Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאמרתי כנראה נובע מתנוחת נהיגה גבוהה מידי ,גם כאשר הכסא על הכי למטה, עדיי מרגישים שיושבים גבוה ביחס ללאון. הזנב בלאון היה יותר פעיל אבל זה יכול להיות הבדל של צמיגים. בפוקוס יש צמיגים מעולים שאוחזים ממש טוב, נראה מה יהיה שיקבלו קצת שחיקה.

235/40/18 Goodyear eagle f1 asymmetric 2

לגבי ברקסים, כשהייתי באי אנד איי, היה שם בחור עם פוקוס אפורה. הוא היה מאוד מופתע שהרפידות נגמרו כל כך מהר, האמת לא שאלתי כמה קמ הוא עשה.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני פנוי להובלה, בוא נקבע תאריך ומקום ונפגש

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

כמו שחשבתי:

Hi Denis,

 

 

 

Our nominated Mountune dealers are all Ford dealers  - Unfortunately Ford of Israel have not approved release of our upgrades in your territory hence we have no dealers.

 

 

 

You can obtain our MP275 upgrade for Focus MK3 ST via our mTune option but this will be outside of Ford warranty:

 

http://www.mountunestore.com/Product/mTune-275-Power-Upgrade-Package

 

 

 

Best regards

 

 

 

Doug Lague

 

Technical Support Engineer

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
מה שאמרתי כנראה נובע מתנוחת נהיגה גבוהה מידי ,גם כאשר הכסא על הכי למטה, עדיי מרגישים שיושבים גבוה ביחס ללאון. הזנב בלאון היה יותר פעיל אבל זה יכול להיות הבדל של צמיגים. בפוקוס יש צמיגים מעולים שאוחזים ממש טוב, נראה מה יהיה שיקבלו קצת שחיקה.

235/40/18 Goodyear eagle f1 asymmetric 2

לגבי ברקסים, כשהייתי באי אנד איי, היה שם בחור עם פוקוס אפורה. הוא היה מאוד מופתע שהרפידות נגמרו כל כך מהר, האמת לא שאלתי כמה קמ הוא עשה.

 

נהגתי לא מעט בלאון, גם בקופרה R - ואני לא מסכים. הזנב בפוקוס (גם בוורסיות הרגילות) הרבה יותר פעיל, זה בדיוק מה שהופך את הפוקוס למכונה מאוד מאוזנת ומשעשעת עד מאוד לנהיגה. יתכן והלאון שלך צויידה במתלים משודרגים (ז"א - קויילאוברים)? אם כן, סיכוי גדול שזאת הסיבה לכך שזה מרגיש לכך ככה.

 

תנוחת הנהיגה לא גבוה בכלל. כשהמושב בסוף מהלכו כלפי מטה - אני מרגיש שהכל סביבת הנהג מעלי. יתכן שבמושבי הריקארו זה אחרת ויש להם מהלך מוגבל יותר בהורדה מטה, או שאתה פשוט גבוה ממני מהותית. בכל אופן, יש לך יופי טופי של מושבים - מחבקים היטב.

 

יאללה, צריך לקבוע - אני בטוח שאצליח לגייס את שתי האחיות הקטנות. השאלה היא - האם נצליח לגייס את שי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

דניס, תתחדש.

אחלה רכב ופתרון מעולה כשילוב של רכב ספורט אמיתי עבורך עם פשרות מינימליות כרכב משפחה (מי דאג לילדים מאחור ? אם הצלחתי במגאן RS להכניס 3 כסאות לילדים אני בטוח שגם בפוקוס אפשר 8) ) .

 

קראתי/ראיתי/שמעתי הרבה על התחת האקטיבי של ה-ST הרגילה, מעניין איך ההשפעה של הסטיישן על האופי הזה (לא זוכר שקראתי מבחן השוואה של הסטיישן).

קצת מפתיע שאתה אומר שהזנב בלאון היה יותר פעיל. הייחוד של הרכב הזה בכל מבחן זה הזנב הסורר שמעלה הרבה חיוכים.

 

לגבי רפידות, אני מניח שזה גם עניין של שימוש. מן הסתם רוב בעלי הרכב עושים את הקילומטראז' שלהם בצורה יותר אגרסיבית מהנהג הממוצע.

גם אצלנו במגאן הרפידות נגמרות ממש מהר.

 

ניר (שאתה אמור גם לזכור מתקופת הקליאו :wink:)

פורסם

היי ניר, אני מוכן לתת לך סיבוב. אני יודע שבסטיישן גאומטריה של בולמים אחוריים קצת שונה מהצ'בק. אבל מה שאני מספר זאת הרגשה סובייקטיבית שלי ו יכול להיות שאני לא צודק, או שלא לקחתי את האוטו מספיק רחוק לקצה.

אני זוכר אותך מצויין !

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

בעקרון כן, אני לא עשיתי ציפוי של גג בגלל המחיר הגבוה.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

נ.ב, נראה לי שהגיע הזמן לקיים מפגשון ST. יש פה 2 פיאסטות ST ו-2 פוקוסים ST.

 

אפשר גם להידחף?! :oops:

עם "סוג של" ST... כזה שנכנסים בו 7 אנשים :roll:

 

(אה, כן, אני קצת חדש פה)

פורסם

נראה לי עם היו עושים אפשרות לשבעה מקומות זה באמת היה רכב מושלם. כרגע זה פורד פוקוס סטיישן רגיל (5 מקומות) על סטרואידים

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

זה לא בדיוק אותו דבר , עם כל הכבוד זה עדיין לא משתווה לst.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!


×
×
  • תוכן חדש...