Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה, אבל גם ככה יש שניים כאלה בארץ (בינתיים)

 

ראשית, תתחדש-תהנה וסע בדרכים הנכונות!

 

דבר שני, נרכשה לפני כמה ימים אחת נוספת - בצבע כחול.

 

לגבי הבלמים, זה ידוע. במוסך המרכזי אמרו לי שהם לא רק מתחממים די מהר, גם נגמרים במהרה. הייתי מתחיל בשדרוג הרפידות ורואה האם זה פותר את הבעיה, או לפחות מפחית אותה בצורה מורגשת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי מה שהצלחתי למצוא קדמיים הם 320 מ"מ, בוכנה אחת

אחוריים 271 בוכנה אחת.

 

אני לא יודע אם זה מדוייק אבל לא הצלחתי למצוא משהו יותר אמין

 

דניס, לפני הידוע לי - הקידמיים בקוטר 300 מ"מ (כמו ב-2.0 וב-1.6EB), לא 320 מ"מ. בוכנה יחידה כמובן.

 

מאחורה (כמו גם ב-1.6 וב-1.6B) האחוריים הם אכן 271 מ"מ. גם בוכנה יחידה.

 

נ.ב, נראה לי שהגיע הזמן לקיים מפגשון ST. יש פה 2 פיאסטות ST ו-2 פוקוסים ST.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
איפה יש 2 פיאסטות ST? ידוע לי רק על הכחולה.

ולבעל הרכב - תתחדש! נראה מצוין.

 

נמסרה נוספת - לבנה - בתחילת השבוע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
דניס, לפני הידוע לי - הקידמיים בקוטר 300 מ"מ (כמו ב-2.0 וב-1.6EB), לא 320 מ"מ. בוכנה יחידה כמובן.

 

מאחורה (כמו גם ב-1.6 וב-1.6B) האחוריים הם אכן 271 מ"מ. גם בוכנה יחידה.

 

נ.ב, נראה לי שהגיע הזמן לקיים מפגשון ST. יש פה 2 פיאסטות ST ו-2 פוקוסים ST.

 

יאללה צילום משותף .

פורסם
שלום לכולם,

סוף סוף מצאתי זמן להציג את הרכב החדש שלי, התחדשתי בפורד פוקוס ST סטיישן.

 

הרכב נקנה באיילון מוטורס.

 

עד עכשיו הספקתי לעשות :

1. ציפוי נגד שריטות ומעשי קונדס - ע"י סאן פילם הגדולים !!!

2. תוכנה של upsolute - ע"י E&A התותחים

3. short shift plate COBB - ע"י E&A

 

סיכום 4000 ק"מ ראשונים עם הרכב:

תוכנת ניהול מנוע שיפרה מהותית את זמינות הכוח (בעיקר בטורים נמוכים), הרכב התחיל לעלות חיוך על הפרצוף שלי כמעט בכל לחיצה על הגז.

קוויק שיפת של חברת COBB, קיצר את מהלך ידית הילוכים בצורה משמעותית (כ- 30%) , העברת הילוכים יותר מדוייקת וקצרה.

 

רכב מאוד נוח ביום יום , מלא מקום לילדים ולדברים נלווים :)

המושבים הקדמיים צרים מידי באזור הצלעות אבל אני מתחיל להתרגל אליהם (או שאני שמן/רחב מידי :) ). בטיול האחרון המושבים התגלו כאוחזים בצורה יוצאת מהכלל.

 

דברים שליליים (אי אפשר שהכל יהיה וורוד):

- צריכת דלקת גבוהה במקצת - 12.4 ליטר למאה בנסיעה מעורבת (בעיקר מרחקים קצרים)

- ברקסים מעשנים מוקדם מידי לטעמי, למרות שתחושה לא השתנת מאוד. בסוף הירידות של ערד-סדום הבלמים עישנו כמו גדולים.

 

קצת תמונות:

 

[ATTACH=CONFIG]384228[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384229[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384231[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]384232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384233[/ATTACH]

 

תתחדש!!

 

הלואי עלי 12.4 למאה :-(

פורסם

המדבקה אמורה לעזור במקרים של אנשים משועממים ינסו להנציח את שמם על חלק כלשהו של הרכב ;) זה עוזר גם כאשר נוסעים אחרי רכב שמתיז אבנים ,כמו שהיה בטיול האחרון, השריתות הופיעו ו אחרי יום אחד בשמש כמעט לא רואים אותם, כמו גם שריטות של מכונת שטיפה למשל

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם (נערך)
דניס, לפני הידוע לי - הקידמיים בקוטר 300 מ"מ (כמו ב-2.0 וב-1.6EB), לא 320 מ"מ. בוכנה יחידה כמובן.

 

מאחורה (כמו גם ב-1.6 וב-1.6B) האחוריים הם אכן 271 מ"מ. גם בוכנה יחידה.

 

 

ב ST הקידמיים 320 מ"מ האחוריים 270 מ"מ.

וגם הקאליפר הקידמי עם בוכנה גדולה יותר מהפוקוס הבסיסיות יותר.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי, לכן אמרתי - לפי הידוע לי (משמע, בדקתי לפני שנה בקטלוג של ATE והיה רשום 300 מ"מ. אולי הייתה טעות כתיב).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תתחדש, היא נראית מצויין.

כמה ST רגילות מכרו בדלק? אני יודע על 3.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

רכב מדליק, נדיר ומעניין. ממש סליפרית אמיתית.

תתחדש,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ראשית, תתחדש-תהנה וסע בדרכים הנכונות!

 

דבר שני, נרכשה לפני כמה ימים אחת נוספת - בצבע כחול.

 

לגבי הבלמים, זה ידוע. במוסך המרכזי אמרו לי שהם לא רק מתחממים די מהר, גם נגמרים במהרה. הייתי מתחיל בשדרוג הרפידות ורואה האם זה פותר את הבעיה, או לפחות מפחית אותה בצורה מורגשת.

 

חבר שלי גם הזמין פוקוס ST כחולה אבל לפני חודשיים בערך, הוא אמור לקבל את הרכב בסוף החודש הבא.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
תתחדש, היא נראית מצויין.

כמה ST רגילות מכרו בדלק? אני יודע על 3.

 

עידן

 

אני ראיתי אפורה, צהובה ולבנה בכביש.

האמת אין מושג כמה הם מכרו.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!


×
×
  • תוכן חדש...