Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב שברשותי מבוטח כיום בביטוח חובה לנהג מתחת לגיל 24 (בן 23 כיום) אך יש לי וותק של 5 שנים בכביש.

חבר רוצה לנהוג על הרכב שלי והוא בן 24 שרק הוציא רשיון עכשיו (עבר לו המלווה) אין בעיה שהוא ינהג ברכב ?(חוקית, עזבו ביטוח מקיף או צד ג') ולא הצלחתי להוציא תשובה ברורה מהביטוח שלי (פקידה שלא כל כך מבינה מה ההבדל בן הביטוח החובה למקיף שלי)

הקטע שהבנתי שביטוח חובה זה ביטוח ממשלתי ככה שהחוקים הם די זהים לכולם ללא אפשרות שינוי מצד חברת הביטוח.

 

בכללי הבנתי שיש 3 דרגות, נהג מגיל 17-20 ואז מ21-23 ואז 24+, ומי שמעל 24 יכול מן הסתם לנהוג בביטוח שמיועד לגילאים נמוכים יותר, אבל לא מצאת סעיף שמתייחס לוותק הנהיגה.

 

מישהו יודע בוודאות אם זה בסדר שהוא ינהג (שוב רק חובה לא מקיף)

 

תודה.

פורסם

באופן מזדמן כל נהג (גם בן 17 שהוציא רשיון אתמול בבוקר) רשאי לנהוג ברכב והוא מכוסה לחלוטין בביטוח החובה.

 

אם מדובר בנהג שנוהג ברכב באופן עקבי (למשל פעם בשבוע) אז יש להתאים את הביטוח אליו.

 

במקרה הפרטי שתיארת, אין בעיה גם אם הוא ינהג באופן קבוע, כי הפרמטרים שיש להצהיר עליהם בעריכת הביטוח הוא גיל ומין הנהג הצעיר ביותר שנוהג באופן קבוע.

זה עדיין אתה (23).

[אני מניח שמספר התביעות והשלילות שלו הוא 0]

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
באופן מזדמן כל נהג (גם בן 17 שהוציא רשיון אתמול בבוקר) רשאי לנהוג ברכב והוא מכוסה לחלוטין בביטוח החובה.

 

אם מדובר בנהג שנוהג ברכב באופן עקבי (למשל פעם בשבוע) אז יש להתאים את הביטוח אליו.

 

במקרה הפרטי שתיארת, אין בעיה גם אם הוא ינהג באופן קבוע, כי הפרמטרים שיש להצהיר עליהם בעריכת הביטוח הוא גיל ומין הנהג הצעיר ביותר שנוהג באופן קבוע.

זה עדיין אתה (23).

[אני מניח שמספר התביעות והשלילות שלו הוא 0]

 

 

תודה רבה לך.

אז בקיצור ביטוח חובה זה רק רק עניין של גיל ולא וותק נהיגה?

פורסם

יכול להיות תנאי של ותק בנהיגה, בדרך כלל שנה אחת. בדוק בספח לתעודת ביטוח החובה שבידך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שלום,

הרכב שברשותי מבוטח כיום בביטוח חובה לנהג מתחת לגיל 24 (בן 23 כיום) אך יש לי וותק של 5 שנים בכביש.

חבר רוצה לנהוג על הרכב שלי והוא בן 24 שרק הוציא רשיון עכשיו (עבר לו המלווה) אין בעיה שהוא ינהג ברכב ?(חוקית, עזבו ביטוח מקיף או צד ג') ולא הצלחתי להוציא תשובה ברורה מהביטוח שלי (פקידה שלא כל כך מבינה מה ההבדל בן הביטוח החובה למקיף שלי)

הקטע שהבנתי שביטוח חובה זה ביטוח ממשלתי ככה שהחוקים הם די זהים לכולם ללא אפשרות שינוי מצד חברת הביטוח.

 

בכללי הבנתי שיש 3 דרגות, נהג מגיל 17-20 ואז מ21-23 ואז 24+, ומי שמעל 24 יכול מן הסתם לנהוג בביטוח שמיועד לגילאים נמוכים יותר, אבל לא מצאת סעיף שמתייחס לוותק הנהיגה.

 

מישהו יודע בוודאות אם זה בסדר שהוא ינהג (שוב רק חובה לא מקיף)

 

תודה.

כרגע יש לך ביטוח לנהג צעיר, כדי שהחבר שלך יוכל לנהוג אתה צריך לעשות ביטוח חובה גם של נהג חדש

×
×
  • תוכן חדש...