה שהגיע אותי שאיך אומרים..דיי מטופש(ניסיון מצחיק לחבר את 2 המילים אינפורמיישן ואנדרטיימנט,אותי פחות הצחיק) ובתאכלס זה הדבר שהכי הפריע לי במכשיר:

DSC_0132.jpg

 

לאחר בדיקה קטנה באינטרנט,

גיליתי שהמצב הפיך ואפילו דיי בקלות,וניתן לשים איזה תמונה שאנחנו רוצים במקום זאתי בהדלקה של המכשיר.

אז איך זה עובד?

כלים:

מחשב נייד, ומתאם מתאים למחשב(לא חובה פשוט נוח יותר).

שלב ראשון:

 

1.נדרש תמונה בגודל 800x480

2.נדרש שהיא תהיה שמורה בפורמט BMP ב24BIT

3.השם של הקובץ צריך להיות logo.bmp

 

אני עשיתי דבר פשוט חיפשתי בגוגל logo.bmp kia ושמרתי את התמונה שרציתי במחשב(היא הייתה בגודל המתאים),

פתחתי אותה בצייר(Paint) ועשיתי שמור בשם,ואז שמרתי אותה פשוט ככה:

 

kiag2.jpg

דואגים לשמור בפורמט 24 BITMAP וקוראים לקובץ logo,חשוב שהוא יהיה בגודל 800X400!

שעוברים עם הקובץ עם הסמן צריך לוודא שהוא ככה:

 

KIaG1.jpg

 

שלב שני:

 

עולים לאוטו(כמובן שלא מפעילים סטארטר או משהו!),

מוציאים את כרטיס הSD ברכב(אם זה מיקרו SD צריך מתאים כמו במקרה שלי).

מכניסים למחשב,מעתיקים את הקובץ ומדביקים אותו ישירות בתוך הכרטיס(ישר בכרטיס עצמו ולא בתוך תיקיות! הקובץ ימחק ברגע שיעלה למערכת באוטו).

ברגע שהקובץ הודבק בהצלחה מחזירים את הכרטיס לתוך המערכת באוטו.

 

שלב שלישי:

 

שמים סטארטר נותנים למערכת להידלק,

יופיע לכם הודעה של (Flushing) לשניה עם Finish בסוף והמערכת תעלה,בזמן הFlush תראו את התמונה החדשה שלכם כבר ברקע.

תנתקו סטארטר תנעלו ותפתחו את הרכב תתניעו ו.....מזל טוב! יש לכם תמונה חדשה בהתנעה של המערכת.

DSC_0133.jpg

 

שימו לב! התמונה הישנה תימחק לגמרי ולא יהיה ניתן לשחזר אליה(אישית,נורא כואב לי).

 

****בוצע במערכת שלי ועבד(לא ניסיתי באחרים),ממליץ לעשות בזהירות! מי שפחות מכיר אולי לא כדאי שיתעסק****

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כל הכבוד על המדריך המפורט ותודה רבה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...