Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איילון מכרו 2 סה"כ ו השלישית בדרך. במקרה שתי הראשונות גם שחורות

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש בעל השם היפה בפורום.

ואני כבר חשבתי שאיבדנו אותך אחרי מכירת הלאון קופרה. ;)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
דניס איזה בלמים יש לך? קוטר, בוכנות וכד'.

 

לפי מה שהצלחתי למצוא קדמיים הם 320 מ"מ, בוכנה אחת

אחוריים 271 בוכנה אחת.

 

אני לא יודע אם זה מדוייק אבל לא הצלחתי למצוא משהו יותר אמין

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

קודם כל תתחדש, נראית נהדר!

 

איילון מכרו 2 סה"כ ו השלישית בדרך. במקרה שתי הראשונות גם שחורות

איילון גם מכרו שתי פיאסטות ST.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

ST3 היא רמת הגימור הכי גבוהה? ואם כן למה לא מגיע עם המערכת סוני עם המסך היותר גדול ופחות כפתורים?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
ST3 היא רמת הגימור הכי גבוהה? ואם כן למה לא מגיע עם המערכת סוני עם המסך היותר גדול ופחות כפתורים?

 

כמו שאמרתי מעלה, יש רמות גימור שונות במדינות שונות, אז זאת ST3 של גרמניה, אין להם עוד רמת אבזור מעל , בארה"ב ST3 מגיע עם מולטימדיה ומסך טאצ'

איילון מוטורס אמרו שלא שווה להביא את ST מארה"ב כיוון שצריך לעשות תקינה מחדש. (דל' מוטורס כבר עשו תקינה לST ארופאית והם משתמשים בה)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם (נערך)

קודם כל תתחדש! לדעתי הסטיישן הרבה יותר יפה מהרגיל והפורד הראשונה שיצאה מאיילון מוטורס שייכת לחבר שלי שקיבל אותה ב 1.1.2014,כרגע היא בחנייה בעקבות קבלת רכב מהעבודה ואולי תועמד למכירה בקרוב..

עריכה אחרונה על ידי Mleder

Vw Polo GTI

פורסם

כן אני מכיר את מיכאל, הוא עזר לי הרבה לפני שהזמנתי ב התלבטויות.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

על איזה תוספת מדובר בצ'יפ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אין לי נתונים מדוייקים ,כיוון שלא עשיתי דינו לפני הצ'יפ. מחכה שרכב של חבר לי יגיע ונלך לעשות דינו שיהיה מול מה להשוות

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

עשית אותו מיד לאחר הרכישה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...