Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי עכשיו מטיפול 10K + תוספות.

אני יודע שלמוסך יש שם טוב אבל טיפה על הצד היקר. אשמח לקבל חוות דעתכם על המחירים:

 

הרכב הוא פוקוס 2008 עם 83,000 ק"מ

 

טיפול 10K:

מסנן שמן מקורי = 52

מסנן אוויר = 62

שמן מנוע 5W30 של דלק = 154

עבודה = 170

סה"כ אחרי מע"מ: 516 ש"ח (ביקשתי שלא ישימו תוסף דלק ופלאגים החלפתי בטיפול הקודם)

 

החלפת דיסקיות (רפידות) בלמים קדמיים:

דיסקיות בילום (חלופי) = 135

עבודה = 120

סה"כ אחרי מע"מ:: 300 ש"ח

 

החלפת בולמי זעזועים אחוריים:

2 בולמי זעזועים של קאיבה = 500

עבודה = 200

סה"כ אחרי מע"מ: 826 ש"ח

 

ועוד שאלה קטנה:

אני צריך להעביר טסט שבוע הבא, כמה כדאי לשים תוסף דלק?

 

תודה רבה

פורסם

איני יודע כמה נהוג לקחת על הבולמים אבל הרפידות והטיפול בסדר גמור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טיפול קטן ב"דלק" למגוון רכבים בני 5 ומעלה עולה ₪335 כולל מע"מ. (מופיע שם פוקוס דגם קודם, לא חושב שהטיפול בשלך יהיה יותר יקר)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה שאני לא מבין מהמספרים -

יש חלקים ויש עבודה, ועל עבודה לוקחים לפי שעה, ולא בנפרד לברקסים קדמיים, אחוריים, שמן וכו ...

 

מהפירוט של התשלום משתמע שעבדו על הרכב 3 שעות, אני טועה ?

פורסם
מה שאני לא מבין מהמספרים -

יש חלקים ויש עבודה, ועל עבודה לוקחים לפי שעה, ולא בנפרד לברקסים קדמיים, אחוריים, שמן וכו ...

 

מהפירוט של התשלום משתמע שעבדו על הרכב 3 שעות, אני טועה ?

 

בדיוק על כאלו דברים אני שואל. מה נהוג לגבי תשלום על עבודה כאשר עושים מספר דברים?

זה מוגזם שלקחו ממני כסף על כל פעולה בנפרד?

העבודה אכן נעשתה במקביל בביקור אחד במוסך - אך יכול להיות שמספר טכנאים עבדו כל אחד על חלק אחר.

פורסם

יש שעתון יצרן. כלומר, היצרן קבע כי החלפת ברקסים הינה X זמן ולכן יחייבו אותך על הזמן שנקבע * המחיר לשעה גם אם בפועל עבדו על הרכב פחות. לגבי המחירים נראה לי יחסית הוגן ובטח לא חריג. בולמי קאייבה נחשבים לאיכותיים 500 ש"ח לזוג זה בהחלט לא יקר ואפילו יחסית זול. שמן מנוע - 154 מדובר בסינטטי מלא? א"כ אז המחיר סביר למוסך.

פורסם
יש שעתון יצרן. כלומר, היצרן קבע כי החלפת ברקסים הינה X זמן ולכן יחייבו אותך על הזמן שנקבע * המחיר לשעה גם אם בפועל עבדו על הרכב פחות. לגבי המחירים נראה לי יחסית הוגן ובטח לא חריג. בולמי קאייבה נחשבים לאיכותיים 500 ש"ח לזוג זה בהחלט לא יקר ואפילו יחסית זול. שמן מנוע - 154 מדובר בסינטטי מלא? א"כ אז המחיר סביר למוסך.

 

תודה, אני שמח לשמוע שהמחירים וגם סה"כ דרך החישוב הוגנת ובגדר הסביר ולא יקרן מידי.

אני סה"כ מנסה להתרשם אם כדאי להמשיך לטפל במוסך זה - כיוון שהוא ממך נמצא מרחק הליכה מהמקום עבודה שלי כך שזה מאוד נוח.

פורסם

תנסה במוסך השלושה בתל אביב

יש להם 50% על טיפולים

מבצע מיוחד - 50% הנחה על טיפולים כולל חלפים

 


  • שינוע מבית הלקוח חינם - מוגבל לגוש דן בתאום מראש.

  • בדיקת קניה ומכירה ללא תשלום.

  • העברת מבחן שנתי (Test) חינם ללקוחות מרכז השירות .

  • חלקים מקוריים מבית היצרן.

  • בבדיקת חורף - מבצע מגבים חינם .

אין כפל מבצעים

ט.ל.ח

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
מה שאני לא מבין מהמספרים -

יש חלקים ויש עבודה, ועל עבודה לוקחים לפי שעה, ולא בנפרד לברקסים קדמיים, אחוריים, שמן וכו ...

 

מהפירוט של התשלום משתמע שעבדו על הרכב 3 שעות, אני טועה ?

 

על עבודה לקחו לו במצטבר 490 ש"ח. איך הגעת לחישוב של 3 שעות עבודה? יש מוסכים שגובים 250 ש"ח לשעה אחת!

 

גם לדעתי המחירים טובים בתנאי והחלפים איכותיים.

פורסם

לדעתי, המחיר על עבודות טיפול והחלפת דיסקיות בלם אפילו טיפה נמוכים מהמקובל במוסכים רשמיים.

גם 250 ש"ח על טיפול ו200 על החלפת דיסקיות בלם לא נחשבים לגבוהים או חריגים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

"2 בולמי זעזועים של קאיבה = 500"

O.O

לפי מה שאני מכיר בולמים של קאיבה אחד עולה סביב ה 500 שקל

לדעתי שמו לך שתיים סינים זולים, זה לפחות היו המחירים שאני החלפתי בולמי זעזועים ושאלתי במספר חנוייות.

יכול להיות שזה כזה זול בגלל שזה פוקוס?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נשמע זול לטפל ברכב הזה. מחיר הבולמים זול במיוחד. אני החלפתי עכשיו זוג קדמיים של מונרו- עלו 740 כל אחד.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
נשמע זול לטפל ברכב הזה. מחיר הבולמים זול במיוחד. אני החלפתי עכשיו זוג קדמיים של מונרו- עלו 740 כל אחד.

 

אני שילמתי 480 שקל לזוג של בולמים של מנורו

לBMW E46 לפני חודשיים בעטרות בירושלים,חנות חלקי חילוף.

 

[h=3]חלקי חילוף אלרג'בי[/h]

[TABLE=width: 468, align: center]

[TR]

[TD=class: BoardCategory, colspan: 2, align: right]פרטי -> חלקי חילוף לרכב[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: black_80, width: 350", align: right]ת.ד 69402 א.ת. עטרות ירושלים 9169302

טלפון: 02-5839091, פקס: 02-5838742[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...