Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

עברו כמה שנים מהפעם הקודמת והגיע הזמן לעשות סיכום

 

קניתי קיה פיקנטו במבצע של חבר ב58,500 כולל אגרת רישוי של 1,200

הביטוח בשנה הראשונה היה זול להפליא - 2,600 חובה + מקיף אבל אחרי שנה, כשזה נהיה הדגם הכי נמכר ואיתו הדרישה לחלקי חילוף "בהנחה" הפרמיה קפצה ל-3,600

 

הייתה בעיה אחת שתקעה את האוטו: מכלול סטארטר תקול שכמובן הוחלף ללא תשלום במסגרת האחריות. הטיפולים השוטפים היו במחירים טיפוסיים למוסכים מורשי יבואן, 350 שקל לטיול 15 ו-600 לטיפול 30 במוסך השלושה בת"א, סה"כ 950 לשנתיים

 

הדלק, נקודה מעוררת מחלוקת בפיקנטו נצרך בקצב של 1/14, אחרי 30,000 ק"מ ב28 חודשים נשתו כ2,200 ליטר השווים לכ-16,500 שקל

 

אחרי אותם 28 חודשים הרכב נמכר מייד ב46,500

 

לסיכום, העלויות החודשיות הן:

רישוי: 100

ביטוח: 300

ירידת ערך: 400

דלק + טיפולים: 600

 

למתעניינים, החלפתי את הפיקנטו בפיאסטה ידנית, שוב במבצע של חבר

פורסם

תודה על הסיכום,מדובר על פיקנטו אוטמטית או ידנית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה מכרת?

 

ראיתי שהמחירים לסופר מיני זולה כבר קרובים למיני זולה (סד"ג 150 לחודש הבדל) וזה נראה לי שווה בשביל הנוחות, השקט והזמינות כוח

פורסם

הצריכה שהגעתי עליה,באיזה דרכים נסעת? הרוב עירוני או בין עירוני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הצריכה שהגעתי עליה,באיזה דרכים נסעת? הרוב עירוני או בין עירוני?

 

הרוב בינעירוני עם רגל די כבדה (אבל מסתכל רחוק קדימה ובולם מעט מאוד)

פורסם

לפי המחיר ידני נכון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הרוב בינעירוני עם רגל די כבדה (אבל מסתכל רחוק קדימה ובולם מעט מאוד)

 

עדיין צריכה עלובה. עם הפנדה תחת רגל כבדה מקבלים צריכה דומה, רק שהיא כבדה ב-150 ק"ג ועם נפח מנוע גדול ב-25%. איך זמינות הכוח בפיאסטה הידנית בהשוואה לפיקנטו 1 ליטר?

:idea:
פורסם
עדיין צריכה עלובה. עם הפנדה תחת רגל כבדה מקבלים צריכה דומה, רק שהיא כבדה ב-150 ק"ג ועם נפח מנוע גדול ב-25%. איך זמינות הכוח בפיאסטה הידנית בהשוואה לפיקנטו 1 ליטר?

 

הזמינות כוח בפיאסטה טובה מאוד. היא לא מרגישה מהירה בכלל, העידון והשקט שלה מפחיתים (עוד) יותר את הדרמה, בערך לרמה של הפיקנטו, אבל היא בהחלט סוחבת מסל"ד נמוך ויש פחות בחישה יחסית לפיקנטו.

 

עם כוכבית על זה שהאוטו עדיין בהרצה, הפיאסטה נותנת צריכת דלק דומה של 1/13-1/13.5

פורסם

טוב זה החיסרון של פיקנטו היא לא ממש הציגה נתוני צריכה מרשימים,בטח לא באוטומט,זאת הייתה גם הביקורת כלפיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...